محمد سجادمحمد سجاد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

قند و عسل

فردا پسرم میاد

1393/2/15 7:02
نویسنده : مامان خانمی
341 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

سلام پسر قشنگ اردیبهشتی    

سلام پسر تپل مپل سه کیلویی

سلام پسر یکی یه دونه مامان و بابا 

سلام پسر وروجک من 

حالتون خوبه انشالله؟

دیگه تموم شد محمد سجاد من

دیگه فردا میبینمت پسر قشنگم

دیگه میتونم بوت کنم، بغلت کنم، ببوسمت.

   ولی دلم تنگ میشه واسه روزای خودم و خودت

   دلم تنگ میشه واسه لگدایی که بهم میزدی

   حتی واسه زمانایی که لگد نمیزدی و من چقدر نگرانت میشدم.

اونموقع ها همه کارامو ول میکردمو فقط مینشستم و قربون صدقه ات میرفتم و صدات میکردم که فقط یه لگد بزن که بدونم حالت خوبه.

    دلم تنگ میشه واسه اون صبحهایی که وقتی بیدار میشدم اول منتظر تکون خوردنت بودم.

  دلم تنگ میشه واسه اون لحظه هایی که مینشستم و فقط تکونهای شکممو نگاه میکردم و بی اختیار لبخند رو لبم سبز میشد.

    دلم تنگ میشه واسه وقتهایی که ناراحت بودم و دست رو شکمم میزاشتم و فقط با تو درد و دل میکردم.

    دلم تنگ میشه واسه اون روزایی که نمیدونم تو شکمم چیکار میکردی که یهو شکمم یه طرف  کج میشد.

   دلم تنگ میشه واسه روزهای پر از هیجانی که باید میرفتم پیش خانم دکتر تا صدای قلب نازنینت و گوش کنم.

   دلم تنگ میشه برای اون روزایی که همه هوای منو داشتن.

  دلم تنگ میشه واسه روزایی که تو فقط منو داشتی و منم فقط به تو دلخوش بودم.

   دلم تنگ میشه برای روزهای سخت و شیرین ماه آخر بارداری که فقط با هیجان و استرس گذشت.

چقدر انتظار سخته

خلاصه اینکه دلم برای  همه روزهایی که منو تو فقط واسه هم بودیم تنگ میشه گل پسر نازنینم.

این چند شب آخر وقتی وسطای شب  از خواب بیدار میشدم بین خواب و بیداری همش حواسم بود که ببینم تکون میخوری یانه.

همش میترسیدم نکنه بلایی سرت بیاد.

اما بالاخره تموم شد عزیزم. 

از فردا تو دیگه فقط مال من نیستی.

دیگه فقط من از با تو بودن لذت نمیبرم خیلیا از بودن باهات لذت میبرن.

دوران حاملگیمو دوست داشتم.

میدونم که دلم برای لحظه لحظه هاش تنگ میشه.

هیچوقت یادم نمیره وقتی برای اولین بار جواب آزمایشمو گرفتم و فهمیدم تو توی دلمی.

چقدررررررر خوشحال بودم

یاد همه اون روزا بخیر

اما مطمئنم فردا بهترین روز زندگیم میشه وقتی تو رو ببینم 

پس تا فردا نازنینم

 

 

دوستای خوبم واسم خیلی دعا کنین

من قول میدم که وقت زایمان همتون رو دعا کنم

ایشالله پست بعدی با عکسای محمدسجاد

دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان خانومی
15 اردیبهشت 93 8:03
سلام عزیزم انشاا... صحیح و سالم بیاد برای منو و فرشته هام دعا کن
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام به روی چشم دوست جونم
مامان شهناز
15 اردیبهشت 93 9:11
سلام مامانی. حکایت ما شده حکایت زندونی ها که یکیشون داره آزاد میشه بقیه بدرقش میکنن و خوشحالن براش. و اشکشون در میاد ولی حبس ما خیلی دلنشین و شیرینه.خلاصه اینکه فردا ایشالا گل پسری سالم سالم بدون هیچ مشکلی دیگه بیاد . خانومی پسرت اومد نگیری بخوابیا بری حاجی حاجی مکه ما بی خبر باشیم رسیدی خونه بدو بیا. خبرها رو بده باش. برات دعا میکنم. برام مخصوص دعا کن نی نی منم سالم بیاد.به امید خوب و خوش بودن همه چیز.
مامان خانمی
پاسخ
سلام مامان شهناز گل ممنونم از محبتت عزیزم چشم همه سعیمو میکنم تا در اولین فرصت که گیر بیارم بیام و بنویسم دعا هم به روی چشام
مامانی
15 اردیبهشت 93 11:21
عزیزم مبارکا باشه ایشالله به شادی و میمنت الهی ایشالله خودت و پسری سالم و سر حال باشید پاقدمش پر از خیر و برکت مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک
مامان خانمی
پاسخ
ممنوووووووونم عزیز دلم ایشالله کوچولوی شما هم زودی بزرگ بشه
فاطمه - مامان محمدسجاد
15 اردیبهشت 93 11:45
انتظار ما هم بلاخره به سر میرسه، برای دیدن محمدسجاد گل لحظه شماری می کنیم. انشاالله بسلامتی و راحتی در آغوش بگیریدش. مارو خیلی دعا کنید.قدر اون لحظه اول دیدن محمدسجادو بدونید و براش برنامه ریزی کنید. چون بهترین لحظه عمر یه مادره.
مامان خانمی
پاسخ
خیلی محبت داری عزیزم ممنونم ازت منم بی تاب اون لحظه اولم خیلی بهش فکر میکنم برام خیلی دعا کن گلم
مامان مهنا
15 اردیبهشت 93 12:37
سلام اي جونم به سلامتي ني ني نازت رو بغل كني منوهم دعا كن
مامان خانمی
پاسخ
علیک سلام ممنونم چشم حتما
azra
15 اردیبهشت 93 13:04
انشالله به سلامتی مهربونم .. برات دعا می کنم راحت بتونی زایمان کنی............بو بووووووووووووووس
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عذرا عزیزم واقعا به دعاتون احتیاج دارم دوست خوبم
مامان علی
15 اردیبهشت 93 13:13
مامان خانمی با حرفات اشکمو در آوردی...اما خیلی خیلی خوشحالم که فردا انشالله به سلامتی پسرتو بغل خواهی کرد ..خوش بحالت. ...تو رو خدا موقع زایمان منم دعا کن.التماس دعا...عزیزم انشالله زایمان خوبی داشته باشی . منتظر عکسهای محمد سجاد و خاطرات زایمانت هستیم . بووووووووش واسه تو و پسرت
مامان خانمی
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی بهم لطف داری قربون دل مهربونت چشم حتما دعاتون میکنم عکسش رو هم سعی میکنم زود زود بزارم دوستت دارم دوست جونم
♥ مامان مهیلا♥
15 اردیبهشت 93 16:16
سلام خانمی خوش به حالت فردا این موقعه محمد سجاد بغلته تو رو خدا منو و دخملمم دعا کن محتاجم به دعات
مامان خانمی
پاسخ
سلام چشم حتما دعاتون میکنم
فاطمه
15 اردیبهشت 93 16:45
سلام عزیزم سلام سجاد جونم به جمع ما خوش اومدی گل پسر ممنونم بابت دلداریت عزیزم مشکلم مستاجری نیست عزیز کار شوهرم بهم خورده ومن دودلم برای نی نی حتمٱدعام کن عزیزبه محمد سجادجونم بگو خاله ی فضای مجازیشو دعا کنه انشاا.. فردا به سلامت بیاد محمدسجادو زایمان راحتی داشته باشی
مامان خانمی
پاسخ
سلام دوست خوب من ایشالله که به زودی کار شوهرت روبراه میشه و مقدمات اومدن نی نی هم فراهم میشه و خدا یه کوچولوی سالم و صالح بهت میده این از دعای من فردا که محمدسجاد دنیا اومد بهش میگم که حتما براتون دعا کنه ممنون از دعات عزیزم
خاله جون
15 اردیبهشت 93 17:17
سلام آبجی نازنینم هورررررررررررررررررررررا هورررررررررررررررررررررررا فردا نی نی مون به دنیا میاد . تولدش مبارررررررررررررررررررک . تولدت مبارک محمدسجادم . انشاالله که صحیح و سلامت چشماتو وا کنی و زود بدویی بغل مامانت که بدجوری چشم انتظارته . مامان خانومی فردا انشاالله می بینمت . دوستتون دارم .
مامان خانمی
پاسخ
سلام آبجی جون برام دعا کن خیلی استرس دارم. ایشالله تا فردا
گل نرگس19
15 اردیبهشت 93 21:13
سلام مامان قندو عسل انشالله پسمل نازتون صحیح و سالم میاد تو بغلت /حتما واسمون دعا کن این چند روزی که نیستی دلمون واست تنگ میشه زودی با عکسای گل پسرت بیا منتظرتیم با دل شاد و لبی خندان بیای
مامان فاطمه
16 اردیبهشت 93 0:16
به به ! فردا منتظر ديدن روي ماهش در همين مكان هستيم !
ترنم
16 اردیبهشت 93 8:13
سلام وای چقدر خوشحالم برات پسرت 16 اردیبهشتیه برامون دعا کن ایشالله حالت که بهتر شد زود زود بیا عکسشاو نشونمون بده دلمون میخواد ببینیمش گل پسرو محمد سجاد به زمین خوش اومدی عزیزم
مامان عرفان
16 اردیبهشت 93 10:52
سلام عزيزم ديگه پسرت بدنيا اومده. خوشحالم عزيزم. تبريك تبريك تبريك
فری مامان
16 اردیبهشت 93 11:15
عزیزم ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی وآقا محمد سجادو سلامت در آغوشت بگیری برای ماهم دعا کن
♥پرنیان♥مامان متین
16 اردیبهشت 93 15:00
سلام دوست جونم وای چقد خوشحال شدم... هیجانزده شدم بیشتر زودی ببینیمیتون خواهری گلم تولدت مبارک محمدآقای گل
مامان آینده
16 اردیبهشت 93 16:28
واااای مامانی چی نوشتی. با خوندن متنت گریه ام گرفت. انشالله پسر نازنینت صحیح و سلامت بدنیا اومده و الان کنارته. منتظر عکساشیم. مامان آینده
قاصدک
16 اردیبهشت 93 19:57
سلام عزیز دلم. وای که چقدر بد شد قبل از زایمانت باهات حرف نزدم. خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بود. برات آرزو میکنم زایمان راحتی داشته باشی . عکسای محمدسجادم زود زود برامون بزاری. خیلی دوست دارم روی ماهشو ببینم. برامون حتما دعا کن. حتما حتما تا چهل روز مراقب باش و هیچکاری نکن عزیزم. فقط بفکر سلامتیت باش . از طرف منم روی ماه پسرتو ببوس و به خانواده تبریک بگو . مبارکت باشه روزای خوبیو با پسرت بگذرونی
مامان امیرعلی
17 اردیبهشت 93 8:28
سلام گل پسرمون در چه حاله؟ بیا ی خبر بده تا از نگرانی در بیایم...
ترنم
17 اردیبهشت 93 8:47
تبریک میگم عزیزم دنیا اومدن گل پسرتو منتظر عکساشیم
مامان هلیا
17 اردیبهشت 93 9:24
سلام مامانی ، تولد گل پسری مبارک شرمنده یه مدت نبودم دیر خبر دار شدم ، فدات شم عزیزم ، حسابی مواظب خودت و گل پسری باش
مامان محمد ماهان جونی˙
17 اردیبهشت 93 13:38
سلام پس شماها کجایین زودتر عکسش رو برامون آپلود کن دلمون ضعف رفت
الهه مامان مبین
17 اردیبهشت 93 16:12
سلام به روی ماهت عزیزم . ایشاا... به سلامتی محمد سجاد عزیزم دنیا بیاد و بپره بغل مامانی ... خیلی خیلی منتظر عکسای خوشگلش هستیم . زود زود بیا ... میبوسم روی ماهتون رو عزیزای من
الهه مامان مبین
17 اردیبهشت 93 16:13
یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای دوست خوشگلم و نی نی نازش
helen
20 اردیبهشت 93 1:04
پسر طلای ما به دنیا اومد؟؟؟ مامانی خودت خوبی؟؟؟!! نمیخوای ی عکس از این گل پسر بزاری خانومی
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبم من که عکس گذاشتم گلم ولی بیشتر از این باید بمونه دیرتر چون فعلا نمیتونم زیاد پشت کامپیوتر بشینم فقط میام نظرات رو تایید میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قند و عسل می باشد