محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قند و عسل

بهترین روزها

1393/1/15 13:23
نویسنده : مامان خانمی
672 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم و تپل مپل به محمدسجاد عزیزم

خوبی پسر نازنینم؟

نمیدونی این روزا چقدر برام دیر میگذره عشق مادر 

همش لحظه دنیا اومدنت و تصور میکنم

همش روزهای با تو بودن رو تو خیالم تجسم میکنم و ذوق میکنم

عزیز دلم منو بابایی برات دو تا عیدی خیلی کوچولو خریدیم.ایشالله سال دیگه یه عیدی خیلی خوب برات میگیریم مامانی.

خاله جونی هم برات چند تا چیز قشنگ خریده که عکساشو برات میزارم.

نفس مامان امسال عید بخاطر شما زیاد جایی مهمونی نرفتیم.

البته من دلم میخاست بریم ولی خب بابایی حسابی هوای گل پسری رو داره و به همه میگفت ما نمیتونیم بیایم مهمونی.

فقط شما سالم باش عزیزم من دیگه هیچی از خدا نمیخام.

این روزای آخر وقتی صبح از خواب پا میشم اول از همه منتظرم ببینم شما لگد میزنی ،وقتی میبینم تکون نمیخوری شروع میکنم به صدا کردن و قربون صدقه رفتنت شما هم لطف میکنی و دل مامان و نمیشکنی چند تا لگد کوچولو میزنی منم خیالم راحت میشه که حالت خوبه. 

ممنون که اینقدر هوای مامان رو داری عزیزم.

راستی محمدسجاد من فردا        هفته شما تموم میشه.

ایشالله این چند هفته آخر هم به خیر و خوشی تموم بشه.

نمیدونی منو بابایی چقدر خوشحالیم که داری دنیا میای.

دوستت دارم پسر مهربون من

خدایا بابت همه چی هزاران بار شکرت.

 

 

 

این عیدی بابا جون

اینم عیدی مامان خانمی

اینم هدیه های خاله جونی

ممنون ابجی خوبم

ایشالله خودت مامان بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

گلاب(مامان حسنا سادات)
15 فروردین 93 14:10
سلام و درود سال نو مبارک انشالله این پنج شش هفته ی دیگه هم به خیر و خوبی بگذره تا می تونی استراحتات و خوابات و بکن که تا چند هفته ی دیگه آرزو میشه برات (عضو ستاد روحیه دهی به مامانهای تازه کار)
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام اتفاقا این روزا و شبا خوب میخابم یه جورایی نصف روز و خوابم
مامان دوقلوها
15 فروردین 93 15:22
سلام گلم خوشبحالت که دیگه آخرای راهی ایشالا به سلامتی آقا محمدسجاد گل رو بغل بگیری عزیزم وااااااااااای چه عیدی های خوشملی مبارکش باشه دست خاله خانومش هم درد نکنه ایشالا به سلامتی استفاده کنه حالم دخمر خانم من میگه پس من چییییییییییییییییی منم با این تکون خوردنا معظل دارم مخصوصا که چند روزه تکوناش کم شده
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جون من ایشالله دخمر کوچولوی شما هم به زودی صحیح و سالم به دنیا میاد. این وسایلا قابل کوچولو رو نداره. بهش بگو هرکدوم رو دوست داره برداره محمدسجاد من دست و دل بازه
مامان هلیا
15 فروردین 93 16:43
سلام مامانی چیزی نمونده که محمد سجاد عزیز به دنیا بیاد ، ساکش رو بستی؟ تو رو خدا این چند هفته آخری مواظب خودت و محمد سجاد جونی باش خیلی دوستون داااااااااارم راستی عیدی هات مبارک خاله جونی
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان هلیا جون چه خبر از گل دختر ما؟ راستش تقریبا ساکش رو هم بستم البته هنوز کامل کامل نیست. منم دوستتون دارم هم شما رو هم هلیا خانم شیرین خاله رو
مامان مهیلا
15 فروردین 93 20:40
سلام دیگه کمتراز 3 4 هفته ی دیگه پسرتون بغلتونه این هفته های آخر انشاالله به سلامتی بگذره
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام ممنون عزیزم
نرگس
15 فروردین 93 20:59
سلام مامان محمدسجاد عزيز ايشالا پسر گلت سالم و صالح باشه در پناه حقّ...
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنون از دعای خیرت
مامان هلیا
15 فروردین 93 21:04
مامانی خصوصی
ترنم
16 فروردین 93 9:50
38 هفتگی گل پسرت مبارک خوشبحالت چیزی نمونده فقط 3 هفته دیگه مونده تا ثانیه شماری واسه بدنیا اومدنش ای جانم برا این عدیای خوشگلش مبارکش ایشالله
مامان خانمی
پاسخ
محمدسجاد تازه 35 هفته رو تموم کرده گلم. ممنون عزیزم
سارینا
16 فروردین 93 10:56
عزیزم ایشالا به سلامتی گل پسرتو بغل کنی دیگه چیزی نمونده تا بغل کردن موجودی که ما ها باعشق توشکمت پرورشش دادی ب وبلاگ منم سربزن
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم الان میام
قاصدک
16 فروردین 93 11:17
ای جونم محمد سجاد چه لباسای قشنگی. مبارکت باشه خاله جون.عیدتم مبارک.منتظر دیدن روی ماهتیما
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خاله جونی
قاصدک
16 فروردین 93 11:21
وای که روزای آخر خیلی لذت بخشش.حتما حالشو ببر مامان خانمی جونم
مامان خانمی
پاسخ
این روزای آخر خیلی استرس دارم همش میترسم واسش اتفاقی بیافته
گل نرگس19
16 فروردین 93 11:39
سلام خانمی ایشالله گل پسرت به سلامتی دنیا میاد راستی چرا دیگه به وبلاگ من سر نمیزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قهری باهام
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدا منو بکشه اگه باهات قهر بشم الان میام دوست جونم
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 20:23
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان خانمی
پاسخ
چشم دوست جونم الان سریع میام
helen
16 فروردین 93 21:44
سلام عزیزم ممنون بخاطر شراکتت بی نهایتت و ممنون بابت لینک مامان مهربون ایشالا پسر عزیزت محمد سجاد جون صحیح و سالم زودی بیاد پیشت واقعا شرمندم کردی
مامان خانمی
پاسخ
سلام هلن جون خواهش میکنم وظیفه است دشمنت شرمنده عزیزم
helen
16 فروردین 93 21:44
عزیزم لینکی
مامان خانمی
پاسخ
شما هم لینکی
fatima
17 فروردین 93 11:13
سلام مامان خانومی دیگه کم کم داری به آخر این راه و اول راه جدید میرسی ... ایشالا صحیح و سالم و به موقع بغل بگیریش راستی اتاقش رو چیدی ؟ عکس میزاری ما هم ببینیم از تجربیاتت استفاده کنیم لطفا ؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام فاطیما جون راستش ما یک ماه بعد از دنیا اومدن محمدسجاد اسباب کشی داریم گفتم سر خونه جدید رفتم براش تخت و کمد بگیرم که مجبور نباشم همش از اینجا به اونجا بکشمشون ایشالله تو خونه جدید اتاقشو چیدم حتما عکسشو میزارم
ترنم
17 فروردین 93 12:58
اه ببخشید حواسم نبود آخه خوندم که 38 هفته به بعد بچه دنیا میاد خواستم بگم تا 38 هفتگی چیزی نمونده اشتباهی اینجوری شد ببخشید 35 هفتگیت مبارک محمد سجاد جون
مامان خانمی
پاسخ
خواهش میکنم عزیم ممنونم دوست جونم برام دعا کن
مامان آینده
17 فروردین 93 13:16
مامانی دیگه یزی نموند ها. مامان اینده
مامان خانمی
پاسخ
وای آره خیلی خوشحالم
مامانی
17 فروردین 93 13:26
سی و پنج هفتگیت مبارک عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
خاله جون
17 فروردین 93 16:03
سلام آبجی ببخشید اومدنم دیر شد . مگه میشه که شماها رو دوست نداشته باشم شما عزیزای من هستین . خیلی قشنگ بود . انشاالله به سلامتی این هفته های آخر بگذره و گل پسریتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد و بغلش کنین . ما هم از دیدن روی ماهش کلی ذوق کنیم . این وسایلایی که براش خریدم اصلا قابلشو نداره و هیچی نیست . ببخش اگه کمه . انشاالله براش جبران کنم . مراقب خودتون باشید .
مامان خانمی
پاسخ
سلام خواهر خوبم امیدوارم محمدسجاد قدر خاله خوبشو بدونه و در آینده همه این محبتارو واسه نی نی خاله اش جبران کنه
فاطمه ع
17 فروردین 93 20:38
سلام عزیزم ممنون که به وب من سر زدی الاهی پسرت به سلامتی بیادعزیزم برا منم دعا کن منم عاشق پسرم
مامان خانمی
پاسخ
سلام فاطمه جان ممنونم عزیزم چشم حتما دعا میکنم
مامان مهنا
18 فروردین 93 0:38
سلام گلم ايشالله اين چنذ هفته هم به خوبي بگذره
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامانی مهربون ممنونم، ایشالله
مامان قند عسل
18 فروردین 93 11:25
عزیزم ان شاالله که محمد سجاد سلامت به دنیا بیاد وشما هم زایمان راحتی داشته باشی
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست خوبم
الهه مامان مبین
18 فروردین 93 12:28
ای جونم عزیز خاله . ایشاا... به سلامتی دنیا بیای و بپری بغل مامانی . همیشه شاد باشی دوست گلم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون الهه جون
الهه مامان مبین
18 فروردین 93 12:29
مامان سه قلوها
19 فروردین 93 0:08
سلام عزیییییییییییزم ممنون همیشه میای گلم الاااااااااااهی ، 35 هفته ... دیگه چیزی نمونده که فرشته کوچولوتون بیاد خدا حفظش کنه ایشالااااااااااااا خوشحالم که خوشحالی فدااااااااات
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جون من خواهش میکنم وظیفمه آره دیگه این هفته های آخر روز شماری میکنم من منتظر دیدن کوچولوهای شما هستم
بی تا
19 فروردین 93 2:38
سلام به سلامتی انشاالله موفق باشید ...زنده باشه اقا پسر گلتون
مامان خانمی
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم
azra
19 فروردین 93 12:44
سلام عزیزم.خوشحالم برات ایشالله روزای باقیمونده هم به سلامتی طی بشه . چیزای نو مبارک.. ایشالله همیشه به شادی
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم دوستت دارم
مامان عرفان
19 فروردین 93 12:50
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم میشه به این وبلاگ سر بزنید و نظرتون رو بهم بگین. بنظرم لباساش هم جنسو طرحش خوبه و هم قیمتش عالیه.
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم الان سر میزنم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
19 فروردین 93 13:32
ولی من میدونم چقدر دیر میگذره. دقیقا حسش کردم. حتما محمدسجاد هم همین حس رو داره
مامان خانمی
پاسخ
واقعا عزیزم خیلی سخت شده انتظار کشیدن
مامان شهناز
19 فروردین 93 15:47
سلام دوست خوبم. عیدت مبارک. ایشالا این روزای آخرم زود زود بگذرن.
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دعا کن زایمان راحتی داشته باشم
مامان ایمان جون
19 فروردین 93 20:09
عزیزم مبارک باشه , هم عیدی های قشنگت , هم اینکه دیگه داره تموم میشه و محمد سجادت رو ایشالا به سلامتی بغل میگیری
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم آره اگه خدا بخاد دیگه آخراشه
بی تا
20 فروردین 93 0:54
سلام زنده باشی عزیزم منم ممنونم که تشریف اوردی
ننه علي
20 فروردین 93 3:18
سلام ماماني منتظر ديگه لحظه شماري وشمارش معكوس شروع شده حالتو خوب درك ميكنم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم وای دیگه طاقتم داره تموم میشه
فاطمه مامان زهرا
20 فروردین 93 16:42
سلام ديديم چند وقته بي خبريم از شما اومديم حالتون رو بپرسيم محمد سجاد عزيز ما چندم ارديبهشت بدنيا مياد ايشالا ؟ اخه منم ارديبهشتيم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی اگه سزارین دنیاش بیارم چون ترسو هستم، به احتمال خیلی زیاد 15 اردیبهشت
مامان کوچولو
20 فروردین 93 21:17
سلام ممنون عزیزم...ایشالا..... خوش بحالت خیلی حس خوبیه مگه نه؟؟؟؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم آره حس خیلی خوبیه ایشالله شما هم به زودی تجربه اش میکنی
مامان یسنا
21 فروردین 93 8:49
سلام عزیزم. امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و یک پسر ناز بدنیا بیاری. خوشحال میشم به وب ما سر بزنی
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنون چشم الان میام
مامان کوچولو
21 فروردین 93 18:18
منم دوستدارم مامان خانوم..... امیدوارم منم بزودی به آرزوم برسم.... فکر کنم درک کنی که خیلی سخته.... حسابی قدر نی نی کوچولو رو بدونی ها
مامان خانمی
پاسخ
ایشالله که میرسی منم برات دعا میکنم
هانیه (دختر دایی عرفان)
21 فروردین 93 22:33
ایشالا ک سالم ب دنیا میاد
مامان خانمی
پاسخ
ممنون
فایزه
22 فروردین 93 0:27
سلام مامانیم برام دعا کن ایشالاه شنبه میرم بیمارستان برا سز دعام کنیین
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ایشالله زایمان راحتی داشته باشی
ی مامان منتظر
22 فروردین 93 10:54
سلام دوست جونی ی سرس عکس گذاشتم از اتاق گل پسرم خوشحال میشم بیای و ببینی
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم اومدددددددم
معصومه
28 فروردین 93 18:35
موقع زایمان دعا یادت نره انشالله سلامت دنیا بیاد
مامان خانمی
پاسخ
ممنون معصومه جان چشم حتما
مامان بهراد
7 اردیبهشت 93 17:54
مبارک باشه آقا محمد سجادباشه به سلامتی استفاده کنه .
مامان خانمی
پاسخ
ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد