محمد سجادمحمد سجاد10 سالگیت مبارک

قند و عسل

صبح بخیر پسرم

1392/10/19 11:01
نویسنده : مامان خانمی
1,705 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نازنینم 

سلام گل پسرم  

سلام محمد سجادم 

سلام وروجکم    

سلام عشق من  

سلام سلام سلام سلام     


صبحت بخیر مامان جون ، امروز مامانی رو شما از خواب بیدار کردی ، اینقد لگد زدی و لگد زدی که خواب و از چشمای من بردی.

عشق مامان قراره دو روز دیگه برم سونوگرافی.خیلی خوشحالم که میتونم دوباره تو رو ببینم.

عسلکم الان تو ی     هفته هستی.

دیگه داری بزرگ میشی.نازنینم آخه چقدر باید این لباساتو بردارم و ناز بدم.بیا دیگه ، تو دلت نمیخاد مامانی رو ببینی؟

ایشالله همیشه سالم باشی و قلب کوچولوت بزنه.

ببخشید که امروز زیاد وقت ندارم آخه قراره بریم مهمونی.میخایم بریم پیش خاله  خانم

پس فعلا بای بای ، راحت بخواب وروجک من

مامان خانمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
19 دی 92 16:37
سلام وای دلم تنگ شد برای اون روزا. چقدر عجله داری مامانی؟ حالا حالاها گل پسر جاش گرم و نرمه. یه دونه هم خصوصی.
مامان دوقلوها
19 دی 92 16:57
سلام خانمی به سلامتی ایشالا بقیه راهم به سلامت بگذرونی برای ماهم دعاکن،مهمونی خوش بگذره
fatima
19 دی 92 17:32
یه فرشته همـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه چیزش فرشته وار دوست داشتنیه ، حتی اگر قرار باشه به زودی زمینی بشه ... خیلی دوست دارم منم زودتر این شیطنت های نی نی رو تجربه کنم ، احساس میکنم حسی که به آدم میده با هیـــــــــــــــــــــــــچ چیز توی دنیا قابل قیاس نیست ... ایشالله خودت و نی نی و باباش همیشه شاد و سلامت باشید
خاله خانوم
19 دی 92 20:22
سلام مامان خانومی خیلی دوست داشتنی . عالی بود احساست حرف نداشت . عجله نکن انشاالله این چند ماهم سپری میشه و محمدسجاد خوشگلتو بغل می گیری و اونم لذتش رو میبره از داشتن چنین مامان و بابای مهربونی . مراقب خودتون باشین
هدی(مامان نی نی)
20 دی 92 23:24
سلام مامان خانومی.نگران نباش.این چند ماهم میگذره و میتونی قند عسلتو بغل کنی.ایشالا بسلامتی دنیا بیاد.
مامان هاکان
21 دی 92 16:30
سام مامان محمد سجاد پیامتو خوندم وخوشحال شدم وبلاگتون خیلی خوشگله ومعلومه پسره شیطونی داری
خاله خانوم
23 دی 92 19:06
سلام خواهری با پست نسلی زنده بروزم و منتظرتونم . یا علی و التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد