محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

خبر جدید

1392/11/1 22:26
نویسنده : مامان خانمی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به وروجک مامان گل پسری 

 

خوبی عزیز دلم؟

جونم برات بگه امروز با بابایی رفتیم سونو گرافی، سونو خیلی شلوغ بود ما هم کلی منتظر وایستادیم تا نوبتمون بشه.تو اون مدت که منتظر موندیم  خیلی خیلی تکون میخوردی.من واقعا تعجب کرده بودم. 

شما یه لگد میزدی من از جا میپریدم. بابایی میپرسید چی شد؟ من میگفتم محمدسجاد داره شیطونی میکنه نمیدونم چرا اینقد لگد میزنه.

بابایی گفت حتما اینجا دوستاش اومدن خوشحاله واسه همین داره ورجه وورجه میکنه.    

تا اینکه بالاخره نوبتمون شد رفتیم تو اتاق دکتر واسه سونوگرافی.دکتر وقتی داشت از تو دستگاه نگاه میکرد گفت چقدر این پسرتون شیطونه همینجوری داره دست و پاشو تکون میده.

منم تو دلم گفتم : بله دکترجان تا چند لحظه پیش هم داشت پدر منو درمیاورد.  

خلاصه عشق مامان خدارو شکر شما سالم سالم بودی رشدت هم خوب بود.

محمد سجاد من الان        هفته و روز داری.

دیگه داری مرد میشی.

فردا هم اگه خدابخاد همراه خاله جون قراره بریم پیش خانم دکتر.

وای خیلی خوشحالم که فردا میتونم بازم صدای قلبتو گوش کنم. تا فردا بی صبرانه منتظر میمونم.

خیلی دوستت دارم و عاشقتم.   

فقط  گل من مامان امروز خیلی کمرش درد میکرد لطفا براش دعا کن.

خدایا شکر شکر شکر شکر

مامان خانمی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی پوریا
2 بهمن 92 10:28
شش ماهگی پسرت مبارک عزیزم...لحطه شماری میکنم واسه دیدن گل پسری
خاله جون
2 بهمن 92 20:05
سلام آبجی نازم . قربون خودتو و نی نی سجادت برم . آره دیگه مامانی پسر باید بلا و شیطون باشه . داره جاش تنگ میشه خب باید یه جوری بهت نشون بده دیگه فکر کنم دلش توپ میخواد مواظب خودتون باشین . دوستتون دارم
مامان عرفان
3 بهمن 92 12:28
سلام عزیزم میشه یه سر بهم بزنی و به گهواره هام نظر بدی؟ ممنون میشم.
خاله جون
3 بهمن 92 13:38
سلام مامان خانومی . دلم برات تنگ شده انگار نه انگار که دیروز دیدمت . خواهش میکنم آبجی گل پسرت تو دل همه ما جا داره . مراقب خودتون باش
هدی (مامان نی نی)
3 بهمن 92 19:02
مامان خانمی دیدی سونوگرافی ترس نداره.گفتی می ترسم.خدا رو شکر که محمد سجادم سالمه.
مامان نفس
4 بهمن 92 16:05
سلام مامان خانمی ، توی بارداری روزایی که میری سونو خیلی قشنگن ، واااااااای چه حالی میده وقتی میبینیشون خداروشکر که محمد سجادمون هم سالمه ، خدا حفظش کنه
مامان فسقلی
4 بهمن 92 16:44
سلام ایشالا پسر نازت صحیح وسالم دنیا بیا.
مامان فسقلی
4 بهمن 92 16:46
راستی مامان خانومی خیلی وقته لینکت کردم شما هم دوست داشتی لینک کنید بیشتر دوست بشیم. مرسی عزیزم. سلام عزیزم ممنون گلم که همیشه بهم سر میزنی آخه شما ایمیل میزاری منم آدرس وبلاگتو ندارم.
مامان فسقلی
5 بهمن 92 15:00
ممنون سر زدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد