محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

قند و عسل

وای از دل رباب

1393/3/31 11:19
نویسنده : مامان خانمی
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

پسر گلم دو شب پیش  خیلی بی تابی میکردی.

جات تمیز بود آروغت رو  هم زده بودی  شیر هم خورده بودی خوابت میومد اما از دل درد نمیتونستی بخابی.

چشات قرمز شده بود. همش تو بغل بودی و نوبتی راهت  میبردیم چند دقیقه ای آروم میشدی و میخابیدی اما دوباره با گریه ای وحشتناک بلند میشدی و جیغ میزدی.

اونشب خیلی شب سختی بود.

فردا صبحش شما رو بردیم دکتر.

دکتر بهت قطره ای داد که باید یک ربع قبل از شیر خوردنت میخوردی.

شما خواب بودی که ساعت قطره خوردنت رسیده بود اما دلم نیومد از خواب بیدارت کنم .مدتی گذشت و خودت از خواب بیدار شدی اما خیلی گشنه ات شده بود.

قطره رو بهت دادم و باید یک ربع صبر میکردی.

اما تو گشنه گشنه بودی.دهنت خشک شده بود و همش زبونت و به لبت میزدی و گریه میکردی

منم بغلت کرده بودم و همش راهت میبردم و سعی میکردم که یه خورده آرومت کنم.

اما انگار ساعت وایستاده بود و این یک ربع نمیگذشت.

محمدسجادم یاد علی اصغر امام حسین افتادم که چقدر برای شیر بی تابی میکرد اما مامانش شیر نداشت که بهش بده.

شروع کردم برات از علی اصغر گفتن.

دلم داشت آتیش میگرفت .بغض گلومو گرفته بود.چی کشید رباب وقتی میدید بچه اش تشنه است اما کاری از دستش برنمیاد.

خیلی سخت بود پسرم خیلی سخت.

بعد از اینهمه سال که تو محرم روضه علی اصغر رو گوش دادم و گریه کردم تازه فهمیدم که چه کشید رباب

چه کشید رباب

چه کشید رباب

پسندها (3)

نظرات (15)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
31 خرداد 93 13:26
خدا محمدسجادو حفظ کنه . انشاالله حسینی باشه . امیدوارم دل دردش هم زود خوب بشه. من وقتی پسرم دلش درد داشت یه مدل خاصی بغلش می کردم که دستم از وسط پاش میومد روی دلش و به دلش یه کم، یه ذره فشار می آورد. خیلی آرومش می کرد.
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم محمدسجاد رو هم ما تقریبا همین شکلی آروم میکنیم ولی بعضی وقتا از دل درد زیاد موقع شیر خوردن به خودش میپیچه
فاطمه ع
31 خرداد 93 15:04
خدا از دله رباب خبر داشت...... انشاا.. که با تربیت بچه هایی حسینی شرمنده شهدای کربلا نشیم عزیز اتفاقا منم چند روز پیش عکس جنایت گروه داعش رو دیدم که بچه هارو کنار دیوار به دار آویخته بودم خیلی گریه کردم خدا لعنت کنه شمرها و یزیدیانه زمانه حال رو
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله
مامان علی
31 خرداد 93 15:34
سلام.خوبی؟ الهی..دختر اشکمو در آوردی..راستی اگه اسم شربتش colicez هست مهم نیست دقبقا یک ربع صبر کنی.من روزی 4بار میدم.مهم نیست قبل شیر یا حین شیر و یا بعد شیر باشه . بالاخره اثر میکنه.درسته روش نوشته یکربع قبل از شیر اما مهم نیست ریاد
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم. آره همینه البته دیگه یاد گرفتم چیکار کنم که بچه گشنگی نکشه. دکترش هم بهم گفت هر هشت ساعت بهش بده
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 15:35
عزیز دلمممممممممممممممممممممممممم ایشاا.. همیشه سلامت باشی . این دل درد بچه ها خصوصا تو پسرها بیشتره . من به مبین گریپ میچر میدادم و به شکم هم روغن زیتون میزدم . ولی با تموم این کارها بازم 2 ماه تموم دل درد داشت . ولی به محض اینکه وارد 3 ماهگی شد دل دردش کامل خوب شد . ایشاا.. که محمد سجاد نازم هم زودتر خوب میشه . راستی اگه شیر خودت رو میدی سعی کن چیزای باد دار نخوری . اینم تاثیر داره تا دل دردش کمتر بشه . دوستون دارم زیاااااااااااااااااااد
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم باور کن خیلی رعایت میکنم این مشکل رو هم دوسه روز هست که پیدا کرده منم خیلی خیلی دوستتون دارم
♥پرنیان♥مامان متین
31 خرداد 93 15:50
سلام دوستم... نبینم انقد دل سوخته باشی خواهری مو ب تنم راست شد.چ پست درد آوری بود؟!واقعا راس میگی..همیشه مثل قصه ب روضه ها گوش میدیم ..هیچ وقت خودمونو جای اهل بیت مظلوممون نمیذاریم...خیلی زیبا نوشتی..ایشالا زیر سایه علی اصغر (ع) گل پسرت بزرگ شه ...آخه چرا دل درد؟مواظب غذای خودت هستی خوراکی نفاخ نخوردی؟چون تغذیه خیلی تاثیر داره ها!؟!؟ فضولی منو ببخش
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ببخش که دلتون رو درد آوردم من خیلی غذا رو رعایت میکنم اما دوسه روز هست که اینجوری شده دعا کنین خوب بشه
مامان آینده
31 خرداد 93 22:48
واااااااااای مامانی چی نوشتی...دلم کباب شد. انشالله که محمدسجادت همیشه صحیح و سالم باشه و و از رهروان امام حسین(ع) مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
ببخش که اذیت شدی عزیزم ممنونم.انشالله
ترنم
1 تیر 93 8:00
ایشاله رباب خودش نگهدارت باشه محمد سجاد و ایشالله حسینی وار بزرگ بشی و زیر پرچم امام حسین سربلند باشی
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم از دعاهای قشنگت انشالله انشالله انشالله
مرجان
1 تیر 93 8:24
سلام عزیزم'دلنوشته هات خیلی زیبا بود'منم اشکم دراومد'انشاله خود حضرت علی اصغر نگهدار همه بچه ها باشه پسرمنم تا3-4ماه دلپیچه های شدیدیداشت 'کلا داستان داشتم با دل درداش و بیخوابیهاش'الان که پنج ماهش تموم شده تقریبا خوب شده تو م فقط باید صبر کنی تا زمان بگذره و بچت خودبه خود خوب شه وگرنه این داروها فقط آروم میکنن موقتی ولی کاملا برطرف نمیشه
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم.انشالله ماهم صبر مینماییم
مامان غنچه
1 تیر 93 9:01
اشکمو درآوردی........... واقعا فقط یه مادر میتونه بفهمه چی کشید رباب... انشالله گل پسری شما هم هرچه زودتر خوب میشه و دیگه اذیت نشه
مامان خانمی
پاسخ
ببخش خانمی وای از دل رباب ممنونم عزیزم
مامان امیرعلی
1 تیر 93 9:18
سلام مامانی ایشالا گل پسرمون زودی خوب شه... عزیزم نی نی های ما باهم آشنان و همه چیه همو می دونن اما ماخیلی از هم نمیدونیم! این ک سن و میزان تحصیلات و شغل شما چیه؟یاچیزایی دیگه خوشحال میشم بهم بگی تا دوستم رو بیشتر بشناسم منم هرسوالی داشته باشی در خدمتم
مامان خانمی
پاسخ
چشم
مامان خانمی
1 تیر 93 9:45
سلام مامان خانومی مهربون . قرار نشد دیگه از این پستا بزاریا . اشکمو در آوردی . امان از دل رباب ..... انشاالله محمدسجادتم این روزا رو به زودی سپری کنه تا تو هم زیاد غصه نخوری . مراقب خودتون باش . بوس برا شما دوتا
مامان خانمی
پاسخ
ببخش آبجی گلم دلم نمیخاست تو وبلاگ محمدسجاد چیزای ناراحت کننده بزارم یاکسی رو ناراحت کنم. ولی این اتفاق خیلی اذیتم کرد دلم میخاست ثبت بشه.
خاله جون
1 تیر 93 9:46
ون نظره اسمش اشتباهی ثبت شد مال خاله جون بود
مامان بهراد
5 تیر 93 21:51
وای چقدر این پست زیبا بود اشکمو در اورد .بچه هامون همه بیمه علی اصغر انشالا. محمد سجاد جون هم انشالا هر چه زودتر خوب بشه تا مامانی اینقدر غصه نخوره .
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله
مامانی
9 تیر 93 17:48
اخى.الهى زود دلش خ ب شه تا اىنج رى گشنه نمونه.عسلى منم همىنجورى بود و الان اما خىلى بهتره خداروشکر.البته اىن قطرهه خىلى به دادمون رسىد
مامان خانمی
پاسخ
انشالله
مامان ماهک
11 تیر 93 11:50
عزیزم ان شاالله زود زود زود خوب بشی واحتیاج به دارو نداشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد