محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قند و عسل

داره تموم میشه

1393/2/7 11:20
نویسنده : مامان خانمی
318 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره پسر مامانی من

خوبی جوجه کوچولو؟ 

میدونم که امروز حالت خیلی خوبهآخه خیلی داری تو دل مامانی ورجه وورجه میکنی

خداروشکر، من هم از اینکه حالت تو خوبه خوشحالم.

تو هم داری واسه دنیا اومدن بی قراری میکنی عزیز مادر؟

نگران نباش عروسکم فقط   یک هفته  دیگه مونده تا بپری بغلم.

یه کوچولو دیگه هردوتامون صبر کنیم این یک هفته هم تموم میشه.

میبینی پسرم  اصلا باورم نمیشه که نه ماه انتظار حالا فقط شده یک هفته.

دیگه تو پوست خودم نمیگنجم.

واااااااااای خدایا شکررررررررت

راستی پسر خوبم خاله جون  بالاخره با کلی سوغاتی از مکه برگشت.

زیارتش قبول باشه ایشالله.

این گل هم تقدیم به آبجی مهربونم

امروز میریم تا ببینیمش.

محمد سجاد عزیزم دیروز بازم صدای قلب نازنینتو گوش دادم خدا رو شکر که مثل ساعت منظم بود.اگه

خدا بخاد فردا هم قراره برم سونوگرافی و خودتو ببینم .

برم ببینم پسر کوچولوم چقدر تپل مپل شده .

عاشقتم فسقلی

فعلا بای جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان ایمان جون
7 اردیبهشت 93 12:20
وای عزیززززززززززززززززم به سلامتی , چقدر عالیه که هفته ی دیگه محمد سجاد جووووووووونی بغلته برای منم دعا کن که یکبار دیگه لذت اون لحظات رو بچشم
مامان خانمی
پاسخ
انشالله عزیزم به زودی شما هم برای بار دوم مادر میشی من خیلیییییییی خوشحالم
مامان قند عسل
7 اردیبهشت 93 12:35
خانمی برای ما هم دعا کن ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی
مامان خانمی
پاسخ
چشم عزیزم.حتما ممنونم
مامانیش
7 اردیبهشت 93 12:40
واي خوش به حالتون فقط يه هفته مشتاق ديدارتيم ني ني كوچولو
مامان خانمی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان غنچه
7 اردیبهشت 93 13:14
بسلامتی می بینم که شمارش معکوس شروع شده انشالله فردا هم میری و محمدسجاد و تو سونو میبینی و حسابی لذت میبری واسه ماهم التماس دعا
مامان خانمی
پاسخ
وای آره عزیزم دیگه واسه دیدنش ثانیه شماری میکنم چشم حتما دعاتون میکنم
fatima
7 اردیبهشت 93 13:25
چه لحظه های شیرین و البته پر استرسی ... از خدا میخوام شیرینی این لحظات رو برات بیشتر کنه ، زایمان راحتی داشته باشی و پسرت رو صحیح و سالم و تپل و مپل بغل بگیری موقع زمینی شدن فرشته ات ما رو هم دعا کن
مامان خانمی
پاسخ
آخ گفتی عزیزم ممنونم بابت این دل مهربونت چشم عزیزم حتما
♥ مامان مهیلا ♥
7 اردیبهشت 93 13:55
وای همش یه هفته مهیلای منم بعداز این هفته دوهفته دیگه میاد مامنتظرعکسش هستیم فک کنم اگه فردا هم برین سونو وزنش وبهتون میگه ؟
مامان خانمی
پاسخ
چشم دوست جونم عکسش رو هم میزارم آره میگه دوست دارم بدونم وزنش چقدره
خاله جون
7 اردیبهشت 93 13:56
سلام مامان خانومی ناز و مهربون . اومدم پست قشنگتو خوندم پس نظری که برا محمد سجادم گذاشتم چی شد ؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام آبجی جون ممنون که اومدی اون نظرت که خصوصی اومد من چه جوری تاییدش کنم خب
مامان شهناز
7 اردیبهشت 93 14:47
عزیزم ایشالا زود این یه هفته هم تموم بشه و محمد سجاد سالم و سر حال بیاد پیشتون. تونستی برا ما هم دعا کن خانومی.
مامان خانمی
پاسخ
ایشالله ایشالله ممنونم چشم حتما
قاصدک
7 اردیبهشت 93 16:19
سلام عزیزم . خوبی ؟ وای چه هفته ای بدترین هفته است. هفته انتظار هفته دیدار خیلی خیلی سخته. درکت میکنم. مامان خانمی حتما حتما ما رو هم دعا کن زمان زایمانت
مامان خانمی
پاسخ
سلااااااااام قاصدک جونم ممنون آره واقعا خیلی سخته حتما دعاتون میکنم دوست جون مهربونم
مامان بهراد
7 اردیبهشت 93 17:51
سلام دوست خوبم خیلی برات خوشحالم که دیگه انتظارا به پایان میرسه ولی فکر کنم این یک هفته آخر خیلی دیرتر بگزره براتون آرزوی سلامتی می کنم خوشبحالت من دیگه از دلتنگی کوچولوم دارم اذیت میشم برای ما هم دعا کن
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم واقعا این یک هفته آخر خیلی خیلی سخته و دیر میگذره ایشالله بهراد جون هم سالم و سلامت میاد تو بغل شما
منتظر
7 اردیبهشت 93 18:53
فاطمه
7 اردیبهشت 93 19:16
سلام عزیز خدارو شکر هم خودت خوبی و هم محمد سجاد جون ماهم بی صبرانه منتظریم هر روز به وبت سر میزدم که نکنه آخرین نفر بشم که محمد سجاد جونو میبینه مثل اینکه این کارو باید تا1 هفته دیگه ادامه بدم
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست مهربونم پس انگار شما هم این یک هفته برات دیر میگذره
گل نرگس19
7 اردیبهشت 93 20:24
سلام خانمی خیلی خوشحالم که خوشحالی چشمو دلتون روشن واسه خواهرتون و واسه نی نی نازت که دیگه نزدیکه از راه برسه موفق باشی همه مارو دعا کن عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام عزیزم ممنونم از محبتت چشم حتما دعاتون میکنم
هدی (مامان آرش)
7 اردیبهشت 93 21:17
سلام.لطفا به این آدرس برین و به آرش کوچولو رای بدین.ممنون. http://madrese.niniweblog.com
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام به روی جفت چشمام
مامان علی
8 اردیبهشت 93 2:27
سلام..به به خدا رو شکر که دیگه کم مونده..انشالله سالم و سلامت بدنبا بیاد و صدساله بشه و عاقبت به خیر بشه. عزیزم خوش بحالت.....فقط خواهشا زود بیا و عکسهای محمدسجاد رو بزار...لطفا راستی موقع زایمان منم دعا کن...التماس دعا...راستی سزارین میخوای بری؟؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام چشم عزیزم همه سعیمو میکنم که تو چند روز اول عکساشو بزارم. دعا هم به روی چشمام اگه خدا بخاد آره سزارین میشم
ترنم
8 اردیبهشت 93 9:04
آخ جووووووووووون فقط یه هفته دیگه مونده عزیزم بهت تبریک میگم ایشالله بچتو سر حال و سالم و شاد بغل کنی جلای منم ببوسش وای خوش بحالت کی بشه منم بنویسم فقط یه هفته مونده خیلی برات خوشحالم عزیزم ایشالله هفته دیگه عکساشو ببینیم خوشگلمونو
مامان خانمی
پاسخ
سلام ترنم جونم ممنون از اینهمه محبتت عزیزم ایشالله که شما هم این مدت باقیمونده رو به سلامتی سپری کنی و کوچولوتو بغل بگیری. دوستت دارم
azra
8 اردیبهشت 93 11:02
مامان جونی ایشالله به سلامتی این روزا رو سپری می کنی
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم عذرا عزیزم
ایلیا جون
8 اردیبهشت 93 14:30
ای جان چه خوب ، خب دقیقا تاریخ زایمانت کیه؟
مامان خانمی
پاسخ
اگه خدا بخاد 15 یا 16اردیبهشت
مامان علی
8 اردیبهشت 93 20:23
سلام..عزیزم مبارکه پس دیگه واسه زایمانت کم مونده. .انشالله به سلامتی. راستی ببينم وزن پسرت جند بود و تو سونوگرافی چند هفته را نشان داد؟؟
مامان خانمی
پاسخ
سلام گلم وزن محمدسجاد سه کیلو بود سونو گرافی هم سی و هفت هفته و نیم رو نشون داد.
خـالـه سـپـیـده
9 اردیبهشت 93 3:05
ایول ایلیای ما هم دقیقا 15 اردیبهشت به دنیا میاد
مامان خانمی
پاسخ
چه خوب که هردوتا وروجک تو یه روز دنیا میان
هدی (مامان آرش)
9 اردیبهشت 93 12:11
وای عزیزم.بسلامتی.دیگه چیزی نمونده.میخوای سزارین کنی یا طبیعی زایمان کنی؟ایشالا که زایمانت راحت باشه و محمد سجادتو بسلامتی بغل کنی
مامان خانمی
پاسخ
میخام سزارین کنم،آخه من یه خورده ترسو تشریف دارم جرات طبیعی آوردن رو ندارم. ممنون عزیزم
هدی (مامان آرش)
9 اردیبهشت 93 12:30
این انتظار چقد قشنگه.من که نتونستم تجربش کنم.آرش خیلی ناگهانی اومد.حسودیم شد.من دو هفته آخر بارداریمو نتونستم تجربه کنم.با اینکه بارداری سخته ولی حس خوبیه.اینارو که خوندم یاد بارداریه خودم افتادم.الان که به قبل نگاه میکنم میبینم این نه ماه خیلی زود گذشته.دوس دارم به ماه آخر بارداریم برگردم.ایشالا بسلامتی این هفته رو هم بگذرونی.
مامان خانمی
پاسخ
با اینکه دوست دارم این روزا زود بگذره و محمدسجاد دنیا بیاد و بغلش کنم اما مطمئنم دلم واسه همه این لحظه های انتظار و بی قراری تنگ میشه. خیلی هیجان و استرس دارم.برام دعا کن عزیزم
مامان نی نی کوچولو
9 اردیبهشت 93 13:13
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم.حالت خوبهخاله جون بیا ببین عکس های جدید طاها را
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام اومددددددددددم
ایـلـیـا جـون
9 اردیبهشت 93 20:06
آره عزیزم هر چی خدا بخواد همون میشه ایشالله زایمان بی خطری داشته باشی و محمد سجاد جون هم سالم و سلامت بیاد توی بغلت
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیز دلم
خاله جون
9 اردیبهشت 93 20:39
سلام آبجی جونم انشاالله به زودی زود قسمتتون بشه 3 نفری راهی خونه خدا بشین . ناراحت نباش . خدا خیلی مهربونه و صدای قلبتو می شنوه . مواظب خودت و اون وروجک باش . آخ جوووووووووووووووووووون محمدسجاد 8 روز دیگه به دنیا میاد هوراااااااااااااااااااااااااا [ماچ
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام خاله جون مهربون ایشالله ایشالله منم خیلی خوشحااااااالم ولی محمدسجاد 6 روز دیگه دنیا میاد
مامان هلیا
9 اردیبهشت 93 23:31
مامانی منم روز شماری میکنم واسه دیدن عکس محمد سجاد گل ایشاا... صحیح و سالم به دنیا بیاد و زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
مامان خانمی
پاسخ
ممنونم دوست خوب من شما لطف داری
مامان آینده
11 اردیبهشت 93 14:40
دوستای خوبم،امشب میتونین هر آرزویی دارین،بگین... یکی هست که صداتونو میشنوه... یکی که توی خلوت اشکاتون پا میذاره... شب آرزوهاست... منو از یاد نبرین. مامان آینده
مامان خانمی
پاسخ
خدایا همه آرزومندان رو به آرزوشون برسون
آتـریســا جون
12 اردیبهشت 93 10:15
آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم ، و بعد برای آنچه از دست رفته آآآه میکشیم …
مامان خانمی
پاسخ
خیلی قشنگ بود دقیقا همینطوره
مامان امیرعلی
13 اردیبهشت 93 1:36
امیدوارم ی زایمان راحت داشته باشی و نی نی صحیح و سالم بیاد پیشتون... التماس دعا مامان خانومی منتظرم که باخبرای خوب بیای ایشالا
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی
مامان راضیه
13 اردیبهشت 93 9:30
سلام ..مبارکا باشه انشالا.....امیدوارم زایمان خوبی داشته باشین.......این چند روز باقیمانده را حسابی بخواب که بعدا تو آرزوشی
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم حتما
مامان الهه
13 اردیبهشت 93 12:46
سلام دوست عزیزم . به سلامتی نی نی گلت رو بغل کنی . زود زود عکساش رو بذار . قربون پسمل نازم بشممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم برام خیلی دعا کن. خدا نکنه عزیزم خدا شما رو واسه مبین جون حفظ کنه
خاله جون
13 اردیبهشت 93 13:12
سلام آبجی جون خوبی ؟ آره دلم خیلی تنگ شده . کاش از لحظاتم بیشتر استفاده می کردم . انشاالله یه روزی شما 3 تایی قسمتتون بشه . قربونش برم من خیلی برا اومدنش لحظه شماری میکنم که این وروجک خاله رو ببینم . محمد سجادم عشق خاله خیلی دوستت دارم . می بوسمت آبجی عسل
مامان خانمی
پاسخ
سلام آبجی گلم ممنون از دعات چرا این روزای آخر اینقدر دیر میگذره آبجی؟
الهه مامان مبین
13 اردیبهشت 93 16:18
یه عالمه بوووووووووووووووووووووس برای این مامان خانمی مهربون
مامان خانمی
پاسخ
فدات عزیزم
مامان علی
13 اردیبهشت 93 21:50
سلام. گلم.واسه اومدن محمد سجاد جوووووونم دیگه خیلی کم مونده...خوش بحالت . انشالله به سلامتی...این روزهای آخر نمیگذره که..مخصوصاً واسه من که منتظر زایمان طبیعی ام.. البته اگه مشکلی پیش نیاد ...راستی گلم بیا از احساسات روزهای آخرت بگو گلم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم واقعا این چند روز خیلی دیر میگذره چشم گلم قبل از زایمان مینویسم
ترنم
14 اردیبهشت 93 9:17
یعنی امروز و فردا دنیا میاد محمد سجاد گل برامون بگین چه خبره خو انتظار خیلی سخته
مامان خانمی
پاسخ
چشم ترنم جونم ایشالله فردا مطلب جدید میزارم
مامان سجاد
14 اردیبهشت 93 17:49
سلام مامانی حالت خوبه پس بالاخره داره انتظار به پایان میرسه خدایا شکرت که آقا محمدسجاد داره میاد الهی که سالم بیاد ومامانش سلامت باشه قراره که حسابی سرت شلوغ بشه اگه وقت کردی بیا پیشم
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم آره خداروشکر دیگه کم کم دارم به دیدن پسرم نزدیک میشم چشم الان میام پیشت
مامان علی
14 اردیبهشت 93 18:24
آخ جووووووون فقط 1روز مونده..فردا انشالله پسرتو بغل میکنی...خوش بحالت. .دختر کجایی آخه ببا از احساسات روزهای آخر بگوو
مامان خانمی
پاسخ
انشالله زایمان سه شنبه است من دوشنبه مینویسم
ایلیا جون
15 اردیبهشت 93 2:43
سلام خاله جون ممنون از محبتت حتما همینطور میشه عزیزم ایشالله که بعدا یه اتاق خشگل واسه محمد سجاد جون میچینی ا چه جالب اتفاقا بچه دخترخاله منم 16 اردیبهشت به دنیا میاد
مامان خانمی
پاسخ
ممنون دوست گلم ایشالله که خودش و نینیش سالم و سلامت باشن دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد