محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

پسرم شیطون شده

1392/10/7 13:15
نویسنده : مامان خانمی
291 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر قشنگم

حالت خوبه ؟ روبراهی ؟ دماغت چاقه ؟ بازم مثل همیشه قلب کوچولوت تند تند میزنه ؟

حتما تو شکم مامان تاریکه تو هم ترسیدی که قلب نازت تند تند میزنه نگران نباش عزیز دلم یه خورده دیگه تحمل کنی دنیا میای.

راستی دو شبه خیلی شیطون شدی .تو روز که مامان بیداره آرومی ولی همچین که میخام بخابم شیطونیات شروع میشه و مامان رو لگد بارون میکنی.تازه بعضی موقع  که صبحها مامان زیاد میخابه با لگدات بیدارش میکنی.

عجب وروجک سحرخیزی هستی.

بعضی موقع هم شکم مامان خیلی درد میگیره فکر کنم هوا سرده و وروجک مامان سردش میشه

راستی یه خبرخوش برات دارم به سلامتی خاله جون داره عروس میشه. ایشالله تا عروسیش خودت دنیا بیای و بهش تبریک بگی. یه خبر بد هم اینکه بابایی مریض شده براش دعا کن که زود زود حالش خوب بشه و بشه همون بابایی سرحال سابق.

عزیز دل مامان دوستت دارم و دلم میخاد این روزا زود زود بگذره و تو دنیا بیای اما گل پسرم تو عجله نکنیا آروم آروم بزرگ شو و سروقتت دنیا بیا.

خدای خوب و عزیزم اگه هزاران بار هم برای دادن این نعمت شکرت کنم بازم کمه.

خدایا هوای محمدسجادمو داشته باش اون رو به تو میسپرم.

مامان خانمی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دوقلوها
7 دی 92 16:54
سلام عزیزم ممنونم...ایشالا خدا آقا محمدسجاد و برات نگه داره...با اجازه منم لینکت کردم
مامان فندقی
7 دی 92 18:43
سلام مامان خانمی تبریک میگم بهتون انشااله که پسر خوشگلتو به سلامتی بغل کنی بابا جونش هم هر چه زودتر خوب بشه وبا سلامتی خوشگلشو بغل کنه مرسی که به وب ما اومدی خوشحال شدیم .
مامان ایمان جون
8 دی 92 17:29
آخی عزیزم مبارک باشه , ایشالا نی نی به سلامتی به دنیا بیاد به وب ما هم سر بزن , خوشحال میشیم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 دی 92 15:41
سلام مامان محمدسجاد . من مامان محمدسجادم. همونطوری که گفتم ما دوست داذیم با همه محمدسجادخای گل دوست باشیم. با اجازه لینکتون می کنم. راستی قدر این روزهای انتظار رو بدونین. همه لحظه های انتظار دیدن محمدسجاد برای من شده یه خاطره دوست داشتنی.
مامان الوچه
10 دی 92 14:44
ایشالله گل پسر سلامت دنیا بیاد ممنون که به وبلاگم سر زدین
مامان الوچه
10 دی 92 14:47
ایشالله نی نی گل پسر سالم و به موقع دنیا بیاد ممنون به وبلاگ من سر زدین
مامانه بهار
10 دی 92 17:16
انشالله پسر نازت به سلامتی بیاد بغلت عزیزم مواظب خودت باش دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد