محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

غصه نخوریا

1392/11/15 19:21
نویسنده : مامان خانمی
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان خانمی،سلام عشق من 

پسر گلم امروز خیلی رگباری لگد میزنی،   فکر کنم توی این هوای برفی تو هم سردت شده.  

محمد سجاد قشنگم راستش یه چند روزی هست حالم گرفته.

میدونی چیه؟ وقتی به وبلاگ دوستات سر میزنم میبینم کلی وسایل و اسباب بازی و لباس و چیزای قشنگ واسه کوچولوشون گرفتن.

اما من نتونستم وسایلای زیادی برات بگیرم. شرمنده ام مامان جون  

من دارم این وبلاگ رو واسه تو مینویسم که وقتی بزرگ شدی بخونی و بفهمی که من و بابا واسه اومدنت چقدر انتظار کشیدیم.اما میترسم وقتی به وبلاگ دوستات سر بزنی غصه بخوری که چرا اونا اینهمه وسایل کوچیک و بزرگ داشتن اما تو نداشتی.

خوشگل من بهت قول میدم اگه نشد که سیسمونی زیادی برات بگیرم بجاش اینقد بهت محبت کنم که هیچوقت حسرت دیگران رو نخوری.


فقط تو سالم و سلامت بیا تو بغلم من دیگه هیچی از خدا نمیخام. 

 

 

 

 

راستی امروز اگه شد تو همین هوای برفی میخایم با بابایی یه خورده بریم بیرون که حال و هوام عوض شه.  

 

فعلا بای بای

 

مامان خانمی

 


 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فایزه
16 بهمن 92 1:11
مامانی این چه حرفیه؟ دعا کن بتونی خوب تربیتش کنی اینا همش ذرق وبرق دنیاست.دعا کن بتونیم جوری بارشون بیاریم که اینا بچشمشون نیاد
ننه علی
16 بهمن 92 8:53
سلام انشاالله آقا محمد سجاد صحیح و سالم به دنیا بیان و زندگیتون رو شیرین تر کنن
خاله جون
16 بهمن 92 10:14
سلام مامان خانومی مهربون . چی شده گلم آخه چرا غصه میخوری . عیب نداره که . کم کم یه عالمه براش لباس میخری . پس خاله جون اینجا چه کاره ست خودم براش میخرم . تو فقط غصه نخور . محمد سجاد خیلی خوشبخته که بابا و مامان مهربونی مثل شما داره . مراقب خودتون باشید . می بوسمت
فاطمه (مامان محمدسجاد)
16 بهمن 92 15:29
سلام . وااای چه جالب. آخه ما هم برای محمدسجادمون خیلی زیاد -مثل بعضی دوستاش- سیسمونی نگرفتیم. و وقتی بدنیا اومد خوشحال شدم که خیلی از اون چیزا رو نگرفتم . چون وقتی محمدسجاد بدنیات اومده همش شوق و ذوق داشتم که برم چیرایی که بهش میاد و نیاز داره براش بگیرم. و اگه توی سیسمونیش بود حالم گرفته میشد. از وقتی خودم تجربه کردم به همه اطرافیانم هم توصیه می کنم که هیچ چیز اضافی برای سیسمونی نگیرن مگر وسایلی که موقع تولدش تا چند ماه بعدش لازم داره
گمنام آشنا
16 بهمن 92 16:27
سلام مامان خانمی چرا فکر می کنی وسیله هاش کمه؟ نوزاد در ابتدا رشد خوبی داره......خیلی از لباسا براش کوچیک میشن و شاید زیاد نپوشه..... بهمین خاطر برای بچه دومتون نگه دارید من برای بچه اولم نه کالسکه داشتم نه تخت و کمد .....البته کمد دست دوم گرفتیم چون جا نداشتیم زیاد خودتو اذیت نکن چون خیلی کادو گیرش میاد
گمنام آشنا
16 بهمن 92 17:27
ممنون از محبتتون هی می خوایم فعلا فکر بچه رو از سرمون بذاریم بیرون مگه بعضی مامانای باردار می زارن
گلاب(مامان حسناسادات)
16 بهمن 92 23:54
سلام بانوجان آخه اینا غصه خوردن دارهانشالله که به سلامتی بارتو زمین بذاری و بتونی صالح تربیتش کنی،بچه تا یکسال زیاد به چیزی احتیاج نداره نه اسباب بازی سرش میشه نه تخت و کمد و نه... تجربه من اینه که بچه یه چیزیو که جدید بخره خیلی بیشتر دوست داره تا چیزی که از اول جلو چشماش بوده. راستی ممنون که سرمون زدی
گل نرگس19
17 بهمن 92 0:36
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم مامان خانمی خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی خوشحال میشم ادرس وبلاگ:گل نرگس19
طهورا -همنفس طلبه
17 بهمن 92 15:00
هو العزیز باسلام. مامان خوب و مهربون چرا فکر می کنی چیزایی که گرفتی کمه ؟ اصلا این طور نیست من عکس ها رو دیدم خیلی هم خوبه و قشنگ . اصلا این چیزا مهم نیست مهم اینه که مامان خوبی باشی که هستی الحمدلله. دعا می کنم که خدا یه پسر سالم و صالح بهتون بده
قاصدک
17 بهمن 92 18:15
ای جونم مامان خانمی. من مطمئنم محمد سجاد جون انقدر از شما و باباش عشق و محبت میگیره که نگاهی به وسایل نمیکنه. فقط برای سلامتیش دعا کن اینا غصه داره ؟؟؟ از این لگداشم نهایت لذت ببر که دیگه به دنیا بیاد جاش توی دلت کلی خالیه
مامان آینده
17 بهمن 92 22:07
سلام. مامانی مهم سلامت بچه است. سیسمونیه آنچنانی چیزی نیست. مامان آینده
مامان هلیا
19 بهمن 92 16:23
مامان خانمی دعا کن نی نی سالم باشه ، خودت و باباش سالم باشین همه چی براش میخرین . به قول مامانم بچه وقی به دنیا میاد یه دست لباس بیشتر لازم نداره ، ایشاا... کم کم میخرین ما هم واسه هلیا چیز زیادی نگرفتیم
فاطمه مامان زهرا
21 بهمن 92 1:30
سلام مامان خانومي ببخشيد كه خيلي دير به شما سر زدم ، ناراحت شدم وقتي علت ناراحتي شما رو ديدم . مادري ديگه كاري نمي شه كرد ! به قول يكي از دوستام مادرا تا غصه نخورن مادريشونو كامل نكردن ! يك اسم بسيار زيبا كه به پسرك هديه داده ايد مي ارزد به هزاران اتاق پر از اسباب بازي ، محمد سجاد را به گونه اي تربيت كن كه حسرت وسايل ديگران را خوردن برايش بي معني باشد . اسباب بازي و لباس و اين چيزها را يا هديه مي گيرد يا به مرور زمان هر وقت لازم شد برايش مي خري ولي نام نيك و تربيت نيكو جز در آغوش مادر جايي پيدا نمي شود . اينم بگم خيالت راحت بشه : ما يك بار يه ادم اهني جلوي دخترك روشن كرديم وكلي از حركاتش خوشمون اومد فسقلس يه نيم نگاه كرد و جغجغه اش رو از روي زمين برداشت و تكون داد و حال مي كرد براي خودش ! بله يه دونه جغجغه بدي دست ني ني انگار دنيا رو دادي بهش ، پس غصه نخور . با تبادل لينك هم موافقم عزيزم . ديگه غصه نخوريا !!
هدی (مامان نی نی)
21 بهمن 92 2:10
غصه این چیزا رو نخور مامان خانمی.محمدسجادت که بدنیا بیاد به این چیزا احتیاج نداره که.فقط به محبت و حمایت پدر و مادرش نیاز داره.بزرگتر که شد میتونی هرچی خواست براش تهیه کنی.خیلی از این وسایل سیسمونی غیر ضروریه و استفاده نمیشه.به چیزای خوب فکر کن گلم.
آرزو-مامان آرمینا
11 اسفند 92 13:43
به نظر من به جز چیزهای ضروری برای زوزهای اول نباید چیز های دیگه ای خرید چون وقتی بچه دنیا میاد مدام دلت میخواد خودت خرید کنی و چون تازه خرید دستت میاد خیلی لذت میبری و میگی خوب شد همه خریدها رو انجام ندادم وگرنه نه لذتش رو میبردم و هم خیلی از وسایل و لباسها بلا استفاده مونده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد