محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

پسر طلا

1392/12/21 8:20
نویسنده : مامان خانمی
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی من

صبح زیبای زمستونیت بخیر باشه

امروز حال مامان زیاد خوب نیست. نمیدونم داری تو دل مامان چیکار میکنی که حالشو کلا دگرگون کردی. 


محمدسجاد همه دوستات دارن کم کم دنیا میان .پس توکی میخای بیای عسل من؟ 

دیروز غروب یه حسی منو کشوند سمت کمد لباسات. منم دونه دونه لباساتو باز میکردم و قربون  صدقه ات میرفتم.

همه مامانا که نی نی هاشون دنیا اومده از لحظه ی ناب دنیا اومدن کوچولوشون میگن.

اونا میگن قابل وصف نیست باید خودت احساسش کنی. من بی تاب اون لحظه ام عزیزم.


راستی شما نیومده یه دوست جون خوب داری اسمش آقا مانی هست. از شما بزرگتره.یادت نره احترامشو نگهداریا.افرین گل پسر مامان

دیگه با اجازه ات برم  یه خورده استراحت کنم شاید حالم بهتر بشه.

دوستت دارم عشق من 

مامان خانمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد ماهان
21 اسفند 92 11:20
سلام خاله جون ممنون که به ما سر می زنی محمد سجادم چطوره خیلی مواظبش باشین همینطور مواظب مسافرت عید سعی کنی جای دوری نری شرمنده منم دیگه کمتر می تونم آنلاین بشم محمد ماهان خیلی شیطون شده خیلیییییییی مواظب نی نی تو عید باش بوس به لپ محمد سجاد
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفه است چشم گلم مراقبم.ممنون که به فکر ما هستی پسر شیطون بلاتو از طرف من ببوس
گل نرگس19
21 اسفند 92 12:11
راستی عزیزم این وبلاگ جدیدمه دوس داشتی بیا سر بزن خوشحال میشم http://goolenarges19.blogfa.com
مامان خانمی
پاسخ
یه بار اومدم تو وبت ولی الان هرکاری میکنم دیگه نمیتونم بیام
ترنم
21 اسفند 92 14:01
سلام سلام چه عجب نیستی خو دلمون تنگ میشه محمد شجاد شیطون چطوره؟ چیزی نمونده گل پسرت دنیا بیاد خوش بحالت
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم محمد سجاد من هم خوبه و مثل همیشه در حال شیطنت وای نمیدونی این دوماه آخر چقدر دیر میگذره دوستت دارم
مامان عرفان
21 اسفند 92 14:11
عزیزم انشالله زمان تند تند بگذره و پسرت سالم و کامل و بموقع بدنیا بیاد به حول و قوه الهی.
مامان خانمی
پاسخ
ممنون از دعاهای قشنگت دوست جونم
گل نرگس19
21 اسفند 92 19:51
به به چه آهنگ قشنگ و نازی بهبه شرمنده الان لینک شدی با افتخار عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون گلم دشمنت شرمنده
گل نرگس19
21 اسفند 92 20:01
پس کو لینکمو پاک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
نه عزیزم لینکت باز نمیشد پاک کردم که دوباره بزارم
مامان آینده
21 اسفند 92 20:02
مامانی دیگه کم مونده تا اومدن نی نیه نازت. مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
کاش این روزا هم زود بگذره
خاله جون
22 اسفند 92 10:30
سلام آبجی الان حالت بهتره ؟ ناراحت نباش . میدونم دلت برا محمدسجاد تنگ شده اما یه خورده دیگه که صبر کنی به دنیا میاد و دل تو و باباشو میبره و میتونی یه دل سیر کنارش باشی . مراقب خودت باش عسل جونم . بوس
مامان خانمی
پاسخ
سلام آبجی همین الان که دل ما رو برده معلوم نیست دنیا بیاد دیگه میخاد چیکار کنه من و محمدسجاد دوستت داریم
♥مامان متین جون♥
22 اسفند 92 10:36
سال نو مبارک
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم ممنونم عید شما هم مباررررررررک
azra
22 اسفند 92 11:38
سلام عزیزم .بیشتر مواظب خودت و نی نی باش.. استراحت کن ایشالله زودی سر حال شی
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم چشم عزیزم ممنون که فراموشمون نمیکنی
مامان مهیلا
22 اسفند 92 21:39
سلام عزیزم عجله نکن به زودی محمد سجادمیاد بغلت
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم ایشالله
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
23 اسفند 92 9:07
سلام بزرگوار فاطمیه آمدوآن مونس و همدم کجاست؟ شمع میپرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟ در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا ، تا نپرسد این جماعت بانی مجلس کجاست التماس دعا
مامان خانمی
پاسخ
علیکم السلام لعنت به عدو که روح تقوا را کشت ایمان و کمال و عشق و معنا را کشت باز آ و بگیر انتقامی سنگین از آنکه ز راه ظلم زهرا را کشت. .
قاصدک
24 اسفند 92 14:48
ای جونم مامان خانمیییییییییییییییییییییییییی. نگو به محمد سجادم اینجوری. خودش انقده پسره خوبیهههههههههههه. خوبی عزیزم؟؟؟ چیکارا میکنی؟؟؟ یه عالمه گل برای محمد سجاد
مامان خانمی
پاسخ
سلام قاصدک جونم این ماهای آخر خیلی وروجک شده گل پسری دستت بابت گلا درد نکنه
قاصدک
24 اسفند 92 15:14
مامان خانمی عضو نی نی سایتی یا نه؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
نمیدونم فکر نکنم
قاصدک
24 اسفند 92 15:51
مامان خانمی انگاری نیستی. باچه من رفتم
مامان خانمی
پاسخ
هستم هستم نرو
آرزو-مامان آرمینا
24 اسفند 92 16:15
مامان عزیز و مهربون پیشاپیش عید نوروز برشما و خانواده مهربونتون مبارک انشالله همه روزهای سال براتون مثل بهار با طراوت ، پربرکت ، پراز شادی و آرامش باشه و در تموم روزهای سال نسیم سلامتی و خوشبختی تو زندگی شما فرشته کوچولوتون و همسر مهربونتون و همه عزیزانتون بوزه . با آرزوی خوشحالی و سلامتی و خوشبختی برای شما خیلی مراقب خودتون باشید
مامان خانمی
پاسخ
منم پیشاپیش سال نو رو به شما تبریک میگم ممنون که بهم سر زدی آرزو جونم ایشالله همیشه در کنار همسری و آرمینا جون زندگی خوب و خوشی داشته باشید.
مامانی
24 اسفند 92 19:05
چقد قشنگ احساساتتو بیان میکنی بانو
مامان خانمی
پاسخ
شما لطف داری گلم
مامان سه قلوها
25 اسفند 92 12:05
سلام عزیییییییزم ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی الاااااااااااااااهی ، نازی ، ایشالا سر وقت سالم و سلامت به دنیا میاد عزیز دلم منم هر روز میرم تو اتاقشون و کلی ذوق می کنم ، درک می کنم احساستو عزیزم خیلی این روزا مواظب خودت و نی نی گلت باش فدا
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم بی صبرانه منتظرم عکس کوچولوهاتو ببینم منم فدا
قاصدک
25 اسفند 92 18:56
مامان خانمی من دارم میرم خونمون. معلوم نیست کی بیام.عید پیاشاپیش تبریک میگم امیدوارم روزای خیلی خوبی رو پشت سر بزاری. فعلا دوست جونم
مامان خانمی
پاسخ
به سلامت قاصدک جونم امیدوارم تو هم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی دوستت دارم دلم برات تنگ میشه
ننه علي
25 اسفند 92 19:47
سلام آخي ياد اون روزاي انتظار كشيدن خودم افتادم كه همش لباساشو نگاه مي كردم وتو اونا تصورش مي كردم...
مامان خانمی
پاسخ
یعنی میشه یه روز منم این لباسارو به محمدسجاد بپوشونم بعد بغلش کنم و لذت ببرم؟؟؟؟
مامان سه قلوها
26 اسفند 92 9:51
بازم سلام عزییییییزم منم لینکت کردم عزیزم بوس
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست جون خوبم
مامان عرفان
26 اسفند 92 10:44
سلام عزیزم مبارکه سال جدید بر شما مامانی گل و محمدسجاد مهربون که مامانشو اذیت نمی کنه و بابایی مهربونش که کمک مامانی هستش
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم اگه این لگدایی که روز و شب رگباری بهم میزنه رو اذیت حساب نکنیم.در کل گل پسرم بچه خوبیه. سال نو شما هم پیشاپیش مبارک دوست جونم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
26 اسفند 92 11:26
منم تایید می کنم که حس نابی هست که من حاضر نیستم با هیچ چیز توی دنیا عوضش کنم . مخصوصا اگه نی نی طبیعی بیاد و کاملا در جریان تولدش باشی که دیگه خیلی حس بهتریه
مامان خانمی
پاسخ
وای یعنی طبیعی دنیاش بیارم؟؟؟؟؟
مامان غنچه
26 اسفند 92 17:04
سلام عزیزم. خوبی؟ نینی خوبه؟ انشالله هرچه زودتر نینی میاد و حسابی سرتو شلوغ میکنه راستی خیلی ممنونم که به وبلاگ نینی ما هم سر زدی....خوشحالمون کردی پیشاپیش سال نو مبارک
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم انشالله شما هم سال خوبی داشته باشی
azra
27 اسفند 92 7:01
مامانی عزیز آهنگت دلمو برد ..وووووووووووی خدایا چقدر نازه
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری دوست جونم
ترنم
27 اسفند 92 10:46
سلام پیشاپیش عید شما و محمد سجاد مبارک
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم امیدوارم سال جدید سال خوبی براتون باشه
مامان مهیلا
29 اسفند 92 17:01
عیدتان مبارک
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست جون
ایـلـیــــا جـون
1 فروردین 93 16:09
تحمل کن عزیزم فقط تحمل که دیگه بهش نزدیک شدی
مامان خانمی
پاسخ
هرچی به آخراش نزدیک میشم نمیدونم چرا روزا دیرتر میگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد