محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

پسر کوچولو

1392/12/12 9:51
نویسنده : مامان خانمی
357 بازدید
اشتراک گذاری

    امید زندگی من

طبق معمول همیشه یه صبح بخیر جانانه تقدیم شما دردونه خونه ما

خوبی مامانی؟

شیطونک جات داره کم کم تنگ میشه نمیتونی خوب شیطونی کنی؟

تازگی یه چیز جدید یاد گرفتی پاتو  میزاری یه جا و همونجا رو محکم فشار میدی.

عجب بلایی هستی تو  

عسلکم شما امروز وارد هفته شدی خیلی خوشحالم که دیگه کم کم داریم به اومدنت نزدیک میشیم. 


پسر قشنگم مامان دو روز پیش واکسن کزاز زد .نمیدونی چقدر دستم درد میکنه. شب نمیتونستم بخابم از یه طرف تو بی وقفه لگد میزدی از یه طرف هم خب دستم درد میکرد دیگه.اما همش رو بخاطر تو گل پسرم تحمل میکنم.

به قول مامانم همینجوری نیست که میگن بهشت زیر پای مادرانه.

الهی قربونش برم تازه دارم میفهمم که چقدر برای ما زحمت کشیده. اما من بچه زیاد خوبی براش نبودم.

راستی محمدسجاد من مامان از اول سه ماهگیت برات یه روز شمار درست کرده که هر روز که میگذره علامت میزنم.

واااای خیلی خوبه که داره به آخراش میرسه. هوراااااااااا

خیلی خوشحالم 

دیشب خواب دیدم تو دنیا اومدی عشق من.نمیدونی چقدر ذوق کردم.


راستی دیشب بابایی میخاست تکون خوردنای وروجکشو ببینه ولی از بد روزگار موقعی بود که شما نیم ساعتی بود اصلا تکون نخورده بودی.تو دلم بهت میگفتم پسرم لطفا چند تا لگد کوچولو زیر دست بابا بزن نزار دل  بابایی بشکنه.

یهو شما وروجک کوچولوی مامان شروع کردی همونجا رو لگد زدی.

الهی قربون دل مهربونت برم که هم حرف مامان رو گوش کردی و هم بابایی رو خوشحال کردی.

همین کارا رو میکنی که هنوز نیومده دلمون بردی دیگه.

عاشقتم کوچول موچول قند و عسلم

مامانی یادت نره واسه سلامتی همه کوچولوها دعا کنی.

خدایا هزاران بار شکرت واسه همه چی.

بای بای

مامان خانمی                                                 


 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله جون
10 اسفند 92 20:27
سلام به بهترین آبجی دنیا . خوبی ؟ مثل همیشه خیلی قشنگ بود مطلبت . ما هم خیلی خیلی و بی صبرانه منتظر گل پسری شما هستیم و دعا می کنیم که سالم و سلامت چشای قشنگشو رو این دنیا وا کنه . چه گل پسر حرف گوش کنی داری که بهش گفتی دلتو نشکست و لگد زد . آفرین به محمدسجاد جون خاله . خیلی دوستش دارم . راستی امروز دل آرا رو دیدم همون موقع دلم میخواست که محمدسجاد هم بود تا می بوسیدمش . ای کلک منو با این حبابای وبت گیر آوردیا هی دلم میخواد بترکونمشون خیلی دوستت دارررررررررررررررررررررررررررررررررم
ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 1:20
آره عزیزم چی شد مگه ، نیومد ؟
آرزو-مامان آرمینا
11 اسفند 92 1:48
سلام عزیزم . خدا نگهدار شما و پسر گلتون باشه و ان شالله به سلامتی بدون خطر و سر وقت یه پسمل تپل مپل و خوشگل رو تو آغوشتون میگیرید . مراقب خودتون و نی نی نازتون باشید
مامان غنچه
11 اسفند 92 12:55
سلام . خوبی؟ نی نیت خوبه؟ به سلامتی دیگه تقریبا هفته های آخر هستیا.... مبارکه ممنونم که به وبلاگ نینی ما هم سر زدی شرمنده در اسرع وقت لینکت میکنم خودتو کوچولوتو به خدای بزرگ میسپارم خوش باشی
ترنم
11 اسفند 92 12:58
سلام سلام سلام به محمد سجاد شیطون و مامان جونش31 هفتگیش مبارک ایشالله 31 سالگیشو تبریک بگیم خوشبحالت که قند عسلت داره کم کم دنیا میاد روزای آخر انتظاره چیزی نمونده مواظب خودت باشه تا وقتی محمد سجاد سالم و سرحال دنیا میاد
آرزو-مامان آرمینا
11 اسفند 92 13:20
سلام عزیزم . ایشالله حالتون خوب باشه و محمد سجاد جوون هم مثل بروسلی تو شکم مامان مهربونش خود نمایی کنه . و مامان مهربونش هم با هر ضربه فنی کلی لذت ببره و برای هر حرکتش که نشونه سلامتیشه خدارو هزار بار شکر کنه. lگلم بچه یه عشقیه که با هیچ دوست داشتنی قابل مقایسه نیست ایشالله محمد سجاد جوون شما میاد تو آغوشتونو خودتون این لذت رو از نزدیک احساس میکنید . ماه های اول بچه ها حالت جنینی دارند و معصوم و خیلی بی دست و پا هستند و نمی بینن و از دستهاشون نمیتونن استفاده کنن حسابی بی دست و پا هستند و مادر خیلی سختی میکشه دلش برای بچهش میسوزه و مدام فداکاری میکنه و برای بچه فرقی نمیکنه و پیش کیه و کی براش این همه وقت و جوون میذاره همینکه از نوزادی در میاد اولین روزی که زحمتات رو قدر میدونه و با زبون بیزبونی و دستهای کوچیکش وابستگیشو بهت ابراز میکنه ، لذتش غیر قابل توصیفه و اونجا متوجه میشی چقدر ارزش داشت خودتو براش به آب و آتیش میزدی خدا حافظ شما و محمد سجاد شیرینتون باشه. بیصبرانه منتظر خاطرات روزهای شیرینی که با پسر کوچیکت سپری میکنید هستم. میبوسمتون و مراقب خودتون باشید
ایـلـیــــا جـون
11 اسفند 92 16:17
سلام ، مرسی گلم لطف داری ا فکر کنم بخاطر نی نی بلاگه که نمیشه هیچی کدی رو رد و بدل کرد خب عزیزم پس آدرس ایمیلتو بهم بده که از اون طریق برات بفرستم
مامان خانمی
پاسخ
چشم
مامان حسنا
11 اسفند 92 23:05
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی ایشالله که نی نی زود بیاد بغلت برای منم دعا کن
آتــریـسـا جـون
12 اسفند 92 1:40
وایی ببین مامانی چه نازی برای پسرش میکنه تبریک تبریک ، دیگه اومدنت داره نزدیک میشه
مامان شیما
12 اسفند 92 11:29
سلام به شما سلام به روی ماهتون خدا رو شکر که معلومه خیلی خوبین ما رو فراموش کردینا دلمون تنگتونه
مامان خانمی
پاسخ
خدا بکشه کسی رو که شما رو فراموش کنه
ایـلـیــــا جـون
12 اسفند 92 14:17
مرسی عزیز خاله وظیفم بود
مامان خانمی
پاسخ
دوستت داریم خالههههههههههههههههههههههه
مامان شهناز
12 اسفند 92 15:22
سلام خانومی. اما هر چی شیطونی میکنن برای ما دلنشین تره من که فقط خندم میگیره.حتی نصف شبا. میگم خب آخرش که خسته میشه!!!!!
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم چه جالب منم از این به بعد بهش میگم: لگد بزن وروجک مامانی صبرش زیاده اما تو که بالاخره خسته میشی
گلاب(مامان حسنا سادات)
12 اسفند 92 15:31
چرا اینقدر این وروجک وول می خوره؟!!!!] عجب پسر بازیگوشی بشه برای شما
مامان خانمی
پاسخ
خدا به ما رحم کنه
مامان مهیلا
12 اسفند 92 15:46
سلام مبارکه انشالله تولد 100سالگی دیگه چیزی نمونده که به سلامتی فارغ بشین بازم بهم سر بزنین منتظرتون هستم مواظب خودتون باشین
مامان مهنا
12 اسفند 92 15:54
سلام مبارك باشه لينكتون كردم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين
مامانی
12 اسفند 92 16:08
ننه علي
12 اسفند 92 21:03
سلام وقتي به علي باردار بودم هركي ميخواست لگد زدنشو ببينه بايد يه عالمه صبر ميكرد بس كه ناز داشت بچم ماماني داري به آخراش مي رسي قدر بدون اين روزاي تقرب به خدارو براي همه مشكل دارهاي عالم دعاكن اول از همه هم براي ظهور مولامون
مامان خانمی
پاسخ
شما هم واسه ما خیلی دعا کن دوستم
خاله جون
12 اسفند 92 21:23
سلام آبجی عسلم خوبی ؟ انشاالله که حال آقا محمدسجاد وروجک هم خوب خوب باشه و مثل همیشه تو دلت به شیطونی کردناش ادامه بده . خیلی اهنگ وبلاگ نی نی قشنگه . دوستش دارم . دستت بابت زحمتی که برا وبش می کشی درد نکنه . خوش به حال محمدسجاد چون با داشتن شما خیلی خوشبخته . می بوسمت . مراقب خودتون باشین
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووووووووونی مهربون
گلاب(مامان حسناسادات)
12 اسفند 92 21:59
خصوصیتونو چک بفرمایید مامان خانومی![لبخند
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم از این به بعد همینجا جواب میدم
مامان عرفان
13 اسفند 92 0:00
سلام عزیزم مبارکه ورود به هفته 31. عرفانم رفت توی هفته 30
مامان خانمی
پاسخ
ایشالله عرفان جون همیشه سالم و سلامت باشه عزیزم
قاصدک
13 اسفند 92 16:05
سلام دوستتتتتت جووووووووووووووون. خوبی؟؟؟؟ من اومدممممممممممممممممممممممممممممم.... خونه مامانم بودم ولی باور کن انقدر خسته ام و کمبود خواب دارما نتونستم بیام نت. خوبی؟؟ خوش میگذره؟ پسر قشنگ من چه طوره؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
قاصدک جون اینقدر دلم تنگ شما و مانی جون بود از گریه نمیتونم صحبت کنم ممنونم خاله جونی کوچولوی وروجک ما هم خوبه دوستت داریم
قاصدک
13 اسفند 92 22:38
مام دوستت داریم مامان خانمی. باور کن این چند روز همش به فکرت بودم . خیلی خیلی احساس نزدیکی میکنم باهات. راستش دروغ نگم تنبلی کردم ازش عکس خوب ننداختم. منتظرم یه روز راحت بتونم ازش عکس بندازم بعد بزارم
مامان خانمی
پاسخ
باور کن واقعا دلم براتون تنگ میشه ،تعارف الکی نیست من همه دوستای وبلاگیمو دوست دارما ولی راستش نمیدونم چرا شما با بقیه برام فرق داری. من تا الان خاله نشدم ولی از وقتی مانی جون دنیا اومده احساس میکنم لذت خاله شدن رو دارم میچشم. ایشالله همیشه هرجا هستین سالم و سلامت و خوشبخت و خوشحال باشید
ایـلـیــــا جـون
14 اسفند 92 12:21
مرسی گلم اگه شما خوبین منم خوبم منم دوستتون دارم عــــزیــــزای خاله
مامان خانمی
پاسخ
ممنون که فراموشمون نمیکنی
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
18 فروردین 93 11:02
سلام مرس به وبم سرزدی براساخت اسم نی نی یه قواننی رو تو پست ثابت وبلاگم نوشتم
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم با افتخار لوگوتون رو گذاشتم ممنون خیلی خوشحالم کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد