محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

هدیه بهشتی

1392/10/24 12:56
نویسنده : مامان خانمی
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی خودم که داره از بهشت میاد زمین پیش مامان و بابا

چطوری فرشته کوچولوی من ؟؟؟؟

گل پسر مامان روزا داره یکی یکی میگذره و روز دیدن و در آغوش کشیدن تو نزدیک و نزدیکتر میشه.

تو در وجودم داری رشد میکنی و من از بودنت لبریز از عشقم

عزیز مامان از اینکه کنارمی خوشحالم از اینکه هستی و من دیگه احساس تنهایی نمیکنم.

گل پسرم دیگه خیلی وروجک شدی و همش تو شکم مامانی تکون تکون میخوری. پسر مامان شما اصلا خواب نداری؟؟؟؟

هروقت هم میام پشت کامپیوتر که برات بنویسم    انگار که متوجه میشی شروع میکنی به لگد زدن.الهی قربون پاهای کوچولوت برم .

دیروز توی کتاب خوندم بچه هایی که تو شکم ماماناشون خیلی تکون میخورن وقتی دنیا میان از بقیه بچه ها کم خواب تر هستن. عشق مامان فکر کنم قراره پدر من و بابایی رو دربیاری.

اما هیچ اشکالی نداره خوشگل من تو فقط به دنیا بیا من و بابایی عمر و زندگیمون رو به پات میریزیم.

عزیز دل مامان و بابا خوب رشد کن و بزرگ شو ما بی صبرانه منتظریم که قدمهای آسمونیتو بزاری رو چشمای ما

خدایا مراقب پسرم باش و نعمت سلامتی رو ازش دریغ نکن.

خدایا باز هم ممنونم بابت هدیه پاک بهشتیت، امیدوارم که بتونم بهترین باشم براش و امانت دار خوبی بمونم تا آخر عمرم

خدایا به همه کسایی که آرزوی بچه دار شدن دارن یه بچه سالم و صالح عطا کن.

الهی آمین

مامان خانمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دوقلوها
24 دی 92 13:11
سلام مامان خانمی عزیز خدا آقا سجاد و با همه شیطونی هاش برات نگه داره برای نی نی های منم دعا کن ممنوووووووووونم
هدی(مامان نی نی)
24 دی 92 16:48
آمین.دعای خوبی کردی.جوجه من بعضی وقتا تکوناش بیشتر میشه یعنی بعدا خوابش خوبه؟خدا کنه.
خاله خانوم
24 دی 92 23:34
سلام مامان خانومی مهربون . الهی قربون خواهر زاده شیطون و وروجکم بشم . انشاالله به زودی چشای قشنگشو رو این دنیا وا میکنه و تو و باباش لذتش رو می برین . انشاالله گل پسرتون سرباز لایق امام زمان (عج) میشه . من وظیفمه سر بزنم .
مامان سبحان
25 دی 92 23:39
وای نی نی منم مثل نی نی تو وقتی میام پشت لب تاپ تا بنویسم میفهمه...و لگد میزنه..خدا حفظشون کنه
فاطمه (مامان محمدسجاد)
26 دی 92 18:50
نه عزیزم نگران کم خوابی نباش. پسر من بعضی وقتا از بس تکون می خورد منو یک متری به هوا پرتاب می کرد ولی حالا خدارو شکر خوابش نسبتا منظمه. دعاتون: آمممممین و رمز توی خصوصی:
مامان فندقی
28 دی 92 18:56
سلام مامان خانومی الهی که پسر گلت به سلامتی تو بغلت ورجه وورجه کنه مراقب خودت باش .
مامی پوریا
28 دی 92 18:57
انشالله این 9 ماه انتظار شیرین رو به سلامتی بگذرونی .و بتونی هر چه زودتر گلپسرتو در آغوش بگیری به وب پسرکوچولوی منم سر بزن
مامان عرفان
29 دی 92 11:42
سلام عزیزم من الان اخرای 23 هفته هستم. زایمانت حدودا کی هست؟ نی نی من هم پسره. اسمش هم عرافن هست خاله. به عرفان هم سر بزن گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد