محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

پسر قندی

1392/11/7 22:22
نویسنده : مامان خانمی
251 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کوچول موچول مامان خانمی

حال شما آقا ؟ 

نازنینم امروز برات دو تا جوراب کوچولو خریدم. وای که چقد منتظرم بیای و اونا رو به پاهای کوچولوت بپوشونم.

عکساشو برات میزارم.

راستی اونموقعی که نمیدونستم شما دختری یا پسر یه دست بلوز و شلوار برات خریده بودم. آخه دوست داشتم اولین لباستو خودم برات بخرم. 

آخ که موقع خریدنش چقدر ذوق داشتم. عکس اونم برات میزارم وروجک مامان.

امروز واسه  اینکه ببینم خدای نکرده مشکلی تو اندامهای کوچولوت نداشته باشی مجبور شدم دوباره برم سونوگرافی.

خانم دکتر که داشت از مونیتور نگاه میکرد یکی یکی اندامهاتو نام میبرد و میگفت که سالمه. از کف پاهات شروع کرد بعد ساق، ران ، کلیه، کیسه صفرا، ستون فقرات، قلب، لب، چشم، مغز

خداروشکر همشون سالم بودن.گل پسرم نمیدونی وقتی داشت هرکدوم رو نام میبرد دلم برات  چقدر ضعف رفت. 

مامان امروز آزمایش قند هم داد که خدای نکرده دیابت بارداری نگرفته باشم.واسه آزمایش باید ناشتا میبودم.

 دوازده ساعت بود جز آب هیچی نخورده بودم. الهی برات بمیرم فکر کنم گشنه ات شده بود چون کمتر از روزای قبل تکون میخوردی   اما همچین که یه خورده  غذا خوردم دوباره مثل همیشه شروع کردی به شیطنت. 

مامان قربونت بره بعضی موقع پشت سر هم چندتا لگد گنده به مامان میزنی.شبیه بچه هایی که لج میکنن.نکنه از چیزی ناراحت میشی خوشگل من. 

اگه بعضی موقع مامان بد تکون میخوره و اذیت میشی لطفا مامان رو ببخش نازنینم. 

عشق مامان نمیدونی بابایی چقدر دوستت داره.از الان میگه هرکی به پسرم چپ نگاه کنه من میدونم و اون.خلاصه که کلی هواتو داره. 

از موقعی که فهمیده من گل پسرش رو باردارم نمیزاره زیاد کار کنم این ماهای آخر هم که یه جورایی نمیزاره دست به سیاه و سفید بزنم.میگه فقط غذا درست کن چون من بلد نیستم بقیه کارهارو خودم انجام میدم.  

اگه یه موقعی قایمکی یه خورده کار کنم وقتی بفهمه دعوام میکنه.

بیا دونفری بهش بگیم دستت درد نکنه  و خیلی دوستت داریم     

خدایا شکرت بخاطر داشتن یه همسر خوب و یه بچه سالم.

خدایا تا آخرعمرم این خوشبختی رو ازم نگیر

مامان خانمی

اینم عکس لباسا ی قند عسل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

قاصدک
8 بهمن 92 22:04
ای جونم که چقدر این انتظارا سخت و شیرین. چه جورابای نازی. (جورابای پسر منو دزدیدن مواظب باش برای شما رو ندزدن) برات آرزو میکنم نی نیت صحیحو سلامت بیاد در آغوشت یه پیشنهاد 7 حمد و 4 قل هر شب بخون بهش فوت کن
ترنم
9 بهمن 92 11:38
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی ایشالله محمد سجادت سالام و سر حال دنیا بیاد راستش حالت تهو من خیلی بهتر شده یعنی کم شده الان 13 هفته شدم هفته دیگه میرم سونو بدم دل تو دلم نیست زودتر اسمشو انتخاب کنم آخه هنوز نمیدونم دختره یا پسر هر چی هست امیدوارم مثل محمد سجاد تو سالم باشه ایشاببه یه خونواده خوشبخت بشین بازم بهم سر بزن خوشحال میشم
مامان سجاد
9 بهمن 92 13:21
سلام مامانی بزن لایکو.... به سلامتی هرچی سجاد ومحمد سجاده ایشالا زود زود پسملی به دنیا بیاد وقدمش پر از خیر وبرکت باشه به ماهم سر بزن خوشحال میشم
قاصدک
9 بهمن 92 19:08
میدونی عزیزم سختیش در چیه؟ اینکه صبحش تو بیمارستان رفتم برای پیاده رفتن از در nicu که رد شدم از ته دل دعا کردم هیچ مادری بچشو توی اون اتاق نبینه. بعد 1 ساعت نشد که خبر دادن بچمو بردن اونجا. بازم خدا رو شکر . شما هم نگران نباش اصلا. ممنون که انقدر احساست بهم نزدیکه. برات از ته دل دعا میکنم این روزا رو به خوبی رد کنیو سریع نی نیت رو در آغوش بگیری
مامان فندقی
9 بهمن 92 20:48
سلام عزیزم مرسی که به ما سر میزنید خیلی لباس و جورابش خوشگله راستش منم چند تیکه لباس گرفتم هر روز میرم نگاشون میکنم ضعف میرم برا دیدن روی گلش .انشالا به سلامتی تنش کنی و لذت ببری
گل نرگس19
18 بهمن 92 12:53
♥مامان متین جون♥
28 بهمن 92 16:35
خداجون چه بانمکن اینا...دلم ضعف رف . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ ایشالا بسلامتی بارتو زمین بذاری پیش ماهم بیا تبادل لینک؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد