محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

برف

1392/11/11 23:08
نویسنده : مامان خانمی
324 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر قشنگم      

سردت که نیست نازنینم؟   

جات خوب و راحته؟     

همه چی روبراهه؟     

تو هم چشم انتظار دنیا اومدنی؟   

عشق مامان خبر داری امروز برف اومد؟     

عزیز دلم الان که دارم برات این متن و مینویسم هنوز داره برف میاد. خیلی قشنگه.

راستش هیچوقت از برف خیلی خوشم نمیومد همیشه بارون رو ترجیح میدادم. ولی نمیدونم چرا امروز وقتی از خواب بلند شدم و دیدم برف زمین رو سفید کرده خیلی خوشحال شدم.    

به خدا گفتم، خدای مهربون امسال محمدسجاد من نمیتونه برف رو با چشمای قشنگش ببینه لطفا سال دیگه هم کاری کن این برف قشنگ بباره تا پسر منم ببینه که برف چه شکلیه.

ایشالله یه روزی بیاد که من و تو و بابایی با هم بریم برف بازی کنیم و آدم برفی درست کنیم.

راستی فندق من امروز با بابایی و بابا بزرگی رفتیم برات کالسکه و ساک خریدیم.

خیلی قشنگن.تا دوماه دیگه باید کم کم وسایلاتو داخلش بزارم و آماده اومدن شما شازده پسر باشم. 

خدایا از وقتی فهمیدم که تو وجودم یه بچه داره رشد میکنه و بزرگ میشه و اون بچه مال خود خودمه روزهای زندگیم خیلی قشنگ شده.ازت بابت همه چی ممنونم.

خدایا مواظب محمدسجاد باش.       

مامان خانمی

 

اینم عکس برف امروز

 

اینم عکس کالسکه و ساک شما گل پسر

 

 

مبارکت باشه محمد سجاد من

 

 

    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله جون
12 بهمن 92 11:47
سلام آبجی نازم . وای چقدر خوشگلن هم احساست هم کالسکه و ساکش . خیلی نازن . پس کی محمد سجاد میره تو کالسکش می شینه و من قربون صدقش برم . مبارکش باشه راستی فکر کن محمد سجاد با اون دستای کوچولوش یه آدم برفی قد خودش درست کنه ای جانم اونوقت باید اونو خورد
fatima
12 بهمن 92 16:32
به به به چه ساک و کالسکه خوشگلی ... دست مامان خانوم محمد سجاد درد نکنه ، ایشاالله به شادی ازشون استفاده کنید و باشون جاهای خوب خوب برید شاد و سلامت باشید
فایزه
12 بهمن 92 16:57
مبارکش باشه مامانی ایشالاه به سلامتی ازشون استفادهکنه قند عسل
مامان ایمان جون
13 بهمن 92 10:18
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــزم مبارکت باشه , ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد و از وسایلش استفاده کنه بوووووووووووووووووووس برای محمد سجاد نازنین
مامان آینده
13 بهمن 92 11:12
سلام.مبارکش باشه مامانی. انشالله به سلامتی ازشون استفتده کنه. منم لینکتون کردم. مامان آینده
شیما
13 بهمن 92 13:55
سلام مامان گل مبارکت باشه عزیزم ممنون بهم سر زدی
قاصدک
13 بهمن 92 14:28
سلام مامان خانمی خوبی؟ ببخشید عزیزم . بی معرفت نیستم بخدا همش یا دارم شیر میدم یا خوابم. ایشالله یه چند ماه صبر کنی برای خودتم پیش میاد. اونوقت من میام میگم سرت شلوغ . انقدر روزای اول بیخوابی سراغت میاد که دیگه جون نداری بیای سر کامپیوتر. ولی همه اینها به یه لبخندشون میرزه.
مامانی
13 بهمن 92 18:01
سلام خدمت شما مامان خانم گل وبلاگ محمد سجاد مثل اسمش قشنگه من اگه ایشالله خدا بهمون پسر داد قراره اسمش امیر علی باشه ایشالله روزی محمد سجاد با امیر علی ما بتونن تو فضای مجازی دوستان خوب و معنوی برای هم باشن
azra
13 بهمن 92 18:22
سلام عزیزم خیلی ممنونم ازت که به من سر زدی .. وسایل جدید برای گل پسر مبارک باشه .. ایشالله به سلامتی و دل خوشی استفاده کنه.. منم عاشق بارونم ولی برف تو شهرهای کویری خودش نعمته .. خدا رو شکر
مامان اروین
14 بهمن 92 11:40
ممنون به وبلاگ اروینم سر زدی انشالا به سلامتی محمد سجاد شمام به دنیا میاد و چشم رو هم میذاری مثل من میبینی داره دو سالش میشه.
azra
14 بهمن 92 22:42
باعث افتخارمه . منم لینکتون کردم عزیزم
قاصدک
15 بهمن 92 14:01
ای جانم مامان خانمی. چشم روی هم بزاری این روزهام میگذره. فقط تا میتونی لذت ببر از این روزا که دیگه برگشتنی نیست. از تکوناش از انتظارات لذت ببر
گل نرگس19
18 بهمن 92 12:52
سلام تبریک میگم واقعا وسایل زیبایی انتخاب کردید
هدی (مامان نی نی)
21 بهمن 92 2:12
مبارکت باشه عزیزم.ایشالا که سال دیگم حسابی برف بباره خودمونم یه دل سیر برف بازی کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد