محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

قند و عسل

محمد سجاد فرشته آسمونی من زمینی شد

1393/2/22 9:19
نویسنده : مامان خانمی
982 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره بعد از کلی انتظار محمد سجاد من

در روز   اردیبهشت  93

در ساعت   9:50 صبح  با وزن  3 کیلو با قد  49 و دور سر  33 دنیا اومد.

 

 

الهی مامان قربون اون چشات بره

میمیرم برات گل پسرم

کودکم دادی تکان بر پیکرم

تازه فهمیدم که من یک مادرم

جان من زین جسم تو در هم شکفت

وه خدا این عشق ناید باورم

 

خوش اومدی عشق من

بالاخره ما هم یه خانواده نفره شدیم.

 

 

 

خدایا شکرت بخاطر هدیه آسمونی که بهمون دادی.

 

پسندها (2)

نظرات (44)

مژده
17 اردیبهشت 93 22:16
مامانی خوش به سعادتت الهی خدا بهت ببخشه این پسمله اردیبهشتی رو
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مهنا
18 اردیبهشت 93 0:08
مبارك باشه خوش اومدي جوجه كوچولوچقدرم نازي ماشالله
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم خاله جونی لطف داری
مامانی
18 اردیبهشت 93 0:09
وای خدا جونم خدایا هزار مرتبه شکرت هزار ماشالله عزیزم خوشحالم زود با عکس محمد سجاد اومدی پیشمون خداروشکر هردوتون سالمید وای من چقدر خوشحالم
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست خوبم ما هم خیلی خوشحالیم دوستت دارم مهربون
مامان نی نی کوچولو
18 اردیبهشت 93 0:10
مبارکهمبارکهتبریک میگم عزیزم خیلی خوشحال شدم انشاالله قدمش خیر باشه براتونوای نانازی خاله را ببین ،چه خوشگلهوای الهی خاله قربون اون چشم های قشنگت بره عزیز دلم خوش اومدیوای از خوشحالی گریه ام گرفت و یاد به دنیا اومدن طاها افتادمعزیزم خودت چطوری بهتریبه خدا خیلی دعات کردم ،راحت شدی.خدا محمد سجاد گلتو برات صحیح و سلامت زیر سایه ی خودش حفظ کنه.الهی فداش شم ماشاالله خیلی نازه حتما براش اسپند دود کنی مامانی و از طرف من و طاها هم حسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی بوسش کنیوای ای کاش خودم پیشش بودم کلی بغلش می کردمو و میبوسیدمش.دوستت دارم کوچولوی نازم
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامانی طاها خوشگله خداروشکر بد نیستم دلم خیلی براتون تنگ شده بود. عسل خاله خوبه؟ ممنون خاله جونی مهربون من شما و طاها رو خیلی دوستتون دارم
مامان بهراد
18 اردیبهشت 93 0:45
سلام مبارک باشه عزیزم . خدا رو شکر که محمد سجاد به سلامتی اومد بغل مامان و باباش . خیلی خوشحال شدم که که اولین دوست بهرادم به دنیا اومد انشالا که پسر خوبی براتون باشه خیلی هم نازه ماشالا . خوش بحالت که دیگه انتظارت به پایان رسید برا ما هم دعا کن . این گلها رو تقدیم میکنم به محمد سجاد عزیزو مامانیش که تو این 9 ماه زحمت کشید .
مامان خانمی
پاسخ
سلام گل من ایشالله به زودی بهراد جون رو تو بغلت بگیری و عکسای خوشگلشو برامون بزاری
زینب مامان نازنین زهرا
18 اردیبهشت 93 1:08
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشاااالله خدا برات نگهداره عزیزم قدمش بسازه انشالله برات ... دامادش کنی این ناز پسر و انشالله
مامان خانمی
پاسخ
ممنووووووووووونم عزیز دلم ایشالله خدا دختر خوشگلتونو براتون نگهداره
گلاب
18 اردیبهشت 93 1:49
عزیز دلم، قربونش برم عزیزمو خدایی اومدم دیدم دلم لرزید از عظمت خداوند واقعا تبریک می گم خدا هر سه نفرتون رو حفظ کنه مطمئنم مامان خوبی هستی براش دعا می کنم محمد سجادت مثل صاحب اسمش آسمونی زندگی کنه دعام کن مامان خانومی آدم شم خیلی زیاد دعامون کن
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از دعاهای قشنگت من همیشه دعاتون میکنم موقع زایمان هم همه دوستای وبلاگیمو یاد آوردم با اینکه داشتم از استرس میمردما
ایلیا جون
18 اردیبهشت 93 2:41
ای جانم چه گل پسر نازی ؛ خدا براتون حفظش کنه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
فاطمه ع
18 اردیبهشت 93 10:42
چشمات روشن عزیزم قدم نورسیده مبارک چقد جیگر طلاست محمد سجاد جون قررررررررررررررررربونش حتمٱ از طرف من ببوسش
مامان خانمی
پاسخ
سلام فاطمه جان ممنونم از محبتت عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 11:20
سلامخوبیخیلیمبارکهواااااااایماشالابهشایشالاخوش قدمباشه براتونعززززززززززززززززیززززززززززززززمخعلی مواظبش باشای جونمکف پای کوشولوشو از طرف من قلقلک بدهمبارکه بازم مامان خانومی
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم از اینهمه محبتت
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 11:31
با اجازه عکس گلپسر رو برداشتم
مامان خانمی
پاسخ
پس به باباییش نگو وگرنه دعوات میکنه
فاطمه (مامان محمدسجاد)
18 اردیبهشت 93 12:24
سلام سلام سلام خوش اومدی به دنیا محمدسجاد عزیزم. خییییییلی خوشحال شدم که نی نی تونو بسلامتی بدنیا آوردید. چندین بار اومدم سر زدم تا الان عکس نازنین پسرو دیدم. خدا حفظش کنه. انشاالله از یاوران آقا امام زمان باشه. خوششششش نام که هست ، خوش عمل و صحیح و سالم باشه. خودتون خوبید؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان محمدسجاد ممنونم از دعای خیلی قشنگت اگه از دردا بگذریم خداروشکر خوبم
مامان علی
18 اردیبهشت 93 12:45
ای جوووووونم. .چه با نمکه....خدا حفظش کنه. ..از طرف من ببوسش..خوش بحالت....چه سعادتی نصیبت شده..منم دعا کن...ای جانم...خوشگل خاله محمد سجاد جوووووونم. ....اووووف..دختر دیگه صبرم تموم شده پس کی علی منم میاد؟؟
مامان خانمی
پاسخ
میاد گل من علی جون هم به زودی میاد دیگه چیزی نمونده لحظه دیدار خیلی نزدیک شده
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 13:04
قابل نداش خانومی
مامان عرفان
18 اردیبهشت 93 15:36
سلام عزيزم مباركه مباركه مباكه. الهي كه دومادش كني . خيلي نازه. خيلي خيلي نازه بوس بوس بوس
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم ممنون
الهه مامان مبین
18 اردیبهشت 93 15:39
ایییییییییییییییییییییییی جوووووووووووووووووووووووووونم . قدمش مبارک باشه دوست خوبم . خدا برات نگهش داره . ای خدا جون چقدر نازه هزار هزار ماشاا.... . یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای محمد سجاد عزیزم و یه عالمه گل برای دوست خوشگلم
مامان خانمی
پاسخ
فدای تو الهه جونم
♥ مامان مهیلا♥
18 اردیبهشت 93 17:23
سلام مامان خانم چشماتون روشن ماشالله چه نازه خدا حفظش کنه خودتون خوبین؟اگه خدا بخواد منم تا 5 روز دیگه عکس دخملمو میذارم عمل سخته؟بی هوش بودین یا بی حس؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم ما هم منتظر عکس گل دخترتون هستیم.شما هم زود بیا عکسشو برامون بزار من بیهوشی کامل بودم خداروشکر بد نبود. درد دارم ولی در کل راضی بودم. شما هم انشالله به سلامتی زایمان کنی
نرگس
18 اردیبهشت 93 18:48
سلاااااام ما الآن اينترنت دار شديم و اومديم فرشته ى زمينى شده تون رو زيارت كرديم خدا بهتون ببخشه شيرمردتون رو... خيييييلى ناز و دوستداشتنى هست محمدسجّاد گلتون.... ما دورادور عاششششقش شديم خاله جون تبريك ميگيم زندگى شيرين سه نفره تون رو بانوووو
مامان خانمی
پاسخ
سلام نرگس عزیزم ممنون از محبتت خاله جونی راستی اینترنتتون هم مبارک
مامان شهناز
18 اردیبهشت 93 22:34
سلام مامان خانومی.اومدن پسرت مبارکککککککک. عزیزم. خیلی مبارککککککککککک. چه خوب که زود اومدی. خدا میدونه این چند روز فکرم بهت بود به شوهرم و مامانم اینا هم گفتم که نی نی یکی از دوستای خوبم داره دنیا میاد برا دعات کردم. تو هم به یاد ما بودی. البته بودی که زود اومدی محمد سجاد خیلی دوست داشتنیه اون ابروها کمان دارش و چماش خوشگلش به دل میشینه. منم دیگه حوصلم سر اومده همه داره نی نی هاشون میاد.وای تا یه ماه دیگههههههههههه خدا برات نگهش داره عزیزم. بعدا مفصل برامون تعریف کن باشششششششششش
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان شهناز جونم ممنونم از محبتت خاله جون ممنون از دعات منم وقت زایمان یاد همه شما دوستای گلم بودم مخصوصا اونایی که تا چند وقت دیگه قراره کوچولوی تو راهیشون رو بغل کنن الان نمیتونم زیاد پشت کامپیوتر بشینم ولی قول میدم به زودی بیام و بنویسم
ایلیا جون
18 اردیبهشت 93 22:52
سلام گلم ممنون از محبتت سارا گفت منم از طرف اون به شما تبریک بگم مرسی
مامان امیرعلی
18 اردیبهشت 93 23:05
سلام وااااااااااااااااااااااااای خیلی تبریک خانومی به خاطر داشتن این پسرک زیبا و خواستنی ماشالا هزار ماشالا به این پسر خوشکل خدا حفظش کنه براتون
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان فاطمه
19 اردیبهشت 93 2:07
ماشالا ! واقعا فرشته است
مامان خانمی
پاسخ
ممنون از محبتت
گل نرگس19
19 اردیبهشت 93 11:26
مبارک مبارک تولدش مبارک تبریک میگم تولدت آقا محمد سجادو توروخدا این همه ترسیدی حالا واقعا اذیت شدی و زایمان ترسانک بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم راستش بیشتر از اینکه بترسم استرس داشتم بخاطر همین وقتی گفتن باید بیهوشی کامل بشی هیچ اعتراضی نکردم
مامان ایمان جون
19 اردیبهشت 93 12:48
واااااااااااااااااااای خدا , عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم هزارماشالا , چقدر نازه , قدم نورسیده مبارکککککککککککککککککککککک , ایشالا خوش قدم باشه براتون
مامان خانمی
پاسخ
ممنون مامانی عزیز ایشالله کوچولوی شما سالم و سلامت دنیا بیاد
مامان هلیا
19 اردیبهشت 93 16:32
سلا مامانی ، الهی قربون جفتون برم من ماشاا... چه پسر خوشگلی ، خدا حفظش کنه واسه تون عزیییییییییزم . ای جوووووووووووووووووووووووون دلم چه جوری نیگاه میکنه جیگر خاله مامانی مواظب خودون و گل پسری باشین با اجازه عکس محمد سجاد جونی رو واسه وب هلیا بر میدارم از طرف من فقط نیگاش کن ، یه موقع صورتشو نبوسیا لک میشه
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزدلم خدانکنه خاله جونی ایشالله خدا هلیا جونی رو واسه شما نگه داره. ممنون از اینهمه محبتت عزیز دلم
مامانِ بهار
19 اردیبهشت 93 16:43
مبارکهههه عزیزم ...
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم
مامان غنچه
19 اردیبهشت 93 23:27
مبارکهههههههههههههههههههه قدم نورسیده مبارکههههههههه ماشالله چه فرشته ی نازی حتما واسش اسپند دود کن انشالله محمدپارسای منم بسلامتی مثل آقا محمدسجاد سالم و تپلی بیاد بغلم عاشق نینیت شدم خیلی ماهه
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان غنچه عزیز ممنونم.شما خیلی محبت دارین ایشالله که این چند ماه باقیمونده هم به سلامتی سپری بشه و محمدپارسای عزیز هم سالم و سلامت بپره تو بغلت
مرجان
20 اردیبهشت 93 0:20
سلام عزیزم'قدم نو رسیده مبارک'انشاله محمد سجاد عزیز در پناه خدا و زیر سایه شما و پدرش سلامت و شاد باشه چقدر هم هزار ماشاله نازه'چه خوردنی ای بشه این پسر! من تازه با وبتون آشنا شدم و لینکتون کردم تا بتونم بیشتر بهتون سر بزنم اگه دوست داشتی شما هم میتونی لینکم کنی'خوشحال میشم
مامان خانمی
پاسخ
سلام مرجان عزیزم خیلی لطف داری دوست خوبم منم وروجک خوشگلتون رو لینک کردم
fatima
20 اردیبهشت 93 0:21
وای عزیزم مبارک باشه ... چقدرم نازه ماشالا ... ایشالا قدمش مبارک باشه ، همیشه دل و لبش شاد باشه ، همیشه در آرامش باشه و خوشبختی ... در آغوش کشیدن فرشته ی زندگیتون مبارک
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم فاطیما جونم
ترنم
20 اردیبهشت 93 9:00
جووووووووووووووووووونم شیطون بلا چشممون به جمالش روشن شد مبارک مبارک خیلی برات خوشحالم مامان خانمی بهت تبریک میگم عزیزم چه ماه خوب یدنیا اومده رجب خیلی بهت تبریک میگم خوش اومدی گل پسر به روی زمین
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم دست گلت درد نکنه که اومدب بهمون سر زدی
مامان محمدماهان
20 اردیبهشت 93 11:56
وای ما شالله هزار ماشالله به این گل پسر دلمون ضعف رفت بابا این بچه جونی رو من می خوام بغلش کنم مبارکت باشه عزیزم ان شاالله پست دامادیش رو برامون بذاری.
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم خوش به حال محمدسجاد که خاله به این مهربونی داره
مامانی
20 اردیبهشت 93 13:20
سلام عزیزم خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خوووووووووووووبم
سارینا
21 اردیبهشت 93 11:23
سلام عزیزم وای چقد خوشحال شدم قدم نورسیده مبارک باشه ایشالا زیر سایه ی پدرومادر بزرگ بشه قربونش بره خاله عزیزم خوشحال م که دارم روی ماهتو میبینم بوووووووووووووووووووس یاد زایمان خودم افتادم ببوس جیگر خاله رو ماشالا بهش
مامان خانمی
پاسخ
سلام سارینا جونم ممنونم عزیزم شما هم پریناز کوچولو رو از طرف من ببوس
فری مامان
21 اردیبهشت 93 12:56
وای چه نی نی نازی خدا بهت ببخشه مامان خانمی خداروشکر که هردوتون سالمید
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم فری مامان مهربون
ترنم
21 اردیبهشت 93 13:15
راستی مامان محمد سجاد الان خودت خوبی؟ اذیت که نشدی ایشالله؟ بعد از چند وقت تونستی پاشی؟ به نظرت من بعد از یک هفته میتونم برم اداره؟ محمد سجادو جای من ببوس خیلی نازه
مامان خانمی
پاسخ
خداروشکر خوبم درد داشتم ولی از زایمانم راضی بودم من دوروز بعد از زایمان به سختی پامیشدم ولی خب تقریبا میتونستم راه برم من که الان دقیقا یک هفته از زایمانم گذشته خیلی بهترم میتونم راه برم یا کار انجام بدم اما زیاد که راه برم جای بخیه ام احساس سنگینی میکنه. به نظرم میتونی بعد از یک هفته بری سر کار اما باید احتیاط کنی و مراقب خودت باشی دوست خوبم
مامان کوثر
21 اردیبهشت 93 13:52
به قول دخترهمسایه کلاه قرمزی جیغ و هورای بلندددددددددددددددد
مامان خانمی
پاسخ
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا
قاصدک
21 اردیبهشت 93 13:53
ای جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم . چشمم به جمال محمدسجاد روشن شد عزیزممممممم. وای که چه ناز ماشالله . مامان خانمی مامان شدنت مبارک دوست خوبم. خیلی نگرانت بودم فکر نمیکردم حالا حالاها بیای. خیلی خیلی خوشحال شدم. به کل خانوادم گفتم نی نیت بدنیا اومده همه تبریک گفتن. خیلی خیلی ناز. چرا انقدر عکس کم گذاشتی؟؟؟ نترس چشش نمیکنیم یه عالمه دوسش داریم دلم میخواد یه عالمه براش بنویسم نمیدونی چقدر خوشحالم
مامان خانمی
پاسخ
قاصدک جونم بالاخره اومدی ممنونم عزیز دلم راستش بابای محمدسجاد دوست نداره عکسشو تو وبلاگ بزارم همین چندتا هم قاچاقی گذاشتم دوستت دارم عزیزم
fatima
21 اردیبهشت 93 14:51
انگار پیام تبریکم نرسیده به دستت ، آخه اینجا نیست ! اما اشکالی نداره ... دوباره تبریک میگم در آغوش کشیدن فرشته ی آسمونیت رو ... و امیدوارم زیر سایه مامان و باباش شاد و سلامت بزرگ بشه ...
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم فاطیما جونم انشالله کوچولوی شما هم سالم و سلامت بیاد تو بغلت و از بودن باهاش لذت ببری
مامان آینده
21 اردیبهشت 93 16:44
سلام مهربونم. کلی تبریک. انشالله زیر سایه شما و پدر مهربونش بزرگ بشه. خدا برات حفظش کنه. امیدوارم دعا برام یادت نرفته باشه. راستی از زایمانت ننوشتی. مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم با همه استرسی که اونموقع داشتم ولی همه دوستای وبلاگی رو یاد آوردم گلم چشم به زودی مینویسم
مامان نازنین جون
21 اردیبهشت 93 16:55
سلام عزیززززززم قدم نورسیده مبارکانشاا... که خوش قدم باشه واستونخوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید ... اگه دوست داشتین باهم تبادل لینک داشته باشیم خبر بدین تا با افتخار لینکتون کنم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم من با افتخار لینکتون کردم
مامان سجاد
21 اردیبهشت 93 17:20
سلام خانوم بهت تبریک میگم که بالاخره بهشت رفت زیر پاتالهی که قدمش واستون خیر باشه عزیزم چند توصیه که خودمم تجربه داشتم این چند چیز رو سعی کن تا 4ماه دیگه نخوری تا پسر کوچولو خدای نکرده دل درد نشه واذیت نکنه اول از هم گوشت گاو/شتر/همبرگر /سوسیس کالباس/خیار/خیارشور/گوجه فرنگی/ رب گوجه/کدو /بادمجان/گیلاس/ توت فرنگی/آلبالو بازم تبریک
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به فکر منی ولی من تا الان از توی این لیست خیار و گوجه رو خوردم
mojde
21 اردیبهشت 93 19:40
mo0obarake
مامان خانمی
پاسخ
mamnoon
هدی (مامان آرش)
27 اردیبهشت 93 1:31
سلام عزیزم.الهی.خوش اومدی آقا محمد سجاد.تبریک میگم عزیزم.ایشالا قدمش براتون خیر باشه.مگه نمیخواستی طبیعی زایمان کنی؟ با اینکه کمی وزنش از آرشم کمتره ولی ماشالا نسبت به آرش وقتی به دنیا اومد پرتره. خدا براتون حفظش کنه.
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم راستش آخرای کار ترسیدم و گفتم سزارین میخام خدا آرش جونی رو حفظ کنه
مامان شیما
29 اردیبهشت 93 13:40
مبارک مبارک تولدت مبارک وای خاله جونم خوش اومدی میدونی از کی منتظرم روی گلتو ببینم وای یادم رفت حال خودتو بپرسم خوبی که انشالله عزیزم پسری گلو از طرفم یه ماچ گنده و ابدارش کن
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم خیلی لطف داری منم اگه بی خوابی های شبانه رو فاکتور بگیریم خوبم چشم خاله جون مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد