محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

قند و عسل

ورو جک مامان

1392/11/23 12:52
نویسنده : مامان خانمی
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام به آقا محمد سجاد خوشگل مامان  

جات خوبه وروجک من؟   

بعد از اون روزی که تکون نمیخوردی و مامانی رو ترسوندی واسه هر کی این قضیه رو تعریف میکردم بهم میگفت اینقدر حساس نباش و به خودت استرس وارد نکن دو ساعت که چیزی نیست بچه یه ساعتایی در روز میخابه. اما هرچقدر من میگم شما چون خیلی وروجکی  و همیشه تکون تکون میخوری من ترسیدم  باورشون نمیشه.

تا اینکه چند روز پیش رفتیم پیش خانم دکتر .ایشون هم همین حرف و زد دیگه داشت حرص من درمیومد  که هیچکس حرف منو باور نمیکنه.

تا اینکه موقع گوش دادن صدای قلب شما شد. دکتر شروع کرد به گذاشتن دستگاه اما برخلاف همیشه که شما موقع این کار ساکت بودی ایندفعه ورجه وورجه میکردی و لگد میزدی و نمیذاشتی خانم دکتر قلبتو پیدا کنه.

یهو خانم دکتر گفت: راست میگیا عجب وروجکه. خیلی هنرمنده کسی که بتونه از زیر دست من در بره. فکر کنم شما اونموقع این شکلی بودی :

اونجا بود که یه نفس راحت کشیدم و تو دلم گفتم: من که میگم شماها باورتون نمیشه

راستی نازنینم از دکتر خاستم که تو رو بهم نشون بده .اما راستش اینقد تکون خوردی   که نتونستم دقیقا بفهمم چی به چیه.

فقط تونستم قلب قشنگتو ببینم که تپش داشت. خوشگم الان شما توی   هفته هستی.

ایشالله قلبت همیشه بزنه عشق مادر.

وزنمم طبق معمول زیاد اضافه نشده بود.    خانم دکتر دیگه داشت تعجب میکرد

محمدسجادم وقتی عکس دوستاتو میبینم که دنیا اومدن دیگه واسه دیدنت طاقتی برام نمیمونه.

کاش این چند ماه هم زود زود بگذره و شما دنیا بیای عسل مامان.

فردا قراره بریم مهمونی مامانی.خوشحالی؟

فردا عقد خاله جونه.      خیلی بهمون خوش میگذره.

آخ جووووووون  

ایشالله که خوشبخت بشن    

پسر مامان دیروز حال مامان یه خورده بد بود.واسم دعا کن عزیزم

من و بابا بی صبرانه و مشتاقانه منتظر اومدنتیم تا به زندگیمون صفا بدی ناز من.

بوس بوس بوس واسه اون لپات   

مامان خانمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

ننه علی
23 بهمن 92 15:40
سلام عزیزم ان شاالله انتظار با دنیا اومدن نی نی اونم سالم وسر حال با شیرینی تموم بشه یاد روزهای انتظار خودم افتادم راستی در روایات داریم که نوزادپسر رو تا تولد وهفت روز بعد اون بهتره محمد صدا کنی
خاله جون
23 بهمن 92 17:48
سلام آبجی خوشگل و نازم خوبی ؟ محمد سجادم خوبه ؟ باباش چطوره ؟ انشاالله سه تاییتون همیشه سلامت و خوشبخت کنار هم باشید . خیلی خیلی لذت بردم ازین پستت . بابا منو شرمنده کردی که قدم همه مهمونام مخصوصا شماها به روی چشمام . انشاالله دامادی محمدسجاد برات جبران کنم . چقدر عکسای پستت قشنگن . مراقب خودتون باشین
گمنام آشنا
23 بهمن 92 20:27
سلام خوبید شکم اول خیلی حساسن خانما دم به دقیقه می گن بریم دکتر من برای پسرم یک بارهم پول ویزیت دکتر هم ندادم برای دخترم چند ماهه ی اول بود که می رفتم مطب برای زایمان پسرم یه قرون خرج بیمارستان نشد چون تامین اجتماعی پولی نیستت رایگانه زیاد هم چیزی نخریدم یادمه سر پسرم چهار طبقه بالا پایین می رفتم چون خونمون طبقه ی 4 بود و آسانسور نداشتیم خودم خرید می رفتم با توکل برخدا همه چیز درست شد
گلاب
24 بهمن 92 10:26
حالا از کجا میدونی خوشگله؟!!!!! اصلا از کجا میدونی لپو است؟!!!
قاصدک
24 بهمن 92 12:04
سلام دوست جونم. ای جونم که صدای ورجه وورجه میکرد. حسابی لذت ببر که دل منم یه ذره شده برای اون موقع ها. خوشبحالت که وزن زیاد نمیکنی من 20 کیلو اضافه کردم الان لباسام هیچکدوم اندازم نیست دلم برات تنگ شده اومدم بهت سر بزنم دیدم آپدیت کردی
مامان محمدماهان جونی
25 بهمن 92 1:46
سلام عزیزم باورت نمیشه که الان که این مطلب رو خوندم کلی اشک ریختم یاد روزهای بارداری خودم بودم همین احساس تو رو داشتم و لحظات به کندی سپری میشدن ولی نگرا ن نباش همه خستگی ها و دلنگرانی ها به همون لحظه اول که می یاد تو آغوشت ممه بخوره می ارزه برای محمد سجادم خیلی دعا می کنم مواظبش باش
مامان محمد ماهان جونی
25 بهمن 92 12:46
عزیزم تا می تونی به سایتش برس چون وقتی به دنیا بیاد دیگه کمتر می تونی آپدیتش کنی محمد سجاد جان رو لینک کردم مواظب خودتون باشید
آتــریـسـا جـون
25 بهمن 92 17:58
آخـی چه بامزه خیلی خوبه که از الان براش وب زدین محمد سجاد عزیز امیدوارم که سالم و سلامت پا به دنیای ما بذاری عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
آتــریـسـا جـون
25 بهمن 92 19:22
مرسی گلم حتما خالش میشم من نی نی ها رو خیلی دوست دارم منم لینکتون کردم
ترنم
26 بهمن 92 9:36
سلام عزیزم 28 هفتگی محمد سجادت مبارک ایشالله صد سال عمر کنه زیر سایه پدر و مادرش خوشبحالت که وروجکت با ئرجه وورجه کردن خوشحالت میکنه من که اصلا تکون نمیخوره ولی بچه منم خیلی شیطونه آخه وقتی رفتم سونو پشتشو کرده بود نامرد و من و همه فامیلارو در خماری جنسیتش گذاشت هر چی هست سالم باشه البته دکتر گفت احتمال ضعیفش پسره
مامانی
26 بهمن 92 14:33
سلام مامان خانمی حال گل پسرتون چطوره؟ من شما رو لینک کردم افتخار بدید جزءفهرست پیوند هاتون باشم
مامان سجاد
26 بهمن 92 18:10
سلام مامانی میبینی کار دنیا رو فکر کنم هر چی سجاد ومحمد سجاده یلی جنب وجوش دارن وای که چه حس خوبیه وقتی مطالبت رو میخونم یاد 4مااه پیش خودم میفتم الهی که هم خودت وهم پسملی سالم باشین راستی عقد کنون خوش گذشت؟راستی بیا توی وبلاگ سجاد مطالب جدید گذاشتم نظر فراموش نشه
مامان شیما
27 بهمن 92 10:37
مباللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللکه ایشالله خوشبخت بشن نینی چوچولومون چطوله حتما کلی تو جشن رقصیده دیگه خوش به حالتون عروسی منم میخوام پسرا کلا شیطونن ماماناشونو میزارن سر کار از طرف من محمد سجاد ببوس راستی ممنون که بهمون سر زدید
ترنم
27 بهمن 92 10:43
سلام مامان محمد سجاد از دیروز هر کاری کردم این وبلاگ محمد سجاد باز نمیشه براش نظر بدم از بس خودش شیطونه وبلاگشم شیطون شده ایشالله همیشه شاد باشه و خوشحالت کنه خوشبحالت که وروجکت هی تکون میخوره دل مامانشو شاد میکنه این تنبل خان ما که اصلا تکون مکون نمیخوره ایشالله سالم باشن همیشه
گل نرگس19
27 بهمن 92 21:24
سلام خانمی . در مشهد حرم امام رضا (ع)نایب و الزیاره شما و دعا گوی شماو فرزند قندو عسلتون بودم عزیزم
ترنم
28 بهمن 92 8:35
وای عزیزم وقتی میگی با لگد میزنه دادت در میاد از این ور قند تو دل من آب میشه ایشاله همیشه با نشاط و سر حال باشه تو رو خدا دنیا اومد جای من ببوسش
قاصدک
28 بهمن 92 11:32
چشم حتما عکسای بیشتر میزارم. قنداقش کردیم عزیزم. من شبا قنداقش میکنم . حتما تو هم اینکار بکن. شبا بهشون آرامش میده باعث میشه راحت تر بخوابه. شما اگه بدونی من چه کارایی میکنم. بهش آب قند ، آب قندو عرق نعنام میدم
ترنم
29 بهمن 92 10:07
کجایی مامان خانمی
ترنم
29 بهمن 92 13:26
ممنون عزیزم وای که چقدر دوست دارم زودتر اون لحظه برسه لگد میزنه عزیم من نوشته هاتو میخونم خوشحال میشم یه دوستی دارم که یه بچه به این سر حالی داره
مامانی
29 بهمن 92 14:12
مامان جون بازم از محمد سجاد بگید همش میایم سر میزنیمو هیچی؟؟؟؟؟؟
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
29 بهمن 92 14:58
سلام مامان خانمی افتخاردادی به وبلاگم سر زدی خداروح پدرتون وباسالارشهیدان محشورکنه ان شالله آقامحمدجان هم بسلامتی بدنیامیادوخوشی زندگیتان رو دوچندان میکنه کارخوبی کردی وب درست کردی همیشه بیادگارمیماند وقتی آقامحمدسجادبزرگ شدبرایش جذابیت خاصی داره عقد خاله جونشم مبارک به پای هم خوشبخت بشن بازم بماسربزن افتخاره برای من وبلاگ شماباافتخار درلیست دوستدارشهداثبت شد التماس دعا حاجتت روا
آتــریـسـا جـون
29 بهمن 92 15:05
ا نه بابا سگ خوبیه ولی فقط یه خورده وحشیه مرسی عزیزم بوس برای محمد سجاد جون
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
30 بهمن 92 0:02
سلام مامان خانمی افتخاریه برام شماو آقامحمدسجادبه وبلاگم پابزارید
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
30 بهمن 92 0:06
مامان خانمی میشه بپرسم ازکجابه وبلاگ من آشناشدی؟
میشه شفاعتم کنی پسرخاله
30 بهمن 92 9:10
الهی من قربون قندوعسل بشمکه مارو تحویل گرفت خداروح پدربزرگوارتون رو هم شادکنه وان شالله محمدسجادازیاران امام زمان عج باشه وروح پدرتان شادشه وماشرمنده شماهاهستیم خوشحال شدم بامن حرفیدی
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 19:40
سلام مامان خانمی جون امیدوارم بی خطر زایمان کنی من گل پسرتون رو لینک کردم
مامان مهیلا
4 اسفند 92 14:25
سلام منم مثل شما هفت ماهمه ولی یه هفته فرق میکنیم من تو 27هفتم خوشحال میشم مهمون وب منم باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد