محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

قند و عسل

واکسن دوماهگی

1393/4/16 12:13
نویسنده : مامان خانمی
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمدسجاد عزیزم

سلام پسر شیرین من

الان که دارم برات مینویسم هنوز تلفن خونه درست نشده که بتونم به اینترنت وصل بشم از خونه عزیزجون با کامپیوتر دایی جونت دارم برات مطلب مینویسم.

پسر قشنگم امروز واکسن دوماهگیتو زدی.موقع واکسن زدن من نتونستم تو اتاق بمونم و پاهاتو نگهدارم.عزیزجون(مامان خودم) رو برده بودیم و ایشون زحمت کشید تو اتاق پیشت موند.

منم اومده بودم بیرون اتاق.داشتم از استرس میمردم.

الهی برات بمیرم بعد از واکسن خیلی گریه کردی.همینجوری اشک از چشمات میومد و مظلومانه به من نگاه میکردی.

الان خداروشکر یه خورده آرومتر شدی و خوابیدی.

حاضرم خودم دنیا دنیا درد رو تحمل کنم اما تو رو تو این وضعیت نبینم عزیزم.

فقط موندم چه جوری ختنه کردنتو تحمل کنم.

آهان یادم رفت وزن شما هم شده 5 کیلو 60 گرم.خانم دکتر گفت خیلی خوبه

جدیدا واسه مامان و بابا میخندی مخصوصا وقتی صبح از خواب بیدار میشی خیلی خوش اخلاقی .کله سحر من و تو خیلی با هم بازی میکنیم دلم میخاد اون لحظه بخورمت عسلم.

بعد هم که خواب از سر مامان میپره تازه شما میگیری میخابی.ای پسر وروجک

دیگه جونم برات بگه اینقده با دستت ور میری که تمام سر و صورتت رو زخم کردی

نکن دیگه عزیزم .آخه قربونت برم اینجوری مامان غصه میخوره

واااای چه حس خوبی دارم که بعد از مدتها میتونم برات پست بزارم قند و عسل من

فقط از اونجایی که هر لحظه ممکنه بیدار بشی دیگه نمیتونم واسه مطلبت شکل بزارم و خوشگلش کنم.

مامان رو ببخش عزیزم

 

 

اینم جدیدترین عکسای ناز پسرم

 

پسندها (14)

نظرات (28)

مامان ایمان جون
16 تیر 93 14:20
آخی عزییییییییییییییییییییییییزززززززززززززززززززززززززم , ماشالا دیگه داره به روزای شیربنیش میرسه , خنده هاتو قربون
فری مامان
16 تیر 93 17:57
عزیز دل خاله خیلی نازی
مامان الیار
17 تیر 93 2:18
دو ماهگیت مبارک عسلم.
مامان امیرعلی
17 تیر 93 8:26
الهی قربون اون خنده هاش.... خدا حفظش کنه
♥ مامان مهیلا ♥
17 تیر 93 13:36
وای ماشالله چه بزرگ شده خوش به حالت واکسنشو زدی حالا نوبت مهیلاست
قاصدک
17 تیر 93 14:54
وای عزیزم خوشبحالت که میتونی بیای نت من همونم نمیتونم بیام. ای جونممممممممممم محمدسجاد که شیطون شده ببوسیشااااااااا دلم براتون یه ذره شده بود
مامان خانمی
پاسخ
فقط بخاطر تو عکسشو گذاشتم قاصدک جونم
مامان آینده
17 تیر 93 15:35
سلام. 2 ماهگی گل پسری مبارک. ایششالله 2000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 ماهگیش. مامان آینده
مامان هلیا
17 تیر 93 17:42
دو ماهگیت مبارک محمد سجاد گلم ، خدارو شکر که همه چی خوبه ماشاا... مردی شدی واسه خودت هاخنده شو بگردم بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان علی
18 تیر 93 2:07
سلام. الهی. خدا رو شکر که از دست واکسن خلاص شدی ....عکس بزار از محمد سجاد جووون
مامانی
18 تیر 93 11:09
مبارک مبارک دوماهگىت مبارک
مامان شهناز
18 تیر 93 12:38
سلام مامانی. واقعا دیگه نمیشه بیای و براشون هر لحظه رو بنویسی با مشکلاتی که هست. خیلی ناز شده گل پسری. ماشااله.
خاله جون
18 تیر 93 12:53
سلام مامان خانومی مهربون و زحمتکش . خسته نباشی که اینقدر مهربونی . خوش به حال محمدسجاد که بابا و مامانش اینقدر زیاد دوستش دارن . خاله فدای خنده هات بشه قند و عسل . نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده . خاله برات بمیره که هرچی می پوشی بهت میاد و خوردنی میشی . عاشق این عکس آخری هستم . من محمدسجادمو میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مامان مهنا
18 تیر 93 19:05
اي جووونم چه بزرگ شده ماشالله دو ماهگيت مبارك گل پسر
فاطمه ع
18 تیر 93 19:39
فداااااااااااایییییییی این قنده عسل بشم من ماشاا.. خیلی بزرگ شده این خشگله
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 13:16
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ .....♥ .......♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ دوماهگی گل پسری مبارک
مامان غنچه
21 تیر 93 21:38
خاله قربونش بره...........ماشالله خیلی نازه این گل پسرتون
ترنم
23 تیر 93 10:01
دو ماهگیت مبارکه قند عسل وای که چقدر خوشگل دشه ماشاله بزرگ شده خیلی شیرینه چقدر دلم میخواست عکساشو ببینم حدس میزدم اینقدر ناناس باشه
مامان نازنین جون
24 تیر 93 1:55
2ماهگیت مبارک گل پسرشیرین زبونیهاش دارم کم کم شروع میشه،خنده هاتو عشقه
هدی (مامان آرش)
24 تیر 93 18:59
دو ماهگیت مبارک عزیزم.الهی.چقد ناز شدی محمد سجاد. آخی عزیزم.تا کوچیکن خوبه.زودی گریشون بند میاد.بزرگتر بشن باهوشتر میشن بیشترم حواسشون هست بیشترم گریه میکنن.بعدیاش سخته.چند روز دیگه واکسن چهار ماهگیه آرشه.
مامانی
25 تیر 93 0:46
مبارکش باشه
الهه مامان مبین
27 تیر 93 13:17
واکسن دو ماهگیت مبارک عزیز دلممممممممممممممممم
ترنم
29 تیر 93 9:05
طاعات و عباداتتون قبول باشه تو دعاهاتون ما رو هم یاد کنین
fatima
29 تیر 93 20:02
خدا حفظ اش کنه ... حقم داری بخوای بخوریش از بس خوردنیه وروجک... شیرش که میدی برای من و پسریم هم دعا کن ... دعا کن صحیح و سالم و به موقع بیاد بغلمون....
مامان سجاد
31 تیر 93 0:56
سلام خاله جون خوبی چه زود گذشت انگار همین دیروز بود اومدم تولد گل پسرو تبریک گفتم خدا براتون حفظش کنه وقت کردی پیش ماهم ببا قندوعسل دو ماهگیت مبارک
خاطره
31 تیر 93 11:24
ماشالله چه پسر خوشگلی خدا حفظش کنه
mahbobe
16 مرداد 93 12:40
سلام عزیزم.چه پسر ناز و تو دل برویی داری.خدا برا بابا مامانش حفظش کنه. منم اشالله3ماه دیگه صاحب یه پسر خوشکل میشم.اسمشو می خوام بذارم امیررضا.دعا کن صحیح و سالم دنیا بیاد.خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و دوستای خوبی برا هم بشیم و بتونم از تجربه هات استفاده کنم. منتظرتم
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 18:45
وای چه ناز و خوردنی شده این گل پسری
مامان امیرعلی
18 شهریور 93 10:03
سلام مامان خانومی خوبی؟ خداروشکر ک گل پسرت خوب و سرحاله.... خانومی عکساشم هرکار کردم متاسفانه باز نشد ایشالا همیشه سالم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد