محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قند و عسل

روزای آخر خیلی سخته

1393/1/30 12:33
نویسنده : مامان خانمی
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ من 

این روزا دیگه خیلی دیر میگذره عشق من

ولی بابایی خیلی خوشحاله از رفتارش معلومه

این روزا استرس و هیجان رو باهم دارم.وقتی به اومدنت فکر میکنم اشکام واسه خودش میریزه.

اصلا نمیتونم تصور کنم که دارم مادر میشم. باورم نمیشه عزیزم

نمیدونی چقدر احساس خوبی دارم وقتی امسال برای اولین بار همه روز مادر رو بهم تبریک میگن.

این چند شبه اگه از درد  بتونم بخابم فقط خواب تو رو میبینم نازنینم.

پسر قشنگم، فرشته آسمونی من امیدوارم وقتی دنیا اومدی  از اینکه ما پدر و مادرت هستیم احساس رضایت کنی.

دیروز که خونه مادر بابایی بودیم دوتا پسر عمه هات هم اونجا بودن و کلی شیطونی میکردن.

تو هم تو شکم مامان همش لگد میزدی و ورجه وورجه میکردی.

الهی قربونت برم تو هم دوست داشتی باهاشون بازی کنی؟؟

بابایی خیلی خواهرزاده هاشو دوست داره اصلا خیلی بچه هارو دوست داره هیچوقت دعواشون نمیکنه.

اما دیروز خواهرزاده اش داشت محکم میومد به سمت شکم مامانی که یهو بابایی داد زد نه اونور نرو.

بچه یهو سر جاش وایساد.من دلم براش سوخت گفتم عیب نداره داد نزن.

الهی مادر فدات بشه که بابایی تو رو بیشتر از همه دنیا دوست داره و هواتو داره.

ممنون شوهر عزیزم که اینقدر هوای منو و نی نی رو داری.

اگه تو نبودی من نمیتونستم سختی های این نه ماه رو تحمل کنم.

ممنونم که هستی همسر عزیزم 

الهی فدای اون چشات بشم پسر قشنگم .یعنی میشه ببینمشون.

فقط دوهفته دیگه مونده

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم محمدسجاد من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان مهدیه
30 فروردین 93 12:04
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیانن تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگشون بیاین و بهشون امتیاز و رای 5 رو بدین
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم به روی چشم دوست جونم
مامان مهنا
30 فروردین 93 12:56
اي جانم فقط دو هفته ديگه ايشالله به سلامتي بگذره
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست جونم
ترنم
30 فروردین 93 13:10
ای جانم مامانی روزت هم مبارک دو هفته دیگه بغلش میکنی ایشالله زایمان راحتی داشته باشی با دل شاد بچتو بغل کنی یادت نره بار ما هم دعا کنی
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم ترنم جونم چشم همه رو دعا میکنم
مامانی
30 فروردین 93 13:35
سلام بانو تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادو هفته دیگر فقط فقط فقط فقط فقط دووووووووووووووووووووووووووووووووهفته باقیست ایشالله بسلامتی
مامان خانمی
پاسخ
بعله باتشکر
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 13:44
روزت مبارک دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو نازنینم
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست جون من.
فاطمه ع
30 فروردین 93 14:32
انشاا.. این 2هفته هم مثل برق برات بگذره گلم مواظب خودت باش هر وقت میام وبلاگت دلم کلی غشو ضعف میکنه نی نی من معلوم نیس کجاست
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عزیزم نگران نباش نی نی تو هم همین نزدیکیاست
مامان مهیلا
30 فروردین 93 18:32
سلام وای فقط دو هفته دیگه حتما عکس محمد سجاد و زود بزار روز مادر هم مبارکه
مامان خانمی
پاسخ
سلام چشم سعی خودمو میکنم ممنونم عزیزم
مامان فندقی
30 فروردین 93 19:17
سلام مادر عزیز روزت مبارک انشالا سال دیگه محمد سجاد بهت تبریک بگه.
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
نرگس
30 فروردین 93 21:09
ايشالا عزيزاى دلت هميشه باشن از مخلصان و ياران عزيزاى فاطمه ى زهرا، و اين بهترين هديه باشه براى روز مادر براى شما...
مامان خانمی
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت نرگس جان
مامان طاها کوچولو
31 فروردین 93 1:54
سلام عزیزم روزت مبارک خانموای نگوووووووووو ،فکر کنم من بیشتر از شما منتظر محمد سجاد گل هستموای خاله قربونش بره فقط 2 هفته مونده.میدونم چه حسی داری عزیزمدیگه چیزی نمونده حسابی مراقب خودت باش
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جون مهربونم شما لطف داری عزیزم خدا نکنه خاله جونی ایشالله همیشه سالم باشی چشم مراقبم فقط روزا خیلی دیر میگذره
مامان آینده
31 فروردین 93 8:36
سلام مامانی.روووووووووزت مبارک. ایشالله این دو هفته هم زود تموم میشه و پسر نازتو بغل میگیری. مامان آینده[خانواده
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست جونم ممنونم
مامان شیما
31 فروردین 93 12:51
سلام عزیزای دل خوب به سلامتی دی هد لاغذ د بزثطیزعزی6قف6 اینم پسرم به یادگار گذاشت واسه دوست جونش محمد سجاد روزت مبارک گلم انشالله این دو هفته هم به خیر وخوشی میگذره و اقا پسر گلمونو در اغوش گرمت حسش میکنی از این روزام استفاده کن اینا جای خودشونو دارن هر ثانیش قشنگ هرچیم به تولد نزدیک تر قشنگتر التماس دعا
مامان خانمی
پاسخ
سلام گل من ممنون از گل پسری شما برام دعا کن دوست خوبم
مامان هلیا
31 فروردین 93 14:13
ای جوووووووووووونم ، فقط دو هفته مونده مامانی میدونم این روزا چقد واسه ت سخت میگذره ، ولی به محض اینکه گل پسری رو ببینی همه چی یادت میره مامانی عکس یادت نره ها
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم سعی میکنم زود زود عکسشو بزارم برام خیلی دعا کن دوست خوبم
گمنام آشنا
31 فروردین 93 16:22
با سلام مامان محمد سجاد به امید خدا راحت زایمان کنی خوشحالم که سرشار ازعاشقانه هاتان هستید
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنونم لطف کردی اومدی
مامان قند عسل
1 اردیبهشت 93 12:22
روزت مبارک مامان خانمی
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان علی
1 اردیبهشت 93 16:02
سلام.عزیزم.خوبی؟ خدا هم محمد سجاد و هم باباشو واست نگه داره گلم..خوش بحالت دیگه کم مونده نی نی تو بدنیا بیاد. انشالله سالم و سلامت باشه. ..بووووووووس
مامان خانمی
پاسخ
سلام گل من. ممنونم همچین بابای علی آقا و خود علی آقا رو واسه شما واسه شما هم که دیگه چیزی نمونده.
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:14
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی
مامان خانمی
پاسخ
اگه تونستم چشم حتما
قاصدک
2 اردیبهشت 93 10:08
سلام عزیزممممم. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای که چه روزای خوبیو داری میگذرونی حسابی حالشو ببر. منم خیلی چشم انتظارم تا محمد سجاد بدنیا بیادو ماهم صورت ماهشو ببینیمممممم
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام لطف داری خاله جونی
قاصدک
2 اردیبهشت 93 10:22
راستی روزت مبارککککککککککککککک چرا نیستی من هی اومدم میبینم نیستی
مامان خانمی
پاسخ
سلام ممنون ببخش مهمون داشتم
گل نرگس19
2 اردیبهشت 93 12:01
سلام دوست مهربونی خیلی خوشحالم که خوشحالی همیشه خوش باشی حتما واسه ماهم دعا کن راستی روزت مبارک مادر فرشته رویه زمین
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم.شما هم واسه ما دعا کن عزیز
ننه علي
2 اردیبهشت 93 12:36
سلام واااي دقيقا تولدش با تولد علي يكيه
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام واقعا؟ از این بابت خوشحالیم
سارینا
2 اردیبهشت 93 16:43
سلام عزیزم ببخش دیر شده ولی بازم رووووووزززتتمبارک مامان امیدوارم ب سلامتی گل پسر خوشگلتو بدنیا بیاری
مامان خانمی
پاسخ
سلام سارینا جونم ممنونم خانمی با دعای شما انشالله
khale roya
2 اردیبهشت 93 18:19
سلام منون که اومدین
مامان خانمی
پاسخ
سلام خواهش میکنم
ترنم
3 اردیبهشت 93 7:55
سلام وای عرفان جون که دنیا اومد نوبت محمد سجاد و علی کوچولوه وای من خیلی خوشحالم براتون 10 روزه دیگه بغلت میاد[بغل
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام ترنم جونم اگه خدا بخاد ده روز دیگه میبینمش منم خیلی خوشحالم
مامان شهناز
3 اردیبهشت 93 13:03
سلام مامان خانومی روزت مبارک عزیزم. خووووووووووشششششششششبححححححاللللللتتتتتتتت. دو هفته دیگه تموم میشه گل پسریتو میبینی. نمی خوام من دیگه حوصام سر رفتتتتتتتتتتتت
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم آره دیگه اگه خدا بخاد دیگه داره تموم میشه مال شما هم که دیگه چیزی نمونده گلم
fatimaa
3 اردیبهشت 93 14:22
نوشته ات یه حس خاصی بهم داد ... انگار خودم رو جای یه مامانی دیدم که تا چند روز دیگه نی نیش رو بغل میگیره ... پر از شوق و اضطراب... انشالا که با یه خاطره خوب از زایمانت محمد سجادت رو بغل بگیری ... شاد و سلامت باشید
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیز دلم دعات خیلی خوب و قشنگ بود .دوستش داشتم
الهه مامان مبین
4 اردیبهشت 93 13:24
قربون تو دوست خوبم . خدا پسملی رو سالم نگه داره عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم دوست خوبم
مامان غنچه
4 اردیبهشت 93 15:56
سلام عزیزم روز مادر مبارککککک انشالله بسلامتی این دوهفته هم میگذره و محمدسجاد و میگیری تو بغلت واسه ماهم دعا کن منم خیلی مشتاقم روی ماه نینی تو ببینم
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم ممنونم شما لطف داری دوست جونم
الهام مامان امیرعلی جیگر
5 اردیبهشت 93 17:43
سلام گلم الان که به وبت اومدم 8 ماه و 22 روز و 17 ساعت تونه. اینه این هفته های پایانی رو به سلامتی طی کنید. وای چه حسه خوبیه. من دلم تنگه اون روزام شد. چه هیجان داشتم. خوب درکت میکنم
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که اومدب فکر کنم منم دلم واسه این روزام خیلی تنگ بشه
ترنم
6 اردیبهشت 93 9:18
ای جونم کی بشه عکسای محمدسجاد و ببینیم مثل عرفان هفته دیگه وای چقدر حساسه این روزا منتظریم
مامان خانمی
پاسخ
لطف داری ترنم جونم واقعا حساسه منم دل تو دلم نیست
مامان کوثر
6 اردیبهشت 93 11:54
سلام مامان خانوم ایشالا این دوهفته هم به سلامتی بگذره[قلب خوش حال میشیم به ما هم سر بزنید
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از محبتت چشم الان میام
خاله جون
6 اردیبهشت 93 20:52
سلام آبجی ناز و قشنگم . هنوز نیومده دلم برا اونجا تنگ شده . میدونم حالمو می فهمی . انگاری از آسمون یهو افتادم زمین . راستی دلم خیلی براتون تنگ شده بود . چقدر دوری از شما سخته . خیلی دعاگوتون بودم . برات دعا کردم ایشاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی نازمون سلامت به دنیا بیاد و تو صدای گریه شو بشنوی و ذوق کنی . آبجی از طرف تو و بابایی آقا محمدسجاد و خود نی نی طواف مخصوص انجام دادم و دعا کردم انشاالله یه روزی سه تایی بیاین زیارت . زود زود بیاین ببینمتون . خیلی دعام کن . همه این بوس ها مخصوص خودت .
ایلیا جون
6 اردیبهشت 93 21:16
سلام عزیزم من به نت دسترسی ندارم الانم با گوشی اومدم محمد سجاد جون چند روز دیگه به دنیا میاد؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام گل من اگه خدا بخاد یک هفته دیگه تو بغلمه
خاله جون
7 اردیبهشت 93 10:46
آهان که نی نی تون بیاد آخی موفق باشی آجی گلم به منم سربزن
مامان خانمی
پاسخ
آره عزیزم چشم الان میام
ترنم
10 اردیبهشت 93 11:46
همش 3 روز دیگه مونده
مامان خانمی
پاسخ
دکتر برام نوبت زد 16 اردیبهشت 5 روز دیگه مونده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد