محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

مادر و پسر

1392/12/14 12:50
نویسنده : مامان خانمی
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد سجاد خوبم

یه خبر  برات دارم

دیشب پای مامان خانمی به کیف بابایی گیر کرد و نزدیک بود که بیافته    اما خداروشکر خودم رو نگه داشتم و اتفاق خاصی نیفتاد.

اما از اونجایی که شما تو دل مامانی هستی و مامان سنگین شده این اتفاق باعث شد که کمرم خیلی درد بگیره.

آفرین پسر خوبم که اینقدر قوی هستی و سفت به دل مامان چسبیدی

حالا برات یه شعر گذاشتم که وقتی بزرگ شدی بدونی که مامانی واسه شما و سلامتیتون چقدر سختی و درد رو تحمل کرده.

البته اینم بگما همش به یه خنده شما میارزه.

دوستت دارم پسر نازنینم 

 

     بیچاره مادر           

 

پسر رو قدر مادر دان که دایم

کشد رنج پسر بیچاره مادر

برو بیش از پدر خواهش که خواهد

تو را بیش از پدر بیچاره مادر

ز جان محبوب تر دارش که دارد

ز جان محبوب تر بیچاره مادر

از این پهلو به آن پهلو نغلتد

شب از بیم خطر بیچاره مادر

نگهداری کند نه ماه و نه روز

تو را چون جان به بر بیچاره مادر

به وقت زادن تو مرگ خود را

بگیرد در نظر بیچاره مادر

بشورد کهنه و آراید اورا

چو کمتر کارگر بیچاره مادر

اگر یک عطسه آید در دماغت

پرد هوشش ز سر بیچاره مادر

اگر یک سرفه بی جا نمایی

خورد خون جگر بیچاره مادر

برای اینکه شب راحت بخابی

نخابد تا سحر بیچاره مادر

دو سال از گریه روز و شب تو

ندارد خواب و خور بیچاره مادر

چو دندان آوری رنجور گردی

کشد رنج دگر بیچاره مادر

سپس چون پا گرفتی، تا نیافتی

خورد غم بیشتر بیچاره مادر

تو تا یک مختصر جانی بگیری

کند جان مختصر بیچاره مادر

به مکتب چون روی تا باز گردی

بود چشمش به در بیچاره مادر

و گر یک ربع ساعت دیر آیی

شود از خود به در بیچاره مادر

نبیند هیچکس زحمت به دنیا

ز مادر بیشتر بیچاره مادر

تمام حاصلش از زحمت این است

که دارد یک پسر بیچاره مادر

 

 

خدایا همه بچه هارو واسه مامان باباهاشون حفظ کن

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان مهیلا
14 اسفند 92 13:23
چه شعرخوشگلی مرسی مامانش درضمن مواظب خودتون باشین این بابا ها یکم سر به هوان آخه نیست نی نی اولشونه
مامان خانمی
پاسخ
خواهش میکنم گلم حالا باباش اینقدر مراقبه و هوامو داره اینجوری شد
فاطمه مامان زهرا
14 اسفند 92 14:32
خيليييييي قشنگ بود ، قسمت بيچاره مادر برام آشنا بود انگار يه جايي شنيده بودم به نظرم مياد تو سريال شهريار شنيدم ، شاعرش شهرياره ؟ براي هر كسي هست خيلي قشنگه ، دستت درد نكنه مامان خانومي . راستي منم تو ماه هشت يا نه پام به جدول كنار پارك گير كرد و تا مرز سرنگوني رفتم !
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم شعر از ایرج میرزاست آخر یه فیلمی اینو خونده بود ولی راستش منم اسم فیلم رو یادم نیست گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
مامان شهناز
14 اسفند 92 15:48
سلام مامان خانومی.خوبی عزیزم بلا بدور باشه هم از خودت هم گل پسرت.ایشالا بعدا قدر زحمت ها و سختی هامونو بدونن.
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست جونم راستش وقتی خودمو میبینم که واسه مادرم هیچ کاری نکردم و قدر زحمتاشونو ندونستم به خدا میگم که پسرم مثل من نشه چه پر توقع هستما
قاصدک
14 اسفند 92 15:57
سلام مامان خانمی جونمممم. چرا مواظب پسر ما نمیشی؟؟؟ خوب عزیزم شما الان دیگه باید بشینی کم کم. بزار پسرم بدنیا بیاد اونوقت یه خنده برات بکنه همه اینا یادت میره
مامان خانمی
پاسخ
سلام قاصدک عزیزم آخ آخ آخ هر وقت اینجوری میگی تاب انتظار کشیدن دیگه برام نمیمونه پس این گل پسری کی به دنیا میاااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شادی(دختر دایی)
14 اسفند 92 20:31
سلام مامان خانومی جون..من از وبلاگ پسرم عرفان اومدم اونجا وبلاگ عمه ی منه..وبلاگت فضای گرم و به خصوصی داری..افرین به مامان خوش ذوق..
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم .شما لطف داری. بازم بهمون سر بزن. منتظرت هستم.
مامانی
14 اسفند 92 22:49
زیبا بود ایشالله خداوند حافظتون باشه عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم
قاصدک
15 اسفند 92 0:42
مامان خانمی چقدر به بودنت عادت کردما. هی میام به وبلاگم سر میزنم ببینم اومدی برامون پیغام بزاری یا نه. خوبی؟ نی نیمون خوبه؟ وروجک شیطون بازی میکنه یا نه؟
مامان خانمی
پاسخ
چه جالب منم همش میام وبت ببینم عکس جدید از مانی جون گذاشتی یا نه ممنونم .خوبیم. اگه اسم شیطونیاشو بازی بزاریم آره تا دلت بخاد بازی میکنه گل پسری
مامان قند عسل
15 اسفند 92 10:27
عزیزم بیشتر مراقب خودت باش
مامان خانمی
پاسخ
چشم دوست جونم ممنون
مامان نی نی کوچولو
15 اسفند 92 11:37
سلام عزیزم وای خیلی مواظب باش منم تو بارداری چندین بار نزدیک بود کار دست خودم بدم ولی خدارو شکر مشکلی پیش نمی اومدعزیزم شما همیشه لطف دارین مگه این پسر شیطون میذاره من کاری کنم حالا بذار انشاالله پسرت به دنیا بیاد ببین چقدر سخته بچه داریانشاالله که محمد سجاد گلمون سالم و سلامت بیاد تو بغلت ولی امیدوارم مثل طاها شیطون و کم خواب نباشه. فقط دعا کن.عزیزم میبوسمت مراقب خودت باش.عکس های طاهارو هم بزودی میذارم.
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم. چشم از این به بعد بیشتر مراقبت میکنم والا گل پسری الان که خیلی شیطونه حالا ببینیم دنیا میاد چی میشه چشم حتما دعا میکنم. ممنون که بهم سر زدی من هم بی صبرانه منتظر عکسای طه جون هستم
مامان ایمان جون
15 اسفند 92 13:08
خدارو شکر که اتفاقی نیفتاده مامان خانمی بیشتر مواظب خودت و محمد سجاد جونمون باش شعرت خیلی قشنگ بود , عین واقعیت .دستت درد نکنه
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم سعی میکنم بیشتر مراقب باشم ممنون که بهم سر زدی دوست جونم
♥مامان متین جون♥
15 اسفند 92 19:11
سلام خانومم تروخدا مواظب باش خیلی دوره حساسیه.. ایشالا خداحافظتون باشه عشیشم
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم واقعا باید بیشتر مراقب باشم تا این دوماه آخر کاری دست خودم ندادم ایشالله خدا متین جون رو حفظ کنه
گل نرگس19
15 اسفند 92 21:42
سلام مامان خانمی .مواظب خودت باش خانم گل دیگه منم نمیدونم چرا وبلاگمو مسدود کردن اخه مگه من چکار کردم ؟ شما نمیدونی باید چکار کنم بلکه درست شه؟؟؟؟؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم راستش منم همش میخام بیام وبلاگت اما میبینم مسدوده. نمیشه یه وبلاگ جدید درست کنی بعد مطالب قبلی وبلاگتو کپی کنی تووبلاگ جدید؟
مامان هلیا
16 اسفند 92 11:44
مامان خانمی خیلی مواظب خودت و نی نی کوچولومون باش خیلی دوستون دارم
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم ممنون منم خیلی شما و هلیا جونی رو دوست دارم
آتــریـسـا جـون
16 اسفند 92 15:53
خب خداروشکر که اتفاقی نیفتاد تو رو خدا مواظب خودت باش الان تو وضعیت خطرناکی هستی وای چه شعر قشنگی الهـــــــــــــی آمیــــــــــن
مامان خانمی
پاسخ
راستش خودم هم اون لحظه خیلی ترسیدم خداروشکر که هیچی نشد دوستت دارم
ایـلـیــــا جـون
16 اسفند 92 15:53
دعــــــ ღ ـــــای قـاصـدکـــ هـا خـوشـبـخـتــــی آدمـهـاسـت بـرایـت آرزوی یـکـــ دنـیــــــ ღ ـــا قـاصـدک دارم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
ترنم
17 اسفند 92 12:49
واقعا بیچاره مادر عزیزم ایشالله روزی همه درد و رنجات به بار میشینه الکی که نگفتن بهشت زیر پای مادران است بخاطر این همه درد و رنج
مامان خانمی
پاسخ
خدا همه مادرا رو واسه بچه هاشون حفظ کنه ایشالله کمکمون کنه قدر مادرمون رو بدونیم ممنون که اومدی گلم
♥مامان متین جون♥
17 اسفند 92 15:58
_________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿ __________✿✿ __________✿✿ _________✿✿ ________✿✿ _______✿✿ ______✿✿ ______✿✿ _______✿✿ ________✿✿ _________✿✿
آرزو-مامان آرمینا
17 اسفند 92 16:50
سلام مامان خانمی خوبید؟ نه شما نه باباییش تقصیری ندارید تو این ماهها ی آخر عین یه توپ قلقلی شدید دیگه هر چقدر هم مواظب باشید باز قل میخورید. کدوم گردی تونسته جلوی قل خوردنشو بگیره که شما دومیش باشید؟ امانگران نباشیدخدا حافظ شما و پسمل گلتونونه. به خاطر همین مامانهای حامله تنها قلقلی ای هستند که قل نمیخوند
مامان خانمی
پاسخ
بله درست میگید واقعا قلقلی شدم اگه یه خورده بی احتیاطی کنم قل هم میخورم ممنون که بهم سر زدی گلم
ایـلـیــــا جـون
17 اسفند 92 17:44
منم دوستت دارم عزیزم خواهش میشه قابلتو نداشت
ایـلـیــــا جـون
17 اسفند 92 17:44
م مامان خانمی جون آره ایلیا که خیلی شیطونه بیچاره مامانش شبا میخواد بخوابه نمیتونه اهوم عکس سونو هم شانسکی خوب در میاد
مامان خانمی
پاسخ
خداروشکر با اینکه محمدسجاد شیطونه اما مامانش اینقدر خوابالو هست که شبا خوب میخابه خلاصه من که تا الان هیچوقت پسرم و درست و حسابی ندیدم
مامان آینده
17 اسفند 92 22:54
مامانی خیلی مراقب خودت باااااااش. مامان اینده
مامان خانمی
پاسخ
چشم گلم
مامان فندقی
18 اسفند 92 18:31
سلام عزیزم انشاله که کمر دردت هم زود تر خوب بشه خوب مراقب خودت و پسر کوچولوت باش خدا حافظ همه بچه هاست شعر خیلی قشنگ بود انشاله که به سلامتی زمینی بشه خوب بزرگ شه زیر سایه مامان و باباش و زحمات شما رو جبران کنه .
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم ممنون از دعاهای قشنگت ایشالله شما و کوچولوتون هم همیشه سالم و سلامت باشید
ایـلـیــــا جـون
19 اسفند 92 12:29
پس خوبه هنوز سر خوابیدن شانس آوردی ایشالله وقتی به سلامتی به دنیا اومد یه دل سیر نگاهش میکنی
مامان خانمی
پاسخ
آره خداروشکر دیگه کارم شده روز شماری واسه دیدن این وروجک
ایـلـیــــا جـون
19 اسفند 92 12:30
به سلامتی مادر چون اگه خورشید نباشه میشه گذرون کرد ، اما بدون حضور مادر ، زندگی یه لحظه هم معنی نداره
مامان خانمی
پاسخ
خدا همه مامانا رو حفظ کنه
ننه علي
19 اسفند 92 20:34
سلام ماماني خيلي مواظب خودت باش
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم به روی چشم
قاصدک
20 اسفند 92 13:56
ما اومدیممممممممممممممممممممممم. خوبی مامان خانمییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
سلااااااااااااام دوست جون خودم خوش اومدی عزززززززززیزم
قاصدک
20 اسفند 92 14:59
پس کجاییییییییییییییییییییییییی مامان خانمیییییییییییییی
مامان خانمی
پاسخ
الان بدو بدو میام پیشت
azra
20 اسفند 92 15:27
سلام گلم خیلی مراقب سلامتیت باش.. ایشالله حالت خوب و زندگیت به کام باشه .. با خونه تکونی عید چیکار می کنی تو این وضعیت؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم راستش امسال به دستور همسری از خونه تکونی خبری نیست .نمیزاره کار کنم. فقط یه جارو و چند تا گرد گیری مختصر اونم واسه اینکه اگه کسی اومد پیشمون آبرومون نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد