محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

قند و عسل

محمد سجاد من

1393/2/31 13:26
نویسنده : مامان خانمی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

الان که دارم برات این مطلب رو مینویسم تازه شیر خوردی و داره کم کم خوابت میبره.

این یکی دوروزه خیلی وروجک شدی .شبا همش واسه شیر خوردن بیدار میشی کلا نمیزاری مامان بخابه.

وقتی هم که جات کثیف باشه به هیچ وجه شیر نمیخوری.

هر کاری هم میکنیم پستونک نمیخوری که نمیخوری که نمیخوری.

کلا یه خورده شکمو تشریف داری.

خیلی خوشحالم که بالاخره میتونم بغلت کنم .یادش بخیر نه ماه این لحظاتی رو که الان منو تو داریم با هم میگذرونیم رو واسه خودم تجسم میکردم.

خوشحالم که الان همشون به واقعیت تبدیل شدن.

دوستت دارم عزیز دل من

 

 

اینم چندتا عکس از گل پسر ما

ایشالله همیشه آروم بخابی

مامان فدای اون چشمات بشه عزیز دلم

اینم عکس دست کوچولوی محمد سجاد

عکس موش موشی مامان بعد از اولین حمام

پسندها (13)

نظرات (31)

الهه مامان مبین
31 اردیبهشت 93 13:37
ای جونم عزیز دل خاله . ماشاا.. به جونت خوشگلم . خسته نباشی دوست عزیزم . اولاش همین جوریه و همش باید بهش شیر بدی . من حسرت یه شب تا صبح خواب کامل بودم . ولی کلا دو یا سه ساعت در طول شب میخوابیدم ... خدا به همه مامانها کمک کنه ایشاا............... . نازنین دوستم براش دعا زیاد بخون . خدا حفظش کنه
مامان خانمی
پاسخ
سلام الهه جونم مادر شدن در عین شیرینیش خیلی سخته ممنونم عزیز دلم
فاطمه ع
31 اردیبهشت 93 13:56
الاهـــــــــــــــــــــــــــــی جیگرشو خوب بالاخره باید یه جوری برا مامانیش جلبه توجه کنه دیگهبرا همین نمیزاره بخابی
مامان خانمی
پاسخ
الهی مامان فدای این جلب توجهش بشه
مامان علی
31 اردیبهشت 93 14:21
آخ که دلمو برد....ای جوووووونم. محمد سجادم..عزیزم خیلی مواظب خودت باش. خوش بحالت ....الهی صدساله بشه پسرت..خوش بحالت پیشته..منم هنوز منتظرم. .پسرمو میخوام
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون خوشحالم که پسر شما هم داره میاد تو بغلت
مامان مهنا
31 اردیبهشت 93 15:48
عزيزم چقدر با نمك تر شده خدا حفظش كنه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی
31 اردیبهشت 93 21:21
هزار ماشالله
مامان شهناز
31 اردیبهشت 93 22:26
سلام عزیزم خوبه که پسرت پیشته ایشالا زود بزرگ بشه صحیح و سالم باشه همیشهههههههههههه
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم مامان شهناز مهربون
♥ مامان مهیلا ♥
1 خرداد 93 0:06
سلام مامان خانمی خوبین با خستگی های مامان شدن من که دارم میمیرم اصلا فرصت سر خاروندن ندارم مهیلا یکم تو مکیدن شیر اذیتم کرد ولی خدارو شکر الان بهتره خدا محمد سجاد وواستون نگه داره ماشالله واسه خودش مرد شده بوووووووووس
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم راستش منم کلا فشارم پایین اومده از بس بی خوابی کشیدم وقتی پا میشم س گیجه میگیرم. محمد سجاد هنوز یه خورده سر شیر خوردن اذیت میکنه
azra
1 خرداد 93 5:17
سلام عزیزم. خوشحالم که فرشته آسمونی در اغوشت هست .. این روزها منم التماس دعا دارم . از طرف من روی ماهشو ببوس
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم از لطفت چشم حتما
مامان غنچه
1 خرداد 93 9:16
عزیزم قدر این لحظاتو بدون..... میدونم خیلی سخته ولی شیرینه
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم چشم حتما
گل نرگس19
1 خرداد 93 14:13
ماشالله ایشالله ماشالله به گل پسر ناناز خدا حافظ همه نی نی کوچولوها باشه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم دوست خوب من
مامان هلیا
1 خرداد 93 14:52
قربون نگاه کردنت برم خاله جون یه دنیا دوست دارم
مامان خانمی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم خدا هلیا جونی رو براتون حفظ کنه
مامان نی نی کوچولو
2 خرداد 93 0:52
به به به ماشاالله به پسری گلموای عزیز دلم چقدر ناز شدی تو عسلی خالهحداوند حفظت کنه واسه مامانی مهربونت.عزیزم طاها هم دقیقا همینجوری بود یخورده جاش کثیف میشد به هیچ وجه شیر نمیخورد.طاها هم اوایل پستونک نمیگرفت ،ولی رفته رفته گرفت.خانمی سعی کن هر 2 تا سینتو بهش بدی.ببین عزیزم من خیلی اشتباه بزرگی کردم ،من بعد عمل خیلی درد داشتم ،طوری که اصلا نمیتونستم به پهلوی راستم بخوابم ،به خاطر همین فقط باسینه ی سمت چپم به طاها شیر دادم.حالا الان طاها اصلا اون یکی سینمو نمیگیره ،تا میزارم دهنش دهنشو میکشه و حالش بهم میخوره.یعنی یکی از اشتباهات بزرگو کردم ،اصلا نباید به دردم توجه میکردم.تو دو ماهگی یذره میخورد ولی چون همش این یکی را دادم دیگه این به خودم هم راحت شده و به طاها هم.شما دوتاش هم بده.البته میدونم شما بهتر از من میدونین.گفتم تجربیاتم را به شما هم بگم.یعنی خیلی اشتباهه.پسر گلمو از طرف من حسااااااااااااااااابی ماچ کن
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییت خیلی خوب بود. منم چون سینه ام یه خورده زخم شده بیشتر از یکی از سینه هام میدادم پس تا گل پسری منم اعتصاب نکرده باید از دوتا سینه بهش بدم راستی یادته میگفتم دوست دارم پسرم مثل طاها جون بشه. تو عکساش زیاد معلوم نیست ولی خیلی وقتا که نگاش میکنم میبینم حالت صورتش کامل مثل طاها شده.
مامان محمّدرادين
2 خرداد 93 3:50
ماشاالله... ماشاالله... عجب چشماى نازى داره اين گل پسر، قند و عسل... خداحفظش كنه براى شما و آقاى پدرش، بانو
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم مامانی محمد رادین خدا انشالله کوچولو شما رو براتون حفظ کنه
مامان نازنین جون
2 خرداد 93 20:46
ای جانم..عزیزززززززززززززمیخوشحالم از اینکه پاره ی تنت رو تو بغلت گرفتی ولی قدر این لحظه ها رو بدون خداحفظش کنه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شما لطف داری گلم
قاصدک
2 خرداد 93 21:43
چقدر این محمد سجاد ما خوردنیه. نازززززززززززززززززززززز. ماشالله. مامان خانمی کم کاری میکنیا. چرا عکس کم میزاریی. یه ماچ گنده از طرف من بکنتش
مامان خانمی
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام قاصدک جونم ممنونم عزیزم پسر گل ما خوبه؟بزرگ شده؟ بابت عکس هم
ترنم
3 خرداد 93 8:22
ای جونم محمد سجاد شکمو خاله اینقدر بخور اینقدر بخوز تپل بشی قوی بشی مرد بشی آدم برات ضعف کنه
مامان خانمی
پاسخ
ترنم جونم منظورت اینه که پدر منو در بیاره؟
مامانی
3 خرداد 93 10:20
الهیییییی چه پسر ماهی.خدا بهتون ببخشه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم مامانی مهربون
ترنم
3 خرداد 93 13:00
نه عزیزم شمام لدت ببر از شیرین کارای پسرت من که بچه میبینم شکمو لذت میبرم
مامان خانمی
پاسخ
خدا حفظت کنه دوست خوبم ایشالله خدا یکی از همون شکموها رو بهت بده
مامان بهراد
3 خرداد 93 18:22
سلام عزیزم چقدر زود گذشت و محمد سجاد 18 روزه شد 18 روزگیت مبارک گل پسر خیلی روزهای قشنگی رو سپری میکنی برای منم دعا کن این 15 روز به سلامتی طی بشه و منم مثل شما بهرادم رو بغل کنم و شیرش بدم . خیلی استرسم زیاده .
مامان خانمی
پاسخ
دلم برای روزایی که مثل شما 15 روز به زایمانم مونده بود و کارم فقط شده بود روز شماری خیلی تنگ شده. انشالله که بهراد جون به سلامتی دنیا بیاد.
azra
4 خرداد 93 7:42
سلام..ممنونم از مهربانی و دلگرمیت .. پیشاپیش اعیاد مبارک
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم عید شما هم مبارک
مامان حدیث
4 خرداد 93 16:59
سلام عزیزم من بعد از مدتها همروز تونستم به وبلاگ پسرم سر بزنم و پیغامتون و خوندم وشرمنده که نتونستم بهتون به موقع اطلاعات بدم ته شاید استرس کمتری داشته باشید اما امیدوارم مثل من از بیمارستان راضی بودید .تولد پسر گلتون و تبریک میگم . . .برقرار باشید بانو. . .
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست خوبم اشکالی نداره ایشالله پسر گلت همیشه سالم و سلامت باشه
مامان آینده
4 خرداد 93 22:37
ماشالله چه نازه. خدا برات نگهش داره. مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
مامان امیرعلی
5 خرداد 93 1:37
واااااااااااااااااااااااااااای جونم الهی زنده باشی عزیزم. هزار ماشالا خدا حفظش کنه برات
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم مامانی امیر علی جون خدا گل پسر شما رو هم براتون حفظ کنه
فری مامان
6 خرداد 93 17:15
جانم نازی عسلم
مامان خانمی
پاسخ
خاله جون مهربون
پرستو
7 خرداد 93 13:52
سلام مامان خانومی میگم حسابی دیگه مشغول شدیااااو یعنی اینقدر سخته خدا به داد من برسه پسسسسسسسسسس
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم آره خداییش سخته منم وقت نمیکنم مطلب جدید بزارم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
7 خرداد 93 18:59
ایشالا به زودی به این بی خوابی ها عادت می کنی و می شه جزیی از زندگیت. ما که هنوز که هنوزه در حسرت یه شب تا صبح خوابیدنیم
مامان خانمی
پاسخ
ایشالله که بتونم عادت کنم خداییش مادر شدن خیلی سخته خدایا کمکم کن
مامان عرفان
8 خرداد 93 0:21
عزيزم چقدر نازه. عرفانم وقتي حموم مي كنه خيلي از ميشه. باور ك من توي نصف شب كه سه بار تا 6 صبح بيدار ميشه و شير ميخوره خيلي كيف مي كنم. چون اون لحظه به من احتياج داره و خوشحالم كه مي تونم به اذن خدا نيازشو برطرف كنم. عزيزم من از هر دو سينه به نوبت بهش شير ميدم براي منم اولش زخم شد ولي ويتامين a.d ميزدم و بعد مي شستم بهش شير ميدادم علتش اينه كه كامل سينه رو توي دهن مي تونه بگيره و تا ياد بگيره و قوت مكيدنش زياد بشه يكم زمان لازمه. درست ميشه . هميشه فكر كن تو ميتوني از پسش بربيايي. اخه تو يه مادري كه به يه فرشته خدمت مي كني و شير ميدي
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم بعد از زایمان یه خورده روحیم خرابه به این حرفا خیلی احتیاج دارم دوستت دارم.بازم ممنون
خاله مریم
8 خرداد 93 0:56
ماشالا هزار ماشالا
fatima
8 خرداد 93 12:32
ای جونم ... ایشالا همیشه شاد باشه و سلامت ... چقدرم ناز میخوابه گل پسرت هزارماشاالله به این شازده پسر ایشاالله راه رفتن و حرف زدنش رو ببینی ، براش جشن فارغ التحصیلی بگیری ، دومادش کنی ....
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان شهناز
9 خرداد 93 13:00
وااااااییییییی مامان خانومی دلم گرفت. بیا دیگه. خبرهای تازه و عکس های جدید محمد سجاد رو بیار
مامان خانمی
پاسخ
خدا نکنه دلت بگیره عزیزم چشم میزارم
مامان سجاد
10 خرداد 93 0:14
سلام ای خدا چقدر نازه این پسریاد شش ماه پیش افتادم که سجاد همینطوری بود خداحفظش کنه
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام نظر لطفته عزیزم خدا سجاد جونی شما رو براتون حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد