محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 5 روز سن داره

قند و عسل

محمد سجاد بزرگتر شده

1392/9/30 7:50
نویسنده : مامان خانمی
315 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کوچولوی ما چهار ماه و نیمش تموم شد.

داره کم کم بزرگ میشه وروجک مامانی.

چند روز پیش رفتم سونوگرافی و فهمیدم کوچولوی ما یه گل پسره.

من و باباش هم تصمیم گرفتیم که اسمش رو محمد سجاد بزاریم.امیدوارم محمد سجاد ما همیشه سالم و سلامت باشه. دو روز پیش هم با بابای محمد سجاد و مامانی خودم رفتیم واسه گل پسر کوچولوی خونمون یه خورده وسایل سیسمونی رو خریدیم { تو پست بعدی عکساشو براتون میزارم} خیلی قشنگن تا الان چندبار بازشون کردم و نازشون دادم.

لحظه شماری میکنم پسرم دنیا بیاد و این لباسارو بپوشه منم حسابی نازشو بکشم و از خوشحالی پر در بیارم. 

راستی امروز برای اولین بار تکون خوردنشو احساس کردم.گل پسری دیگه بزرگ شده و مامانشو لگد میزنه.وای که چه لذتی داشت و چقدر خوشحالم که دارم مادر میشم.

پسر قشنگم خیلی خوشحالم که داری پا تو این دنیا میزاری و زندگی من و بابا رو شیرینتر میکنی.هرچقدر روزا میگذره من و بابایی بیشتر بی تاب دیدنت می شیم.  

کوچولوی مامان ما داریم کم کم خودمون و خونه رو آماده اومدنت میکنیم.

محمد سجاد من آرزوی مامان و بابا خوشبخت شدن و سالم بودن توئه.

پسرکم تو  زندگیت هیچوقت خدا رو فراموش نکن.اگه من و بابا همدیگه رو داریم اگه تو رو داریم همه از مهربونیا و نعمتهای خداست. ما شاکر این نعمتها هستیم و سعی میکنیم قدرشونو بدونیم.

پسر خوبم دوستت دارم و مشتاقانه منتظر دیدنتم. هروقت هم دوست داشتی با مامان صحبت کنی یه لگد کوچولو بزن تا مامانی متوجه بشه

خدای خوبم هوای من و محمد سجاد و باباشو داشته باش و هیچوقت ولمون نکن.به زندگیمون برکت بده و نزار محتاج دیگران بشیم. ممنونم که محمد سجاد رو به ما دادی.

18 آذز 92 - مامان خانمی

 

گل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی کوچولو
1 دی 92 20:42
سلام مامانی گل امیدوارم که حال هردوتاتون خوب خوب باشهمامانی انشاالله پسر گلتون سالم وسلامت میاد تو.بغلتونبااجازتون لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ماسربزنید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد