محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

قند و عسل

روزانه های موش موشی

1393/3/10 9:32
نویسنده : مامان خانمی
940 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دل مامانی، قند و عسل من

خوبی پسر قشنگ من؟

الهی که مامان قربون اون چشمای قشنگت بشه که همه میگن شبیه خودم هست.اومدم از شیطونیات برات بنویسم.یه چند روزی هست که راحت نمیخابی بخاطر همین ما مجبور شدیم کالسکتو بیاریم تو خونه و با اون تو رو بخابونیم آخه عاشق کالسکه سواری هستی.جونم برات بگه که شما هم مثل همه بچه ها عاشق ماشین سواری هستی و تا تو ماشین میشینیم میخابی.جدیدا یاد گرفتی وقتی بغلت میکنیم البته اگه  اون لحظه لج کرده باشی پاهاتو بهمون فشار میدی و خودت و میکشی بالا سرت رو هم محکم به سمت عقب فشار میدی.آدم وحشت میکنه که نکنه یهو بیفتی پایین موقع شیر خوردن هم اینقدر تقلا میکنی که آدم هول میشه.تازه انگار وقت ناهار و شام ما رو هم میدونی همچین سفره میزاریم و سر  سفره میشینیم حتی اگه خواب هم باشی بیدار میشی و شیر میخای اونوقت من بیچاره هم باید قید ناهار خوردن رو بزنم و اول به شما شیر بدم.تازه کلا موقع شیر دادنت من و تو چند دقیقه ای با هم درگیر  میشیم تا بالاخره  هماهنگ میشیم.توی خاب هم اینقدر وول میخوری و پایین میای تا اینکه کلا میبینم اصلا رو بالش نخابیدی.شبا همش حواسم به توئه.یه چند باری باید تو رو دوباره بزارم روی بالش.آخه تو هنوز بیست و پنج روزته پس چرا اینقدر وروجکی آخه.پسر قشنگم بعد از اومدن تو درسته که مامان نمیتونه مثل قبل به کاراش برسه اما از وقتی اومدی زندگی منو بابایی رو خیلی شیرین کردی.احساس میکنم روز به روز بیشتر بهت وابسته میشم.

 دوستت دارم پسر یکی یه دونه موش موشی من

 

 

راستی ببخش که این پست نمیتونم برات عکس بزارم آخه همین پست رو هم تندتند نوشتم تا شما از خواب بیدار نشدی.

 

 

پسندها (8)

نظرات (24)

مامان عرفان
10 خرداد 93 9:59
سلام عزيزم. همينه گلم. عرفانم دقيقا اينطوريه. ادم خيلي دوستش داره با تمام خستگي ها و شب بيداريها
مامان خانمی
پاسخ
دوست خوبم.اینم هزینه مادر شدنه دیگه
مامان نی نی کوچولو
10 خرداد 93 11:03
آخی الهی قربونش برم منهمه ی کارهای وروجک شبیه وروجکه منهطاها هم دقیقا اینجوری بود،الن هم اینجوریه وقتی موقع غذا میشهاز هممون زودتر آماده میشه.من عکس جدید از محمد سجاد میخوامراستی خانمی اگه بیقراری را به خاطر نفخ میکنه و دل پیچه داره فقط و فقط تنها راحش گریپ میکچیر هستش.ما انواع قطره ها را به طاها میدادیم.ولی هیچ کدوم اثر نمیکرد.گریپ یخورده بهتره.واینکه طاها فقط و فقط تا 2 ماهگیش شبها نخوابید همین که 2 ماهش تموم شد شبها خوابید.من هم نمیدونستم ،ما چون آستارایی هستیممادربزرگ هامون به ترکی میگنند (اوشاخ چیلسین قووالی)یعنی بچه داره 40 روزش را داره فراری میده و تا بیاد هماهنگ بشه یخورده طول میکشه.وبابای من هم همیشه میگه وقتی بچه دلپیچه ی زیاد داره از غلیظ بودن شیر مادره.چون بچه معده اش کوچیکه دیگه و دستگاه گوارش بچه هم یخورده دیر تشگیل میشهوبخاطر همون نمیتونه هضم کنه.بیقراری میکنه.واقعا هم درسته این حرف های بزرگتر ها را باید جدی بگیریم.چون بلاآخره تجربه اشون بیشتره دیگه.من تا 40 روزه گی طاها همش تا خود صبح بیدار بودم.طاها اصلا یه بچه ای بود که خیلی گریه ای بود و همش به خودش میپیچید.ولی خوب بعدا خوب شد.نگران نباش عزیزم محمد سجاد هم آروم میشه.خانمی ببخشید که زیاد حرفیدم ،فقط خواستم تجربیات خودم را بگم.میبوسمتون
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم که اینقدر مهربونی راستش دکتر بهم گفت گریپ میکچیر رو تا قبل از اینکه یکماهش بشه بهش نده. منم همه امیدم به اینه که بعد از چهل روز خوب بشه. خدا کنه که اینجوری باشه
مامانی
10 خرداد 93 12:09
ما عکس میخوایم مامان خانمی زود زود زود
مامان خانمی
پاسخ
چشم چشم چشم
ترنم
10 خرداد 93 13:41
ای جونم محمد سجاد شیطون بلا موقعی که تو شکم مامانت بودی هم مامانت میگفت شیطونی جونم چقدر کارات شیرینه من جای مامانت بودم همون موقع ناهار تو رو میخوردم
مامان خانمی
پاسخ
همه میگفتن بچه ای که تو شکم مامانش شیطونه دنیا میاد بچه ی آرومی میشه. اما این پسر ما میخاد پدر ما رو در بیاره
مامان شهناز
10 خرداد 93 16:29
وااااااااییییییییی مامان خانومی پس داستان تازه شروع شده با این وروجک.شیطونه هااااا. قضیه بیدار شدن موقع غذا فکر کنم همه نی نی ها این جورن. همه خواهر زاده هام اینطور بودن.[چشمک خدا این پسر ناز و وروجک رو بهت ببخشه مامانی
مامان خانمی
پاسخ
آخ گفتی مامان شهناز جون فکر کنم بوی غذا اونا رو یاد خوردن میندازه آخه منه بیچاره چه گناهی کردم که همش باید تنها غذا بخورم ممنونم عزیزم.حالا مال شما مونده
ریما مامان آیسا
10 خرداد 93 16:33
قشنگ بود عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم
مامان علی
10 خرداد 93 17:10
آخ گفتی. ...پسر منم وقت ناهار و شام رو میدونه.و بیدار میشه و نمیزاره قربون پسرامون بشم
مامان خانمی
پاسخ
همشون وروجکن خدا همشونو حفظ کنه
الهه مامان مبین
11 خرداد 93 1:10
سلام دوست عزیزم . خدا قوت واقعا خسته نباشی . اولای بچه داری خیلی سخته میدونم ولی خدا همیشه کمک میکنه . شاید سخت باشه ولی یه دفعه میبینی وااااااای چند ماه گذشته و سال هم تموم شده . فدای هر دوتاییتون با اون کارهای بامزه پسملی جیگر [بغل
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم آره خداییش واقعا سخته. اگه عشق مادری و کمک خدا نبود کم میاوردم. خدا نکنه عزیزم ایشالله همیشه سالم و سلامت باشین
مامان آینده
11 خرداد 93 13:03
کلی بوووووووووووووووووووووووس برا محمد سجاد مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
اینا هم از طرف محممد سجاد واسه شما
azra
11 خرداد 93 16:47
سلام خدا قوت .. ایشالله خستگی ها کم بشه و لذت ها بیشتر .. بووووووووووووووووس
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم انشالله
♥ مامان مهیلا♥
11 خرداد 93 18:24
سلام مامان خانمی انگار محمد سجاد خیلی وقتتونو گرفته آخه کم بهمون سر میزنیدخخخ مهیلا هم مثل پسر شما اصلا با خواب سر و کار نداره ولی باید تحمل کرد
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم واقعا شرمنده واقعا این گل پسری برام هیچ وقتی نمیزاره واقعا باید تحمل کرد
فاطمه ع
11 خرداد 93 20:35
سلام عزیزم اینجور که شما تعریف میکنی گلم فقط چشماش به شما نرفته بلکه فوزولی وشیطونیشم انگار به مامانیش رفته
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم قبول دارم که شیطونم ولی من فوضولم؟؟؟؟؟
مامان غنچه
12 خرداد 93 11:31
چه لحظات شیرینی............ از طرف من آقا محمدسجاد و ببوس
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم
گل نرگس19
12 خرداد 93 23:27
به به خوبه دیگه مامان عاشق به این میگن
مامان خانمی
پاسخ
وای شما لطف داری
نرگس مامان محمدرادین
13 خرداد 93 11:23
سلاااااااام ما به امید دیدن چشمای زیبای محمدسجاد عزیز هر بار میاییم و میبینیم خبری نیست امیدمان را اینقدر تند تند ناامید نکنید لطفا خاله ی مهربون
مامان خانمی
پاسخ
الهی من فدای اینهمه محبتت بشم عزیزم چشم گل من باور کن محمدسجاد اصلا برام وقت نمیزاره ولی سعی میکنم در اولین فرصت بیام و عکساش و بزارم
فری مامان
13 خرداد 93 12:08
آخی جیگرم چقدر شیطون بلاست یه عالمه بوس واسه آقا محمد سجاد ومامان خانمیش
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم فری مامانی جون ایناهم واسه شما و کوچولوتون
خاله جون
13 خرداد 93 22:50
سلام آبجی قشنگم . خوبی ؟ دلم برا محمدسجادم تنگ شده . دوباره زود زود بیاین پیشمون باشه ؟ طاقت دوری شما رو ندارم . خیلی پست قشنگی بود نشون از زحمت زیاد شما میداد . خسته نباشی ، راستی واقعا با کالسکه اونو تو خونه راه می برین ؟!!!!!!! خدا شما خونواده خوشبخت 3 نفره رو برا هم نگه داره
مامان خانمی
پاسخ
سلام خواهر گلم ممنونم.ماهم زود به زود دلمون براتون تنگ میشه راستش شگرد خوابوندنش با کالسکه دیگه جواب نمیده باید دنبال یه راهکار دیگه باشیم.انگار گل پسری دیگه دستمون رو خونده
فاطمه ع
14 خرداد 93 17:19
سلام گلم میتونم یه سوال نسبتا خصوصی بپرسم من دلم نی نی پسر میخاد یکی مثل محمدسجاد عزیزم شما چیزی استفاده کردی برا پسر دار شدن؟ اسیدفولیک رو از چه ماهی شروع کردی؟؟
مامان محمد صادق
14 خرداد 93 17:49
سلام بخوابونیدش تو پتو ،تکونش بدین .ما تا چندی پیش این کار را میکردیم خوب جواب میده.فقط خیلی عادت نکنه سخت از سرشون در میاد انشالله خدا حفظش کنه
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم باید این شیوه هم امتحان کنیم شاید جواب بده دیگه داره پدر ما رو در میاره وروجک
azra
14 خرداد 93 18:32
سلام گلم قربونت برم که دلت پاکه و مهربون امیدوارم حال نی نی خوب باشه روی ماهتو می بوسم
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عذرا جون مهربونم اینا هم واسه خود خودت
مامان سجاد
15 خرداد 93 0:22
سلام عزیزم واقعا خسته نباشی میدونم روزای سختی برای دوتاییتونه چون آقاپسر هنوز به این دنیا عادت نکرده وقتی دوماهه شدهمه مشکلات حل میشه هیچ غمت نباشه مامان خانمی راستی من چندروز به خاطر امتحانات غیبت دارم بعدا بهت سرمیزنم
مامان خانمی
پاسخ
آخ نمیدونی چقدر با این حرفا آروم میشم واقعا کاش تا دوماهگی همه چی درست بشه
مامان آینده
15 خرداد 93 15:50
سلام محمد سجاد. اولین ماه زمینی شدنت مبارک عزیزم.
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که یاد محمدسجاد بودی
مامان الهه
19 خرداد 93 17:57
خصوصی خانمی
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم
♥مامان متین جون♥
25 خرداد 93 21:51
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد