محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

منو ببخش پسرم

1392/12/4 13:07
نویسنده : مامان خانمی
508 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر گلم.


امروز حال مامان گرفته است.

یکی دو روزی هست که حوصله هیچی رو ندارم.

همش دلم میخاد یه گوشه کز کنم و هیچکس هم کاری به کارم نداشته باشه.

بعضی موقع میترسم که نکنه افسردگی بارداری بگیرم.

اما از تو معذرت میخام که حالم اینجوریه.آخه میگن اگه مادر ناراحت باشه جنین تو شکمش هم ناراحت میشه.

باور کن من نمیخام تو رو ناراحت کنم عزیزکم.

اصلا دلم نمیخاد تو زندگی هیچوقت تو رو ناراحت ببینم.

دلمم نمیخاست چیزای ناراحت کننده تو وبلاگت بنویسم .چون تو در آینده این مطالب رو میخونی و ممکنه ناراحت بشی.اما خاستم بهت بگم که ببینی مامان واسه داشتن تو داره چه روزای سختی رو تحمل میکنه.

مادر شدن خیلی شیرینه اما در عین حال خیلی هم سخته.


کوچولوی مامان کم کم داره بهار از راه میرسه    و اومدن بهار یعنی نوید اومدن تو گل پسرم. 

محمد سجاد من واسه مامان دعا کن که حالش زود زود خوب بشه.

بازم منو ببخش پسرم 

مامان خانمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آینده
4 اسفند 92 17:46
ایشالله همه چی خوب میشه. مامان آینده
مامانی
4 اسفند 92 17:59
عزیزم طبیعیه منم گاهی دلم میخواد تو خودم باشم انسان گاهی نیاز به تنهایی و......................داره
ایـلـیــــا جـون
4 اسفند 92 19:23
خدا نکنه که افسردگی باشه عزیزم وای چه مامان مهربونی خوشبحال محمد سجاد جون
مامان شهناز
4 اسفند 92 20:33
سلام مامانی سجاد خوبی؟ این حالت ها همه طبیعیه. بعضی وقتا آدم بی حوصله میشه خودشم خوب میشه. به پسرت فکر کن و فکر های کسل کننده رو از خودت دور کن عزیزم
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
5 اسفند 92 2:11
همچون باران باش رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن •ان شالله شالم باشی بامحمدسجادگل
هدی (مامان نی نی)
5 اسفند 92 11:43
خودتو ناراحت نکن مامان خانمی.این چیزا تو بارداری طبیعیه.منم یه مدت اینطوری بودم.باید سعی کن بیکار نمونی.خودتو با کاری که دوس داری سرگرمکن.اگه دوس داری کارای هنری انجام بده تا ذهنت از ناراحتی دور بشه.
مامان شیما
5 اسفند 92 12:33
ای بابا نبینم غمت بابا این حالتا عادیه ما که بدتر بودیم ولی به نی نی نازنازیت فک کن همه چی حله بیاد بغلش کنی ببوسیش واست شیطونی کنه دل ببر اوف چه کیفی داره
ترنم
5 اسفند 92 14:25
الهی که هیچ وقت غم نیبینی مامان محمد سجاد داره عید میاد باید شاد باشی فکر اینو بکن سال دیگه باید دست پسرتو بگیری بری براش لباس عیدی بگیری تا اون موقع راه افتاده ها حالا بخند
خاله جون
5 اسفند 92 17:16
سلام آبجی عسلم . چقدر عکسی که گذاشتی خوشگله . راستی غمتو نبینم چی شده ؟ دشمنت افسردگی بگیره الهی . آدم یه وقتایی بی حوصله میشه طبیعیه اما همش بهش فکر نکن . خب پاشو بیا خونمون ما هم خیلی خوشحال میشیم . نی نی سجاد همیشه همون مامان خوشرو و خوش خنده و سرحالش رو میخوادا . دوستت دارم اندازه یه دنیا .
قاصدک
5 اسفند 92 18:07
پاشو پاشو محمدسجادمو داری اذیت میکنی. پاشو خجالت بکش. یه آهنگ شاد بزار پاشو برقص. یعنی چی کز کردم . به مانی میگم بهت اخم کنه ها. دل منم برات تنگ شده مامان خانمییییی
گل نرگس19
6 اسفند 92 8:24
ای وا خدا نکنه دلت بگیره ایشالله همیشه شادو سر حال باشی
مامان قند عسل
7 اسفند 92 10:33
خدابد نده عزیزم.سرتو با خرید کردن واسه نینی گرم کن مطمین باش بهتر میشی وکلی انرژی میگیری
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 اسفند 92 22:44
امروز روز شمار بالای وبلاگ رو خوندم . چقدر ذوق داره این سه ماهه آخر. دیگه چیزی نمونده تا لحظه دیدار. من که عاشق اون روزهام. ضمنا از تو فکرای منفی سریع تر خارج شید لطفا. الان وقت شادی و لذت بردنه. بچه وقتی بیاد اون قدر شیرینه که همه سختی هاش هم برات می شه قند وشکر. این رو تقریبا یک ماه بعد از تولد بچه حس می کنی. بهت اطمینان صد در صد می دم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد