محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

وروجک مامان خانم

1392/10/4 19:33
نویسنده : مامان خانمی
222 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم امروز هم مثل روزای قبل دل مامانی برات تنگ شده و اومده که باهات صحبت کنه.

الان چند شبه خیلی وروجک  شدی تا مامانی میخاد بخابه یه لگد نثارش میکنی، تازه بعضی وقتا هم  که شیطونیات گل میکنه وسط شب لگد میزنی و مامانی  رو بیدار میکنی.اما مامان ناراحت نمیشه عزیز دلم.

بازم پامیشم و نازت میدم و قربون صدقه ات میرم.

بعضی موقع دلم خیلی برات میسوزه پیش خودم میگم نکنه داری بزرگ و بزرگتر میشی اونوقت تو شکم مامانی جات تنگ باشه اذیت بشی. نگران نباش یه خورده دیگه که تحمل کنی میای تو بغل مامان و حالت خوب میشه.

راستی گل پسرم دایی مامان چند روز پیش برات از مشهد سوغاتی آورد یه کلاه و شال گردن خیلی قشنگ. دستش درد نکنه.اولین سوغاتیت رو گرفتی.خوشحالم که اون سوغاتی هم از طرف امام رضا برات اومده.ایشالله دنیا که اومدی تو رو میبریم پابوسش و ازش بخاطر همه مهربونیاش که در حقمون کرده تشکر میکنیم.

عزیز مامان اگه خدا بخاد تا چند روز دیگه با بابایی میریم و واست کالسکه و ساک وسایلت رو هم میخریم.

هرچقد که روزا میگذره و به دنیا اودنت نزدیکتر میشیم هم خوشحالتر میشم هم نگرانتر.خوشحال واسه اینکه میتونم بغلت کنم ، ببوسمت ، و مهمتر از همه صورت ماهت رو ببینم.

اما نگرانتر هم میشم، نگران سلامتیت و سالم بودنت.

فرشته ی کوچولوی مامان تا آخر عمر دوستت دارم و قول میدم که هیچوقت تنهات نزارم.

خدایا هیچوقت تو زندگی محمد سجاد رو تنها نزار همیشه هواشو داشته باش. اون رو به تو میسپرم چون میدونم که بهترین مراقبی. خیلی دوستت دارم و از اینکه میتونم این روزای شیرین رو تجربه کنم ازت ممنونم.


مامان خانمی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الف م
5 دی 92 14:04
سلام مامان خانومی عزیز . انشاالله که نی نیتون هم به سلامتی و صحت به دنیا میاد و روزای قشنگی رو کنار هم 3 تایی سپری می کنین . دوستت دارم . بوس
علی.ع
6 دی 92 11:23
آقای بهجت (رحمة الله علیه) : روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است . مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
علی.ع
6 دی 92 11:24
سلام کودک شیرین است ، ولی اذیت دارد ها ... ایشاالله به سلامت بیاد و کم اذیت باشد ...
علی.ع
6 دی 92 12:21
سلام انشاالله که همینطور میشه ، کتاب ها و کلاسهایی در اینخصوص برگزار میشه که توصیه میشود شرکت و مطالعه نمائید ...
قاصدک
6 دی 92 21:18
سلام مامان خانمی. خوبین؟ تا میتونی از لحظات الانت استفاده کن چون سخت ترین ماه ماه آخر بارداریه. نگران محمد سجادم نباش اونی که خدا داده خودشم نگه دارشه. فقط حتما حتما از خونه بیرون نیا. تو دوستام ادت کردم.
مامان دوقلوها
6 دی 92 22:04
سلام مامان خانمی از این که به وبلاگ نی نی هام سرزدی ممنونموبلاگ آقا محمدسجادخیلی ناز بود/سیسمونی رو دیدم اشکم درومد از تصور اینکه چند وقت دیگه قراره منم ایشالا براشون وسایل بگیرم برامون زیاد دعاکن
فایزه
6 دی 92 23:29
سلام مامان خانومی ایشالاه محمد سجادت از یارای حضرتمون باشه خوشحال شدم از اشنایتون. راستی فکر کنم زمان بارداری وزایمان رو برات درست تخمین نزدن.یک بارم چک کن
مامان قند عسل
7 دی 92 10:32
سلام عزیزم ان شاالله که نی نی رو سالم در آغوشت بگیری لینکتون کردم وخوشحال می شم قند عسلمو لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد